quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge 15pond bij Game.co.uk
 kun je alleen maar met credicard betalen
 kun je alleen maar met credicard betalen   (hoop het niet
 (hoop het niet   )
 )

jah dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:44 schreef Niek. het volgende:
Als je op die website rechtsbovenin op Help klikt dan vind je je antwoord vanzelf

wirecard, klinkt handig ga het v/d week eens proberen denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Gebruik je toch wirecard, jammer genoeg wel 1 euro transactie kosten

Kuch, kredietcrisis, kuch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:30 schreef Merovingian het volgende:
Of je neemt gewoon een creditcard. Nederland is om voor mij onbegrijpelijke redenen ongeveer het enige land ter wereld waar het niet normaal schijnt te zijn om een creditcard te hebben. Terwijl je er juist zoveel gemak van hebt in het buitenland en op internet.

Ohja, dan kun je natuurlijk geen creditcard meer krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:19 schreef Halfe.Deutscher het volgende:
[..]
Kuch, kredietcrisis, kuch.

De creditcard is juist één van de indirecte oorzaken van de kredietcrisis, daarom ben ik blij dat het in Nederland niet zo ingeburgerd is. Er wordt nu al (zeker door de jeugd) teveel geld geleend, als dat alleen maar makkelijker wordt gemaakt, dan gaat het hier ook een keer goed fout...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ohja, dan kun je natuurlijk geen creditcard meer krijgen
Als je een postbank-rekening hebt laat je die omzetten naar een Betaalpakket, dan zit daar gewoon een Mastercard bij. Kost je 30 euro per jaar, en je hebt meer voordelen dan alleen die creditcard. Valt dus reuze mee qua kosten.

De creditcard is niet een oorzaak, maar de achterlijkheid van sommige mensen. Je moet dat ding ook niet gebruiken om aanschaffen te doen van duizenden euro's zonder dat je die eigenlijk kan betalen. Ik maak er alleen gebruik van voor kleine aanschaffen die niet met de PIN te betalen zijn. Het bedrag wordt ook gelijk een maand later volledig van mijn girorekening afgeschreven, ik kan dus niet echt in het rood staan met mijn creditcard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De creditcard is juist één van de indirecte oorzaken van de kredietcrisis, daarom ben ik blij dat het in Nederland niet zo ingeburgerd is. Er wordt nu al (zeker door de jeugd) teveel geld geleend, als dat alleen maar makkelijker wordt gemaakt, dan gaat het hier ook een keer goed fout...
Maargoed, dit is GAM, niet AEX

20 pond zelfs! Net op tijd besteld dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Mirrors edge staat nu op 19 pond.

Saints Row 2
   Saints Row 2 

Bij mij is FIFA09 nog niet aangekomen. 10 december verstuurd. Een spel wat op 16 december is verstuurd heb ik al wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Frutsel het volgende:
En weer een spel dat van Play.com niet aankomtSaints Row 2
4 december verstuurd... kan door de kerst vertraagd zijn, maar mijn order historie spreekt boekdelen
volgens mij heb ik zon kutpostbode...

Achja voor 20 is het nog steeds wel de moeite waardquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:25 schreef Merovingian het volgende:
20 pond zelfs! Net op tijd besteld dus

Kleine pakketjes (dus zeg maar een game) wordt verstuurd via DHL Global Mail, nu kunnen ze er wel zo'n mooie naam aan geven, maar het is dus gewoon ''Selekt Mail'' in Nederland en die bezorgen 2x per week en als de bezorger geen zin heeft om te gaan bezorgt ie dus niks die dag of hij denkt oo mooi en dan ben je je game kwijt, is geen controle op...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:09 schreef Frutsel het volgende:
En weer een spel dat van Play.com niet aankomtSaints Row 2
4 december verstuurd... kan door de kerst vertraagd zijn, maar mijn order historie spreekt boekdelen
volgens mij heb ik zon kutpostbode...

Heb inmiddels gereclameerd... maar heb al bericht dat ze het geld terugstorten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij mij is FIFA09 nog niet aangekomen. 10 december verstuurd. Een spel wat op 16 december is verstuurd heb ik al wel.
En ik kan pas morgen een nieuwe claimen.

Apart.. gister zijn er bij mij wel 3 games van Play binnengekomen. En gewoon via TNT...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kleine pakketjes (dus zeg maar een game) wordt verstuurd via DHL Global Mail, nu kunnen ze er wel zo'n mooie naam aan geven, maar het is dus gewoon ''Selekt Mail'' in Nederland en die bezorgen 2x per week en als de bezorger geen zin heeft om te gaan bezorgt ie dus niks die dag of hij denkt oo mooi en dan ben je je game kwijt, is geen controle op...

Van play.com raken heel veel pakketjes "zoek". Deze worden of gewoon niet geleverd of doen er 40-50 dagen over zonder goede reden. De replacements van play.com zijn er vaak echter binnen 10-20 dagen en worden op exact dezelfde manier verstuurd. Ik vermoed dat het probleem dus gewoon bij play.com's shipping ligt en niet bij TNT/SelektMail.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:31 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Apart.. gister zijn er bij mij wel 3 games van Play binnengekomen. En gewoon via TNT...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |