Dat zeg ik toch, die zitten bij de prijs is.quote:
Volgens mij gaat het erom of je afleveradres zich in de UK bevindt of niet...quote:Op zondag 4 januari 2009 14:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Op paypal kan je je tegoed omzetten in verschillende valuta, kan je op die manier niet gewoon de pondprijs betalen? Aangezien paypal een iets realistischere koers hanteert.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Frutsel het volgende:
Dit keer 2 PC spellen besteld bij Play.com, afleveradres veranderd naar mijn werkadres. Eens kijken hoe dat gaat qua levering.
Andere vraag -->
Deze link MEGA SAVINGS is van een vorige topic, dat is de pagina met de aanbiedingen op Play.com.
als je die link niet hebt en je bent op de hoofdpagina van play. Hoe kom je daar dan?![]()
Kijk ik erover heen?
en toch is dat een andere link als die ik gafquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Zie je de Monster Sale banner nou echt over het hoofd? Hoe groot wil je 'm hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Swennus het volgende:
Is er iemand hier die ervaring heeft met de volgende winkel:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/grootinkoopgames
Hier is Fifa 09 op het moment 41,- euro
quote:GrootInkoopGames probeert de levertijden zo kort mogelijk te houden. Helaas moeten wij rekening houden met het groot inkopen. Daarom zijn de spellen, tenzij anders aangegeven, binnen 5 werkdagen bij ons binnen, waarna wij uw bestelling naar u toezenden.
Gewoon op more klikken om de overige spellen van het platform te zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en toch is dat een andere link als die ik gaf
Dit was mijn eerste bestelling, ben benieuwd.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:59 schreef MaxPower het volgende:
Heb nog even in mijn orderhistory gekeken maar ik heb meer dan 50 bestellingen gedaan bij Play en dit is pas de eerste keer dat iets niet aankomt. Dus het valt reuze mee bij mij.
Ik heb toevallig gisteren Mirror's Edge binnengekregen van game.co.uk. 29-12-2008 's avonds om 21:30 besteld via creditcard. 02-01-2009 14:30 mail gehad dat ze hem verzonden hadden. 07-01-2008 lag ie dus rond half drie in de brievenbus (niet van TNT).quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef neo2000 het volgende:
Laatst wat leuke aanbiedingen op game.co.uk.. Met de koers van de pond nog steeds redelijk interessant.. Er zijn weer wat nieuwe titels aan de uitverkoop toegevoegd. Ik vroeg mij af; zijn er al mensen die daar iets besteld hebben en, misschien nog beter, het al binnen hebben en dus iets zinnigs kunnen zeggen over levertijden van game.co.uk..?
Vind het wel leuk, bestellen in de UK en zo.. Scheelt een hoop knaken. Alleen heb nog steeds Halo3 niet binnen via cd-wow na ruim een maand. Simpelweg omdat ie steeds niet op voorraad is daar. Bestel dus voorlopig op cd wow niets meer.
Die van play.com had ik na 3,5 week binnen. Ga ik ook niet meer bestellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah dat is wel netjes. Ik vrees dat mijn eerste aankoop bij Play direct claimen wordt. Nog steeds niks binnen.
Net als de controller die ik nog van MS krijg. [ afbeelding ]
Maar heb je hem dan wel sneller dan dat je het zelf doet? Of maakt dat ook niets uit?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Oftewel debielen die een handel beginnen door spellen te importeren en vervolgens door te verpatsen met winst. Importeer dan lekker zelf de spellen.
VGP is 4 dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar heb je hem dan wel sneller dan dat je het zelf doet? Of maakt dat ook niets uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |