Officiël mag je kassawerk pas doen vanaf je 16e(net achtergekomenquote:Op donderdag 18 december 2008 06:52 schreef Pien85 het volgende:
Achter de kassa mag pas vanaf je 16eHoe het met afwassen zit weet ik niet
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...quote:Op donderdag 18 december 2008 07:09 schreef kirsten. het volgende:
Ik weet niet waar je woont, als je vlakbij een kas woont kan je het daar altijd proberen. rozen inhangen plukken, oid.
Mijn ervaring met kwekers is dat ze 24/7 altijd wel iemand nodig hebben. Wel zelf langs gaan, en niet wachten op advertenties he.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Schiet ook niet op? Alsin het inkomen? Want je verdient overal het minimum loon, hooguit een paar cent meer, maar het is nooit veel als je 14 bent. En dat moet ook niet. Stel je voor dat het aantrekkelijker wordt om op je veertiende te gaan werken ipv school. Dat zou nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Dat er voorlopig geen IMac komt?quote:Op donderdag 18 december 2008 07:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
Oke bedankt allemaal.
Ik weet voorlopig genoeg.
quote:Op donderdag 18 december 2008 06:35 schreef AngerManagement het volgende:
Je zou aan de slag kunnen gaan als afwasser bij een restaurant, of bijv. als kassamedewerker bij Schoenenreus.
What the?!@quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef Vono het volgende:
toen ik 15 was werkte ik als afwassen voor 5 euro per uur + fooi werd verdeeld over het keukenpersoneel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |