quote:
ja dat dacht ik dus ook , ik heb zelf niet veel meegekregen van het gesprek omdat ik best veel aan het denken was maar heb wel een scherpe analyse gedaan denk ik
Op het moment heb ik het gevoel of dit al tich keer eerder is voorgevallen en ik een paranormaal dejavouz heb denken te ervaren tijdens mijn periodiek afgenomen gesprek met de inspectie.
Ja Ik heb de inspectie van volksgezondheid gesproken !!!

en ze waren met zen tweën; één man en één vrouw.
hier komt even de uitleg van mijn opvattingen en dergelijke voor jullie informatie :
onder de noemer
corruptie plaats ik niet enkel zaken die met criminaliteit te maken hebben maar plaats ik ook :
hardnekkige verstomptheid die tot beroeps misvorming leid
verloedering van richtlijnen en verzuiming van het naleven van afdelings reglementen
vriendjes politiek binnen personeels kringen
minimale uitvoering van professionele beroeps eisen
onprofessioneel negatief uitpakkent gedrag
overmatige benadrukking van tekortkomingen van cliënt
stelselmatig gebruik van vakjargon ter bevordering van ciënteel ontzag en vertrouwens opbouw op grond van dure woorden en ingewikkeld taalgebruik
zéér lang durende rompslompen wanneer cliënteel belang tegen eigen (GGZ) belangen wordt afgewogen
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
om die reden heb ik dan ook de gehele GGZ organisatie onder het kopje "corruptie" geplaatst op mijn website, niet alle boven genoemde punten waren tijdens die plaatsing aan de orde, maar met mijn inzicht in de ,GGZ en met name door de door mij opgemerkte wantoestanden én door het praten met ervarings deskundigen heb ik die inschatting toch zo weten te vormen .
OnTopic :
In het begin van het gesprek toen ik zag hoe de man van de inspectie punten uit een map afliep tijdens ons gesprek , vroeg ik hem of hij onze medische dossiers had ingezien en vroeg ik hem of de inspectie daar wel inzage recht in had .
Inzage recht heeft de inspectie zeker antwoordde hij .
Inzage gedaan ? nou nee.
Ik bekritiseerde dit en betoogde dat het een slordige werkwijze was om zo een onderzoek te verrichten.
Daar buiten vond ik het zéér kwalijk dat mij op het aller laatste moment net voor het betreffende gesprek pas mede gedeeld werd dat we een gesprek met de inspectie hadden. We ja want het gesprek was niet eens induviaduweel ! Wij als cliënt hadden dus niet de tijd gekregen ons hierop voor te bereiden en werden van het ene moment op het andere , zomaar in het diepe gegooid met de onderzoekers.
Verder viel mij op dat tijdens het bespreken van cruciale informatie van mede cliënten de notulliste niet eens aan het notuleren was .
Verder kwam even tussendoor aan de orde dat de inspectie een klein budget had en dat zij -op deze bij ons toegepaste manier van onderzoeken -, de vragenlijst van plan waren te vullen met antwoorden van andere later te ondervragen genodigden. Géén complete vragenlijst afronding per groep dus , én ondanks afdwalingen van het drie kwartier durende gesprek werd het gesprek na een aantal vragen beëindigd.
dat is weer een topic erbij op mijn forum onder de naam corruptie :
"ontoereikende uitvoeringen van specifieke , nader in te delen zaken" 
[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 17-12-2008 22:21:20 ]