abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 22:13:29 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_64103044
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opzich is dit wel een topic met potentie.

ja dat dacht ik dus ook , ik heb zelf niet veel meegekregen van het gesprek omdat ik best veel aan het denken was maar heb wel een scherpe analyse gedaan denk ik

Op het moment heb ik het gevoel of dit al tich keer eerder is voorgevallen en ik een paranormaal dejavouz heb denken te ervaren tijdens mijn periodiek afgenomen gesprek met de inspectie.

Ja Ik heb de inspectie van volksgezondheid gesproken !!! en ze waren met zen tweën; één man en één vrouw.

hier komt even de uitleg van mijn opvattingen en dergelijke voor jullie informatie :

onder de noemer corruptie plaats ik niet enkel zaken die met criminaliteit te maken hebben maar plaats ik ook :

• hardnekkige verstomptheid die tot beroeps misvorming leid
  • verloedering van richtlijnen en verzuiming van het naleven van afdelings reglementen
  • vriendjes politiek binnen personeels kringen
  • minimale uitvoering van professionele beroeps eisen
  • onprofessioneel negatief uitpakkent gedrag
  • overmatige benadrukking van tekortkomingen van cliënt
  • stelselmatig gebruik van vakjargon ter bevordering van ciënteel ontzag en vertrouwens opbouw op grond van dure woorden en ingewikkeld taalgebruik
  • zéér lang durende rompslompen wanneer cliënteel belang tegen eigen (GGZ) belangen wordt afgewogen

en zo kan ik nog wel even doorgaan.

om die reden heb ik dan ook de gehele GGZ organisatie onder het kopje "corruptie" geplaatst op mijn website, niet alle boven genoemde punten waren tijdens die plaatsing aan de orde, maar met mijn inzicht in de ,GGZ en met name door de door mij opgemerkte wantoestanden én door het praten met ervarings deskundigen heb ik die inschatting toch zo weten te vormen .

OnTopic : In het begin van het gesprek toen ik zag hoe de man van de inspectie punten uit een map afliep tijdens ons gesprek , vroeg ik hem of hij onze medische dossiers had ingezien en vroeg ik hem of de inspectie daar wel inzage recht in had .

Inzage recht heeft de inspectie zeker antwoordde hij .
    Inzage gedaan ? nou nee.

Ik bekritiseerde dit en betoogde dat het een slordige werkwijze was om zo een onderzoek te verrichten.
    Daar buiten vond ik het zéér kwalijk dat mij op het aller laatste moment net voor het betreffende gesprek pas mede gedeeld werd dat we een gesprek met de inspectie hadden. We ja want het gesprek was niet eens induviaduweel ! Wij als cliënt hadden dus niet de tijd gekregen ons hierop voor te bereiden en werden van het ene moment op het andere , zomaar in het diepe gegooid met de onderzoekers.

Verder viel mij op dat tijdens het bespreken van cruciale informatie van mede cliënten de notulliste niet eens aan het notuleren was .

Verder kwam even tussendoor aan de orde dat de inspectie een klein budget had en dat zij -op deze bij ons toegepaste manier van onderzoeken -, de vragenlijst van plan waren te vullen met antwoorden van andere later te ondervragen genodigden. Géén complete vragenlijst afronding per groep dus , én ondanks afdwalingen van het drie kwartier durende gesprek werd het gesprek na een aantal vragen beëindigd.

dat is weer een topic erbij op mijn forum onder de naam corruptie :

"ontoereikende uitvoeringen van specifieke , nader in te delen zaken"

[ Bericht 0% gewijzigd door tinoz op 17-12-2008 22:21:20 ]
  • Save Us From Fashion !
      woensdag 17 december 2008 @ 22:14:25 #2
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_64103075
    - veels te lange op
    - KUTtopic
    - misleidende TT
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_64103121
    Die corruptie is een hyperextensie van de incongruente zinsnede...
    pi_64103385
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
    - veels te lange op
    - KUTtopic
    - misleidende TT
    pi_64103463
    Ik begrijp niet helemaal waar dit over gaat, eigenlijk?
      woensdag 17 december 2008 @ 22:25:00 #6
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_64103513
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
    Geeft niet. Tinoz is nogal in de war en wordt daarvoor behandeld. Maar zoals je ziet gaat dat stap voor stap.
    Nee, dit is geen grap.
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
      woensdag 17 december 2008 @ 22:33:24 #7
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_64103872
    Wat voor een vragen stelden ze dan?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      woensdag 17 december 2008 @ 22:51:17 #8
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_64104587
    dat weet ik eigenlijk niet meer , en een verslag krijgen we er volgens mij niet van, ik ga binnenkort maar eens contact met ze opnemen denk ik .

Help je me er aan herinneren ?
    Save Us From Fashion !
      woensdag 17 december 2008 @ 22:58:55 #9
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_64104872
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
    Nou ggz is corrupt
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 17 december 2008 @ 23:10:50 #10
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_64105286
    ik ben van de Haldol af , merkt iemand daardoor een verschil in mijn coherentie , zins opbouw , anilistisch vermogen of achterdochtigheid ? ben ik soms zo raar dat ik in het voorval van vandaag als enige corruptie herken ?
    Save Us From Fashion !
    pi_64105296
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef tinoz het volgende:
  • overmatige benadrukking van tekortkomingen van cliënt
  • Je bent hypocriet tinoz.

Je maakt er een levensdoel van de GGZ op ieder mogelijk en onmogelijk punt af te fakkelen, weigert in te zien dat er ook maar enige goede bedoeling zit achter hun pogingen jou te helpen en werkt ze stelselmatig tegen.

En dan ga je klagen dat zij je er op wijzen dat jij dingen verkeerd doet? Kweek een beetje zelfkennis voor je weer een epistel schrijft over andermans falen....
      woensdag 17 december 2008 @ 23:17:19 #12
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_64105488
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 23:10 schreef tinoz het volgende:
    ik ben van de Haldol af , merkt iemand daardoor een verschil in mijn coherentie , zins opbouw , anilistisch vermogen of achterdochtigheid ? ben ik soms zo raar dat ik in het voorval van vandaag als enige corruptie herken ?
    Valt wel mee Het is wel beter geworden Ik heb alleen een paar andere topics van je gelezen Verder onthou ik weinig online
      woensdag 17 december 2008 @ 23:23:44 #13
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_64105662
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef ScienceFriction het volgende:
    Die corruptie is een hyperextensie van de incongruente zinsnede...

retinale incongruentie, het niet overeenstemmen in anatomische bouw, wat betreft de ligging der lichtgevoelige elementen der beide retinae
    Save Us From Fashion !
      woensdag 17 december 2008 @ 23:26:12 #14
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_64105741
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 23:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je bent hypocriet tinoz.

Je maakt er een levensdoel van de GGZ op ieder mogelijk en onmogelijk punt af te fakkelen, weigert in te zien dat er ook maar enige goede bedoeling zit achter hun pogingen jou te helpen en werkt ze stelselmatig tegen.

En dan ga je klagen dat zij je er op wijzen dat jij dingen verkeerd doet? Kweek een beetje zelfkennis voor je weer een epistel schrijft over andermans falen....
    ik laat jou gewoon in je eigen sop gaarkoken , leek me wel toepasselijk om te zeggne als vegetarier tegen een kip , tegen een echte kip zou ik dat dan weer neit doen natuurlijk , maar die praten dan ook niet over dingen waar ze de helft nog niet van afweten
    Save Us From Fashion !
      woensdag 17 december 2008 @ 23:26:14 #15
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_64105742
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef tinoz het volgende:

[..]

retinale incongruentie, het niet overeenstemmen in anatomische bouw, wat betreft de ligging der lichtgevoelige elementen der beide retinae
    Nu ben je weer wazig
      woensdag 17 december 2008 @ 23:44:43 #16
    66714 YuckFou
    Nu niet, nooit niet...
    pi_64106226
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
    Tinoz is nogal in de war en wordt daarvoor behandeld.
    Ah vandaar, ik begreep ook al geen moer van de OP
    Are we not savages, innately destined to maim and kill?
    Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
    Our intelligence may progress at geometric rates
    Yet socially we remain belligerent neonates
    pi_64113470
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 23:26 schreef tinoz het volgende:
    ik laat jou gewoon in je eigen sop gaarkoken , leek me wel toepasselijk om te zeggne als vegetarier tegen een kip , tegen een echte kip zou ik dat dan weer neit doen natuurlijk , maar die praten dan ook niet over dingen waar ze de helft nog niet van afweten
    Er is geen sprake van sop, tinoz, aangezien ík me niet opwind. En ik weet hier meer vanaf dan jij denkt, alleen heb ik geen behoefte aan digitale diarree en ieder hersenspinsel online gooien
      donderdag 18 december 2008 @ 11:31:50 #18
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_64113808
    je bent van de Haldol af?... zit je weer aan de Consta?

en nee dit topic slaat nog steeds nergens op omdat er geen touw aan vast te knopen is.
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_64114889
    O... MY... God... Kan iemand eindelijk de sleutel van het separaat weggooien?

Wel leuk dat je nu ook in Wij vorm communiceert. Neem je uberhaubt nog wel iets qua medicatie, behalve XTC/LSD/Coke?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2008 12:11:36 ]
    pi_64115103
    * MarMar werkt bij het ggz

En bedankt he!!

Godskolere man, als we dat puur om eraan te verdienen deden, hadden we echt wel wat anders uitgezocht.
    Idem voor als we makkelijk werk wilden waar we onze handen niet aan vuil hoeven te maken, of simpel van 9 tot 5 werk waar je emotioneel nooit betrokken bij hoeft te zijn.

Maar zeiken op iedere vorm van behandeling en dan achteraf weer zeiken op het feit dat men het label uitbehandeld krijgt is wel erg makkelijk ook!

JIJ moet het doen, als je verwacht dat de hulpverlening al je rotzooi voor jou oplost kom je inderdaad op de koffie!
    pi_64115594
    Tinoz, neem als de sodemieter je medicijnen weer.
    pi_64116451
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef Scorpie het volgende:
    Tinoz, neem als de sodemieter je medicijnen weer.
    En kom nooit meer naar Fok!
      donderdag 18 december 2008 @ 12:53:03 #23
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_64116531
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En kom nooit meer naar Fok!
    dat hoef jij iig niet uit te maken

verder kan hier dus gewoon weer een slotje op
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15