3.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:04 schreef SiestaGuru het volgende:
Zijn er nu echt maar twee stemmen?Op -SG- dus?
On the spot.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wji hebben iig van de stomme wolven gewonnen!!@!
Echt geniaal dat jij mij wilde afmaken maar wij net sneller waren met jou dodenquote:
Meh, hou er maar over op.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt geniaal dat jij mij wilde afmaken maar wij net sneller waren met jou doden
Nee man, ik had misschien Clesar gedaan maar iedereen ging voor jouquote:Op donderdag 18 december 2008 19:30 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Meh, hou er maar over op.
Wat een deceptie toen ik thuis kwam en zag dat half het dorp (en de maffia) op mij gestemd hadden. Daar ging het hele plan voor de wolven aan duigen.
Les voor de volgende keer... Hara er ALTIJD als eerste uit.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:27 schreef Lekiamh het volgende:
Siesta is trouwens wel lekker op dreef mbt het verzinnen van moordscenarios.
Had Clesar gestemd dan!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee man, ik had misschien Clesar gedaan maar iedereen ging voor jou
quote:
We moeten wel steeds een verhaaltje extra schrijven he.. Dat is best veel werk in 30 minuten (als je alleen werkt), en de mede SL-er kan het niet eens zijn met een verhaaltje ofzo... (gebeurd niet snel)quote:Op donderdag 18 december 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
OH BLIJF ALSJEBLIEHIEFT!! JULLIE ZIJN ZULKE GEWELDIGE SPELLEIDERS!!!1!!1!elf!
't Is allemaal best leuk, alleen zijn jullie nooit op tijd met het stomme excuus dat de één er niet is. Vorige SLers deden het ook alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |