quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
present op de laatste dag van de werkweek

Werk 4x9 hequote:Op donderdag 18 december 2008 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
wat doe je morgen dan Roy?

jij werkt van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00? (met uurtje pauze dan) wel strak geregeldquote:Op donderdag 18 december 2008 08:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk 4x9 he! 36 urige werkweek is normaal in t bankwezen
![]()
quote:

Neej van 8 tot 17, geen pauze. Eet gewoon de bammetjes achter mijn bureau en tussen de middag ff een kwartiertje lopen!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij werkt van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00? (met uurtje pauze dan) wel strak geregeldwat doe je dan op je vrije vrijdag?

dat is een tik van bankmensen hè, tussen de middag ff gaan lopenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej van 8 tot 17, geen pauze. Eet gewoon de bammetjes achter mijn bureau en tussen de middag ff een kwartiertje lopen!Maar t kan omdat dit een project is, wel ideaal!
Vrije dag beetje chillen, fitnessen, stad in, etc..... Traineeship bijna afgelopen, moet nog 1 onderdeel dus af en toe beetje leren...

Uiteraard maar ik doe nu een project met nog 3 andere personen dus echt veel contact met vaste werknemers heb ik niet... Maar wel ff fijn om te lopen, ff frisse neus halenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een tik van bankmensen hè, tussen de middag ff gaan lopenik vind het wel fijn om van 12.30 tot ongeveer 13.00 ff achter m'n bureau weg te zijn, bammetjes eten en beetje kletsen met collega's
maar wel chill die vrije dag aan het eind van de week, dat je mooi vroeg weekend hebt en een hele dag om te doen wat je zelf wilt

dan wordt de situatie inderdaad wat andersquote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik doe nu een project met nog 3 andere personen dus echt veel contact met vaste werknemers heb ik niet... Maar wel ff fijn om te lopen, ff frisse neus halen!
ik vind het ook altijd fijn om vrijdags naar school te gaan, werkweek is lekker kort, school is mooie afwisseling en dag gaat meestal snel voorbij, dus ook zo weekendquote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeker fijn, echt ideaal, lekker je eigen ding doen, heerlijk lang weekend!

Zeker een fijne afwisseling! Wanneer is je opleiding afgelopen dan? Wat doe je eigenlijk voor studie, duale?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind het ook altijd fijn om vrijdags naar school te gaan, werkweek is lekker kort, school is mooie afwisseling en dag gaat meestal snel voorbij, dus ook zo weekend

ben in september begonnen met de Post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulentquote:Op donderdag 18 december 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker een fijne afwisseling! Wanneer is je opleiding afgelopen dan? Wat doe je eigenlijk voor studie, duale?
ik kon vorig jaar ook wel beginnen met deze opleiding, tegelijk met begin van deze baan, maar wist toen nog niet goed wat ik precies wilde. dus even dat jaartje ervaring opgedaan en toen begonnenquote:K wil na t traineeship veel ervaring op doen, na een jaar oid weer beginnen met een (interne) studie!

Je doet nu toch ook accountancy? Deze studie is een vervolg daarop?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben in september begonnen met de Post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulent2/3 jaar theorie en daarna de praktijk, die ik gewoon kan doen door (dagelijkse) werkzaamheden op kantoor, moeten alleen een bepaald niveau en karakter hebben. dus als ik 27/28 ben, zit het er op en mag ik AA achter mijn naam zetten
[..]
ik kon vorig jaar ook wel beginnen met deze opleiding, tegelijk met begin van deze baan, maar wist toen nog niet goed wat ik precies wilde. dus even dat jaartje ervaring opgedaan en toen begonnen

quote:

ik heb Bedrijfseconomie gedaan met profiel Logistiek, dus dit toch wel de andere kant opquote:Op donderdag 18 december 2008 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je doet nu toch ook accountancy? Deze studie is een vervolg daarop?
Jah precies dat wil ik ook doen, even zien welke kant ik op wil/kan! Heb voor mezelf t wel redelijk vast gesteld, nu zal t nog moeten uitwijzen in de praktijk!

Chill! K moet volgende week gewoon werken, beetje bonus uren op bouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de laatste uurtjes van de laatste volledige werkweek van 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |