k.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook dat heb je helemaal verkeerd. Het meisje (want ik weiger om denigrerend over een geadopteerde chinees te praten) moest het kindje Jezus verbeelden, ze zat in het kribbetje in de kerststal!! En Paul zei: We hebben een leuk gekleurd kindeke Jezus dat volgens mij van rijst houdt' .
En ik stoor me daar minder aan als aan jouw opmerking. Ik vermoed de ouders ook.
Niet volledig, maar met wel wat andere stukjes als dat filmpje op Youtubequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef MadGuy het volgende:
Leuk. Vraagje: staat op één van die dvd's ook het volledige filmpje waarin Paul samen met Robert ten Brink Sinterklaas en Zwarte Piet spelen?
Stukje jaquote:Of de aflevering met de Spice Girls?
Ookquote:Of die met Sinterklaas en Annie Almanak?
Specials.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bij mij staat het voor vrijdag om 20.25 in de gids?
quote:Paul de Leeuw Top 12 Ned 3
In de televisiemarathon van 29 november is een, door het publiek gekozen, Top 12 bekend gemaakt van fragmenten uit Pauls carrière
Vanavond de nummers 12 t/m 7
Dat is de top 12 morgen van 12 tot 7 en volgende week vrijdag van nummers 6 tot met 1..quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bij mij staat het voor vrijdag om 20.25 in de gids?
Ik ook van pijn in m'n orenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Tranen in mijn ogen toen Margrietje mee ging zingen.
Tof, hormonen.![]()
kan familie zijn, iig begreep ik dat Paul haar jaarlijks tijdens vakantie zag en ze wel eens graag op tv wilde komen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
Wie is Margrietje eigenlijk? Een nicht of zus van hem ofzo?
Ik dacht dat Keesje op nr 1 zou staan, want dat vind ik echt het briljantste tv-fragment ever!.
Wel leuk om weer te zien, al valt het me wel op dat Paul destijds veel grappiger was dan nu![]()
.
Nog net zo leuk, maar wel wat gematigdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Euridice het volgende:
en ik vind Paul nog net zo grappig als toendertijd, alleen was zijn humor toen 'nieuw' op tv.
dat is perceptie, de rest is 'wilders' geworden..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog net zo leuk, maar wel wat gematigd
Dat zou ook kunnen, zo diep denk ik er niet over naquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Euridice het volgende:
[..]
dat is perceptie, de rest is 'wilders' geworden..
ik dacht nichtje, ze heet toch de leeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Euridice het volgende:
[..]
kan familie zijn, iig begreep ik dat Paul haar jaarlijks tijdens vakantie zag en ze wel eens graag op tv wilde komen..
en ik vind Paul nog net zo grappig als toendertijd, alleen was zijn humor toen 'nieuw' op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |