wil best een russisch frouw bezwangerenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
msn botje die graag zwanger van je wil worden??
heb wel eens van die logins van bangbross gehad ja, maar uiteraard niet onder mijn naamquote:
hahaquote:Op woensdag 17 december 2008 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Oh ik ben dan altijd nieuwsgierig en ga dan vragen wie het is
quote:[21:00:00] Karlo zegt:
who
[21:00:01] Karlo zegt:
are
[21:00:04] Karlo zegt:
you
[21:00:05] Ellen zegt:
hey, Age/Sex/Location?
[21:00:17] Karlo zegt:
I will not tell you
[21:00:23] Ellen zegt:
hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol
[21:00:29] Karlo zegt:
u bot?
[21:00:35] Ellen zegt:
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, http://www.mylittlecamparty.com/jane4u come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
[21:00:41] Karlo zegt:
ok bot
[21:00:43] Ellen zegt:
I can show u how to watch if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE:-$
wat een verrassing, ze wil mijn creditcard!quote:[21:05:00] Ellen zegt:
well since its the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT.. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.mylittlecamparty.com/jane4u fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:04 schreef SpecialK het volgende:
zo jij hebt die MSN bot eventjes keihard 'gepwned' daar, pirania.
TPIWWPquote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb ook wel eens zo iets gehad, maar toen was et een breezahsletje die zei dat ze me in da club had gezien![]()
Maar ik heb dr wel geknal![]()
TPIWWP?quote:
This threatpost is worthless without picsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |