Dat zou de doodsteek zijn voor vrijwel alle media-winkels, ik las laatst een interview met die kerel van de FRS, die zei dat als er geen games waren, de FRS allang niet meer zou bestaan.quote:Op zondag 28 december 2008 11:30 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, als een keten als play.com een nieuwe game voor 20 euro kan verkopen, waarom kan een grote keten als Media Markt of FRS dat niet dan..? Oh wacht, die hebben fysieke winkels die afgehuurd moeten worden, betalen personeel en licht en zo. Nee, dat rechtvaardig een prijs die 3 (!) keer zo hoog ligt per produkt wel.![]()
Nederlanders worden in eigen land al jarenlang op alle vlakken keihard uitgemolken. Is het niet door door de overheid danwel door de middenstand. En diezelfde middenstand gaat het voelen als Nederlanders straks meer en meer in het buitenland gaan shoppen. De auto industrie in NL heeft het al gevoeld de afgelopen jaren, (bijna niemand koopt er nog een nieuwe auto hier om dezelfde reden) andere winkels zijn de volgende.
In België gewoon het zelfdequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:21 schreef Merovingian het volgende:
Neemt natuurlijk niet weg dat ze in vergelijking met andere landen asociaal duur zijn. Hoe zit het met onze direct buren, België en Duitsland? Wat betaal je daar?
Lost Odyssey voor 20 euroquote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef neo2000 het volgende:
Overigens heeft bartsmit.com wel wat aardige aanbiedingen op het moment:
Medal Of Honor Airborne 10
Army Of Two 20
Table tennis 15
Meer HIER
Zijn volgens mij internet-only aanbiedingen. Medal of Honor kreeg ik iig niet voor een 10tje mee in de bartsmit, ook niet na het laten zien van de prijs op de site via mn mobiel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef DjNivek het volgende:
Morgen dan toch maar ff langs Bart Smit als ik toch richting het postkantoor moet, Lost Odyssey is het wel waard denk ik.
Mm, dat is wel raar, nou ja. Desnoods bestel ik em welquote:Op zondag 28 december 2008 16:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zijn volgens mij internet-only aanbiedingen. Medal of Honor kreeg ik iig niet voor een 10tje mee in de bartsmit, ook niet na het laten zien van de prijs op de site via mn mobiel.
Wat snap je niet aan webshopprijs?quote:Op zondag 28 december 2008 16:49 schreef neo2000 het volgende:
Wel aardig dat ze dat vermelden op de site dan..
Bij een webshop is dat logisch. Niet bij een zaak met fysieke vestigingen om een apart prijsbeleid te voeren. Zeker niet als dit niet expliciet vermeld wordt. Wat bij andere webshops dus WEL zo is.quote:
Je mag je linkje ook even inkorten hoorquote:Op zondag 28 december 2008 17:35 schreef SkyChat het volgende:
Assassins Creed bij Van Leest : ¤ 24,99
Link
quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef lennartb.nl het volgende:
Mirror's Edge 15pond bij Game.co.uk
Incl verzenden denk ik zo'n 20+ euro, en dat voor een spel wat de volle mep zeker waard is!quote:Op maandag 29 december 2008 20:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]![]()
En waar komt dat op uit in euro's inclusief verzendkosten?
Nou, inderdaad, ik heb hem maar besteld! Als mijn creditcard de huidige wisselkoers hanteert dan ben ik nog geen 18,50 euro kwijt inclusief verzendenquote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Incl verzenden denk ik zo'n 20+ euro, en dat voor een spel wat de volle mep zeker waard is!
Idd, 1 British pound = 1.02235344 Euros aldus Google.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |