Ja, en goddelijk slank met welgevormde jetsers.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is midden veertig of zo, toch? Ziet eruit als midden zeventig met die perkamenten huid.
Oh zo'n onecht hartelijk welkom.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Over een kwartier komen onze nieuwe collega's lunchen. We hebben de rode loper letterlijk voor ze uitgerold.
Zo eens kijken of er wat leuks tussen zit.
deed mijn schoonmoeder ook altijd...denk lichaamstemperatuur...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef Manu82 het volgende:
Ok nu een vraagje mbt tot het geniale idee om warme sla-olie in m'n oor te pleuren;
Wanneer is die rotzooi te warm of moet het gewoon op gevoelstemperatuur?
geen idee, wat zegt google?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:44 schreef Manu82 het volgende:
Ok nu een vraagje mbt tot het geniale idee om warme sla-olie in m'n oor te pleuren;
Wanneer is die rotzooi te warm of moet het gewoon op gevoelstemperatuur?
Heb neusspray nu en oordruppels, en is idd otalganquote:Op donderdag 18 december 2008 12:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
deed mijn schoonmoeder ook altijd...denk lichaamstemperatuur...
of het wijs is...bij kinderen moet je neusdruppels geven,,,heb je otalgan oordruppels geprobeerd..
of ga naar de dokter en zeg dat je nog moet vliegen, en barstende oorpijn hebt...
Ik moest die olie erin gooien een dag voordat de dokter mijn oren uitspoot, dan liet het makkelijker los zei hij.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb neusspray nu en oordruppels, en is idd otalgan
Mams zei dat ik maar met die olie moest proberen, maar kwam later pas op het idee dat het natuurlijk niet op 100 graden kan
En na dokter ga ik op z'n vroegst maandagmorgen pas
maar dan ook doen, en als het nog erger wordt eerder..quote:Op donderdag 18 december 2008 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb neusspray nu en oordruppels, en is idd otalgan
Mams zei dat ik maar met die olie moest proberen, maar kwam later pas op het idee dat het natuurlijk niet op 100 graden kan
En na dokter ga ik op z'n vroegst maandagmorgen pas
Ze verkopen ze niet overal. En er staat op dat het voor bijholteontsteking is.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Het is dus met name als ik m'n oren probeer te clearen/neus snuiten, weet niet wat dat is
Ga die tabletten zo op halen
thanks
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is er ook nog iets leuks gebeurd.........?
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik ga naar Manchester in februari
![]()
![]()
![]()
In een hotel, met zwembad, jacuzzi en sauna![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |