Docile zijn toffe gasten jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:19 schreef Daantke het volgende:
gisteren was echt vetnaar optreden geweest van 2 finse deathmetalbandjes en Docile. Setlist gescoord en praatje gemaakt
en nog een goedkope ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef The_Dean het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maardat is een akoestische
Dissonantheid is de beste smoes ooitquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:30 schreef allsystemshalt het volgende:
@ Snark
Je moet het ook op een harp spelen![]()
10 vingersen je kan met een vinger meerdere snaren pokkelen
![]()
![]()
En een beetje dissonant moet kunnen als het artistiek verantwoord is
geen idee begin net met spelenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:10 schreef The_Dean het volgende:
Kan je daar wel powerchords op spelen?
Goed man! Was echt drukquote:
Heersch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed man! Was echt druk. Vette moshpits, meelallende en meeklappende mensen...echt gaaf! Alleen onze drummer werd ziek in de loop van de dag, dus dat was niet optimaal. Desondanks veel goede respons.
.
Ja hoor, op één ding na maar dat was mijn schuld. In ons enthousiasme ben ik in Störtebeker met mijn stemmechanieken tegen die van hem geknald en in zo'n strijd wint een bas het altijd, dus gelijk zijn drie hoogste snaren ontstemd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heersch!
Goed gegaan met de SG?
Om gitaristen te vermaken met de strobefunctie, anders gaan ze huilen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Je speelt bas, waar heb je een tuner voor nodig
Whoei eindleijk iemand hier, ik heb écht een serieuze vraag aan jequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:15 schreef KaMo het volgende:
Gister naar Theatertour van Racoon geweest, erg gaaf!
Achteraf even praatje gemaakt en handtekeningen gescoord
Als eerste ding na je gitaar!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Waar in je chain kun je het beste je tuner aansluiten? Gewoon er middenin of kun je het beter in je FX-loop zetten?
Maar dat gaat mijn compressor weer niet tof vinden schat ik. Compressor > Tuner > Amp. Kan dat wel zonder teveel tonesuck? Geen idee hoe bypasserig die Korg tuner is...quote:
Een setlist is wel gaaf om b.v. in je oefenruimte op te hangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whoei eindleijk iemand hier, ik heb écht een serieuze vraag aan jeWát is er zo tof aan een handtekening en wat doe je ermee? Ik heb er 1 keer 1 gekregen en eens etlist en dat soort onzin, op dat moment denk je van "heuuuu cool" en zodra je thuis komt flikker je het in een kastje en kom je het een half jaar later tijdens je jaarlijkse schoonmaken, behalve als je laatste schoonmaak 3 maanden terug was dan kom je het pas 9 maanden later tegen, en als je laatste schoonmaak 11 maanden terug was kom je hem best snel tegen
Ja dat idee heb ik ook altijd. Heb hier ook nog 2 setlists liggen, een van Korn en een van Incubus, daarbij nog een drumstok van Incubus en plectra van Incubus (heb op Lowlands ooit eens backstage gewerkt toen Incubus en Korn er stonden) en een plectrum van Nickelback (quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whoei eindleijk iemand hier, ik heb écht een serieuze vraag aan jeWát is er zo tof aan een handtekening en wat doe je ermee? Ik heb er 1 keer 1 gekregen en eens etlist en dat soort onzin, op dat moment denk je van "heuuuu cool" en zodra je thuis komt flikker je het in een kastje en kom je het een half jaar later tijdens je jaarlijkse schoonmaken, behalve als je laatste schoonmaak 3 maanden terug was dan kom je het pas 9 maanden later tegen, en als je laatste schoonmaak 11 maanden terug was kom je hem best snel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |