quote:
Nee.. Ons netwerk is niet Vista proefquote:
quote:
Was geen date, gewoon met de jongens op stapquote:
Daarom vroeg ie ook.. heo was je datequote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef Belsezar het volgende:
Was geen date, gewoon met de jongens op stap
CG!quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom vroeg ie ook.. heo was je date
Sorryquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Hmm lastig voor jequote:
* daanski82 kijkt lief en onschuldig naar Cg en fluisterd haar dat hij een vriendje heeft.quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
en met wie ga je dat doen? je vriendin?
Cg dan kunnen we brommers kieken ;-)quote:
geweldg, tof, grom, vertel wat is het planquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Toch niet nee?
Mijn dag was wel goed. Heb zowat een afstudeeropdracht
Nog steeds in Belgie? Of alweer terug in het mistige Nederland?quote:
Ik zit nu in Utrecht.. Vandaag kerstborrel dus België is dichtquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds in Belgie? Of alweer terug in het mistige Nederland?
Hier ook een kerstborrel. Na de algemene vergadering. En daar heb ik echt geen zin inquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit nu in Utrecht.. Vandaag kerstborrel dus België is dicht
Ik ook niet.. Ik moet er nog langer voor blijven ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier ook een kerstborrel. Na de algemene vergadering. En daar heb ik echt geen zin in
Belachelijk is het gewoon! Wij gaan ook nog eens gourmetten geloof ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik moet er nog langer voor blijven ook
Dus ik ben maar later gekomen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Belachelijk is het gewoon! Wij gaan ook nog eens gourmetten geloof ik
Ik heb echt geen geluk de laatste tijd, zucht.quote:
Zeik niet.. Er zijn zat mensen die niets krijgen of niets doen met kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb echt geen geluk de laatste tijd, zucht.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeik niet.. Er zijn zat mensen die niets krijgen of niets doen met kerst
quote:
Moest dat nou weer T?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef Tally het volgende:
Ik eet beide dagen elders.. En kerstavond ook.. Maar gegourmet gaat er zeker worden..
Ik vind het ook wel leuk om te kutten met een pannetje
Ja..quote:
En je weet hoeveel zin ik daarin heb toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja..Jij lekker gezellig met je collega's vanavond.. En ik van de week met de schoonfamilia
Rete veel zin.. Dat zei je net nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je weet hoeveel zin ik daarin heb toch?
Nou vooruit omdat jij het bentquote:
Je weet het wel elke keer voor elkaar te krijgen he?quote:
Das ook niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet het wel elke keer voor elkaar te krijgen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |