quote:Op woensdag 17 december 2008 20:56 schreef Megumi het volgende:
Boven heb je ook een gat dus dan komt het er vast wel op een of andere wijze uit. Dus je reet kan wel even op vakantie. Wel goed je tanden poetsen.
Op zoek naar de Anus van TS misschien?quote:
Was het dus toch allemaal maar een 'BUG'quote:
Nee hoor, we're just back to realityquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Was het dus toch allemaal maar een 'BUG'![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, de anussen gaan op het moment niet zo hard.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, we're just back to reality
Die van mij laat soms nog een boer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:38 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Inderdaad, de anussen gaan op het moment niet zo hard.![]()
De mijne dient alleen maar te poepen.
En ze kunnen zo af en toe vreselijk meuren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:39 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Die van mij laat soms nog een boer.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, we're just back to reality
Grappig heurquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik kwam net een interessant spreekwoord tegen:
Wie zijn kont verkoopt, moet door zijn ribben schijten
Wie een ander een plezier doet met een gul gebaar ondervindt daar achteraf veelal hinder van.
Nou is van verkopen natuurlijk niet echt sprake, maar misschien moet je dat stuk met die ribben eens proberen..
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik kwam net een interessant spreekwoord tegen:
Wie zijn kont verkoopt, moet door zijn ribben schijten
Wie een ander een plezier doet met een gul gebaar ondervindt daar achteraf veelal hinder van.
Nou is van verkopen natuurlijk niet echt sprake, maar misschien moet je dat stuk met die ribben eens proberen..
Ja, want een spreekwoord dat over een kont gaat in een topic over anussen, dat kan natuurlijk niet!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |