Dat hebben we tot nu toe alleen nog maar gehoord via via, maar er zijn nog geen harde bewijzenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind eigelijk omdat hij jullie verraden heb, mogen jullie hem terrorisern en het leven zuur maken.
zover mijn bijdrage
zit wat inquote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Logician het volgende:
Nee is ook wel zo, maar wil niet meteen gaan schelden.
Subtiel laten weten dat je een idee hebt waar het vandaan komt is veul leuker
ja via via heb je niets aan ieder geval. voor hetzelfde geld is het helemaal niet waar.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat hebben we tot nu toe alleen nog maar gehoord via via, maar er zijn nog geen harde bewijzen
balen!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
gvd gooi hier zo een hele beker thee om, recht over mijn sigaretten
Enige bewijs is dat dan tegen hem pleit is dat hij alle 3 onze nicknamen weet omdat we in den beginne met elkaar omgingen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja via via heb je niets aan ieder geval. voor hetzelfde geld is het helemaal niet waar.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
Hij heeft mij al eerder iets geflikt, waardoor ik hem terecht kansloos mag noemenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja via via heb je niets aan ieder geval. voor hetzelfde geld is het helemaal niet waar.
Zonde van de peukiesquote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef Logician het volgende:
oh ... wat een BOKKELUL is het dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Like I said before: Hij heeft mij al eerder iets geflikt, waardoor ik hem terecht een NSB'er mag noemen
dat is nog netjesquote:Op donderdag 18 december 2008 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ... wat een BOKKELUL is het dan.
zo dat is eruit!
kan je mooi gelijk stoppenquote:
ja ik kan wel ála "Tinie en Lau" beginnen, maar dat is niet netjesquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw gister ff PS Home gedaan. Wat een saai gedoe is dat zeg
iddquote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Btw gister ff PS Home gedaan. Wat een saai gedoe is dat zeg
ik heb wel wat voor jequote:
waarschijnlijk alweer verslapenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't is al 10:30...waars Mooz?
ernstigquote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Logician het volgende:uhu
ik ga nu testen hoe cigs met theesmaken smaken![]()
later
Weet ik niet..gister deed hij ineens raar, maar dat wist je alquote:
lekkuh ,quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Logician het volgende:uhu
later
Arme cigs... eerst verdronken, daarna verbrand... van het ene uiterste in het andere...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Logician het volgende:uhu
later
quote:Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
valt wel mee ze mogen wel in logi's mondquote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Arme cigs... eerst verdronken, daarna verbrand... van het ene uiterste in het andere...
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef Logician het volgende:uhu
later
morgenquote:
kutjebeff zeg, en wij maar hopen dat je vandaag hele dag op fok zou zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Oei ik krijg behoorlijk wat werk, denk dat ik ff geen tijd voor fok heb
zie ik dit goed ?quote:
gila!quote:
dat gaat snel... eerst was ze nog 55...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de vrouw van 50 heeft geen dochters
You left usquote:Op donderdag 18 december 2008 10:39 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja ja ik leef nog..
Heb er wel van genoten al die vrije tijd..
Zuipen, doodgaan etc... dus geen tijd gehad voor andere dingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |