Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, hij had al veel eerder die strafschop moeten krijgen.
Heerlijke panenka, leuke wedstrijd.
Alleen jammer dat toen ik binnenkwam na 5 minuten, het al 1-0 stond
Ook jij als PSV-er moet toch kunnen toegeven dat Ajax daarvoor een pingel had moeten krijgen..quote:
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.
Zacht uitgedrukt nogquote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
Nee, hij kreeg geel nadat hij wat tegen de scheidsrechter zei, die zijn zoveelste domme beslissing nam. Dit was aan beide kanten zo. Laat deze man a.u.b. geen wedstrijden meer fluiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:47 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?
Juist.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef ScudRaket het volgende:
Hadden ze bij Feyenoord vanavond niet Suárez de gracht in kunnen mieteren? Dan had hij tenminste een reden om zielig op de grond te liggen.
Nou, het zou mij niet kunnen schelen dat een paar kneuzen op fok beweren dat ik het niet ver ga schoppen, als ik voor zo'n salaris mag voetballen bij de beste club van Nederland. Hij heeft het nog altijd een stuk verder geschopt dan jij zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef B1nulnul het volgende:
bij de beste club van Nederland.
Het is wel Suárez...quote:
PSV zeker?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
hap hap!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
Twente doet het de laatste wedstrijden goed, maar blijft een subtopper. Als Twente de beste ploeg van NL is, is het wel heel erg triest gesteldquote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit jaar ? AZ of Twente.
De rest is gewoon te zwak.
Het was allerminst goed, maar ik heb me wel vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |