Klopt ze letten echt niet opquote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef SkyChat het volgende:
Free Record Shop is echt focking aso met hun prijzen.. jaren later liggen er nog games met de start prijs in de schappen. stelletje rippers!
Ik heb vandaag wel GTA IV gehaald by Dynabyte for 50 euries (nieuwe game)quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Klopt ze letten echt niet opMaar af en toe wel een lekkere aanbieding zoals laatst Conan voor 5eu, en MotoGP07 voor 5eu. Maar bij een ander filiaal tijdens die aanbieding lag Conan ook voor 70euro ofzo
![]()
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel. En als je geld te veel hebt kun je ook wel een cc nemen... Daarbij is er altijd wel iemand in je omgeving met een cc, een vader, een oom, een collega. Dat is echt geen argument om geld weg te gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet iedereen heeft een creditcard.
Niet iedereen wil 2 weken wachten op een bestelde/betaalde game.
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Merovingian het volgende:
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel. En als je geld te veel hebt kun je ook wel een cc nemen... Daarbij is er altijd wel iemand in je omgeving met een cc, een vader, een oom, een collega. Dat is echt geen argument om geld weg te gooien.
35 euro voor de GOTY-editie...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag eens kijken of ik ergens goedkoop CoD4 kan scoren
Ik wil ook geen 2 weken wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel.
Nou ja, als je echt heel graag een gloednieuw spel wil spelen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Maar GTA IV voldoet niet echt aan dat criterium, het zit ondertussen niet eens meer in de buurt van een nieuw spel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook geen 2 weken wachten![]()
Die paar nieuwe release's die ik meteen wil koop ik gewoon zo snel mogelijk en de rest koop ik altijd 2de hands!
Actie is landelijk en ook via internet, zowel de PS3 als 360 versie. Ik heb er aan zitten denken, maar heb nog te veel onbespeelde spellen. GH 3 heeft Halo theme, wil ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef lennartb.nl het volgende:
gh3 met gitaar voor 50eu bij de bartsmit (groningen)
Bij bol.com met 1 gitaar 75, met 2 gitaren 100. Maar ik zie net daar een aanbieding voor 73 euro met 2 gitaren. Misschien ook interessant.quote:
Dat is een nog betere deal, tenminste als je vrienden hebt die graag een potje met je willen battlenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bij bol.com met 1 gitaar 75, met 2 gitaren 100. Maar ik zie net daar een aanbieding voor 73 euro met 2 gitaren. Misschien ook interessant.
Heb airborne gister in de MM voor 10 euro gehaald, niks internet onlyquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is een nog betere deal, tenminste als je vrienden hebt die graag een potje met je willen battlen
Medal of Honor Airborne voor 10 eu bij de bart smit is trouwens een internet only aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |