Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, hij had al veel eerder die strafschop moeten krijgen.
Heerlijke panenka, leuke wedstrijd.
Alleen jammer dat toen ik binnenkwam na 5 minuten, het al 1-0 stond
Ook jij als PSV-er moet toch kunnen toegeven dat Ajax daarvoor een pingel had moeten krijgen..quote:
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.
Zacht uitgedrukt nogquote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
Nee, hij kreeg geel nadat hij wat tegen de scheidsrechter zei, die zijn zoveelste domme beslissing nam. Dit was aan beide kanten zo. Laat deze man a.u.b. geen wedstrijden meer fluiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:47 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?
Juist.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef ScudRaket het volgende:
Hadden ze bij Feyenoord vanavond niet Suárez de gracht in kunnen mieteren? Dan had hij tenminste een reden om zielig op de grond te liggen.
Nou, het zou mij niet kunnen schelen dat een paar kneuzen op fok beweren dat ik het niet ver ga schoppen, als ik voor zo'n salaris mag voetballen bij de beste club van Nederland. Hij heeft het nog altijd een stuk verder geschopt dan jij zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef B1nulnul het volgende:
bij de beste club van Nederland.
Het is wel Suárez...quote:
PSV zeker?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
hap hap!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
Twente doet het de laatste wedstrijden goed, maar blijft een subtopper. Als Twente de beste ploeg van NL is, is het wel heel erg triest gesteldquote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit jaar ? AZ of Twente.
De rest is gewoon te zwak.
Het was allerminst goed, maar ik heb me wel vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
ach, hij haalde alleen maar zijn penalty binnen hoor. die hij allang had moeten krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gun hem serieus een doodschop ala Bouaouzan. Wat een farce voor het voetbal is dat huilebalkje zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die comments onder dat filmpjequote:Op donderdag 18 december 2008 00:41 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ventje is het ook![]()
Waar had hij z'n gele kaart trouwens voor gekregen (kheb het niet gezien)? Zonde dat hij niet gewoon zijn tweede gele kreeg.
Dan is het toch echt zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Rikkert het volgende:
Hij heeft wel lef, zeker nu Huntelaar weg is, om dat met al een gele kaart op zak te doen. Voor 't zelfde geld krijgt hij een tweede gele (al zijn er weinig scheidsrechters die dat doen) en is hij geschorst. Mag je met Sno in de spits gaan spelen.
Net dat filmpje gezien, volgens mij kan hij gewoon doorlopen en staat hij 1 op 1 met de keeper. Ik snap niet dat de scheidsrechter hem geeft als je zo valt. Gelijk weer die klauwtjes de lucht in.
Als Suarez straks een keer een strafschop niet krijgt die wel gegeven had kunnen worden, is de wereld te klein, want "je moet fluiten op wat je ziet en een reputatie mag dat niet beďnvloeden" en "Suarez is daar al lang mee gestopt" enz enz.
Jawel, man. En vooral daarna nog gaan juichenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar die Panenka pingel had niet gehoeven gisteravond.
Ik heb me niet zitten vermaken, totaal niet. Een van de slechtste wedstrijden sinds een lange tijd en aangezien het de laatste tijd niet veel was, weet jij wel dat ik het kut vond. Geen inzet voor eigen publiek vind ik niet kunnen. Ook niet als er weinig op het spel staat..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het was allerminst goed, maar ik heb me wel vermaakt.
Er gebeurde tenminste de hele tijd iets.
Je hebt van die wedstrijden dat ze alleen maar heen en weer spelen waar geen enkel tempo inzit.
Dat was bij dezen wedstrijd niet het geval!
die ene was er inderdaad echt eentje.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:33 schreef Monolith het volgende:
Compensatie voor die eerdere actie waar de scheids geen penalty gaf zullen we maar zeggen.
Neequote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Het is wel Suárez...
jij spreekt het zeker ook net zo uit als die commentator van gisteren?
Sóéwarez?
Nee sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ook jij als PSV-er moet toch kunnen toegeven dat Ajax daarvoor een pingel had moeten krijgen..
En na dat gelezen te hebben mogen de Suarez lovers weer in een hoekje gaan huilen!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....![]()
Een speler heeft maar krediet voor een paar schwalbes per jaar. Suarez gebruikt ze in een flutwedstrijd tegen Slavia Praag
Hoe durf je.quote:
2-2 tegen Slavia Praag is inderdaad een knappe prestatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef Adidah het volgende:
[..]
En vooral daarna nog gaan juichen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef TvhN het volgende:
[..]
2-2 tegen Slavia Praag is inderdaad een knappe prestatie.
Voor geen goud, echt niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:37 schreef Red_85 het volgende:
En wat hadden andere clubs dit 'pest ventje' toch graag in hun selectie willen hebben!
heerlijke voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |