Je weet het mooi te zeggen Rivalquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ach, af en toe heb je toch wel een glimlach op je gezicht.... nou die momenten koesteren we gewoon
Geniet er maar van danquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ach, af en toe heb je toch wel een glimlach op je gezicht.... nou die momenten koesteren we gewoon
Als je dat vervelend vind kan je op zulke momenten ook gewoon niet langskomenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach beter een stille ssc dan er 1 moet een chagrijnige, zeurderige, 'wat hebben we er nou aan' Cue erbij
Hij ging vanzelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig maar en anders schopte je hem er wel uit natuurlijk
ik heb zo mijn momentenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet het mooi te zeggen Rival
Altijd leuk om bobo's zich ongewenst te laten voelen. Je ziet ze zich ongemakkelijk voelen in hun pakkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dat vervelend vind kan je op zulke momenten ook gewoon niet langskomen
Dan hebben we er ook niet eentje met een chagrijnige, zeurderige "wat hebben we er nou aan" Cue..
[..]
Hij ging vanzelfHij zag al dattie teveel was
Hij komt gelukkig nooit in pakquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd leuk om bobo's zich ongewenst te laten voelen. Je ziet ze zich ongemakkelijk voelen in hun pakkenGeweldig!
Niet eens! Dan is het een nepboboquote:
Hij strijkt wel de centen opquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens! Dan is het een nepbobo
Injustice!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt : get upppppppppppppppppppppp
*draait rondjes met dr kont*
Bijna weekend!
Wel met dat broekkie van de foto aan hequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Injustice!
*insert superhero to battle for you*
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef Tally het volgende:
* Tally zingt : get upppppppppppppppppppppp
*draait rondjes met dr kont*
Bijna weekend!
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel met dat broekkie van de foto aan he
Ik zie je zo van de bank springen met een cape om en dat broekkie aanquote:
Je kan in de toekomst kijken!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je zo van de bank springen met een cape om en dat broekkie aan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan in de toekomst kijken!
Ik moet gewoon tot half 6
Ja erg hequote:
quote:
Mwah... Nog ff en dan heb je vakantiequote:
Lief!quote:
Nog anderhalve maandquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mwah... Nog ff en dan heb je vakantie
Eerst ik!!
Daar zitten ook de feestdagen nog tussen!quote:
Das waar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zitten ook de feestdagen nog tussen!
De hele dag was t rustig, maar begrijpelijk is het welquote:
goede middag Cgquote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De hele dag was t rustig, maar begrijpelijk is het wel
Hey Rivalquote:
wat mis ik?quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Rival
Je sig gaat uitkomen he
Check de FP, SHE gaat uit de klerenquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
wat mis ik?
edit: en hoooooi natuurlijk![]()
![]()
hoihoiquote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Check de FP, SHE gaat uit de kleren
tsja als daar nou staat wat ik denk dat er staatquote:Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie.
Maak maar 200 euro over, dan merk je het welquote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
hoihoi![]()
eerst zien, dan geloven.![]()
nou oke ziet er allemaal wel serieus uit...
[..]
tsja als daar nou staat wat ik denk dat er staat
ja ik ben gek!quote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak maar 200 euro over, dan merk je het wel
Geen flauw idee! Maar ze komen alsnog wel voor iedereen te zienquote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik ben gek!
maar krijgt nou iedereen ze te zien of alleen de mensen die betalen?
en alsof daar geen mensen tussen zitten die ze alsnog posten?
dat bedoel ik,.... they will be on the webzquote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Maar ze komen alsnog wel voor iedereen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoel ik,.... they will be on the webzDas waar! Zouden ze altijd moeten doen! Met de tsunami toen een paar lekkere thaise (echte) dames die geld vragen ipv 1 of ander kereltje die verteld hoe erg het wel allemaal niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
lijkt me duidelijk...quote:Op maandag 22 december 2008 10:38 schreef daanski82 het volgende:
wie heeft er wel is op kerst avond sex ?ik zit een leuke avond te verzinnen.
ik ga denk ik mijn sex dobbelstenen opduiken ;-) en de open haard aanzetten.quote:Op maandag 22 december 2008 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk...
ga eens verzinnen dan
en stipt om 0.00 in haar klaar komen ;-) dat noem ik nog is vuurwerkquote:Op maandag 22 december 2008 10:43 schreef Belsezar het volgende:
Ja weleens gedaan. Net als sex met O&NIs leuk maar niet veel anders dan sex op andere dagen/tijden.
dat is geen slecht begin.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ik ga denk ik mijn sex dobbelstenen opduiken ;-) en de open haard aanzetten.
liever om een uurtje, 3 of 4.quote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef daanski82 het volgende:
[..]
en stipt om 0.00 in haar klaar komen ;-) dat noem ik nog is vuurwerk
En geweldige timingquote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef daanski82 het volgende:
[..]
en stipt om 0.00 in haar klaar komen ;-) dat noem ik nog is vuurwerk
ja dus?? :-p tot 11.59:59 zeg ik nog steeds goede morgenquote:
Hoe is het bij de zuiderburen?quote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef Tally het volgende:
Nou enhet is nog morgen dus goedemorgen
B.![]()
![]()
![]()
Ja kut.. PC gecrasht.. En ik had een HD meegenomen maar die krijgen ik ook niet aan de praat in dat dingquote:
Moederbord overleden?quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kut.. PC gecrasht.. En ik had een HD meegenomen maar die krijgen ik ook niet aan de praat in dat ding
Jippie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |