Naja je hebt twee onzettend irritante reclames op 't moment. eentje is van zekur (of hoe je het schrijft), die is met dat OUWE OUWE OUWE gezeur.. En dan eentje van een of andere aktie door barmannen.. daar snap ik gewoon niks vanquote:Op woensdag 17 december 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet misschien toch eens gaan opletten tijdens de reclame. Ik lees al een paar dagen dat mensen die reclame zo irritant vinden, maar ik heb geen idee welke reclame dat is.
Die van de Gouden Loekie is wat dat betreft irritanter, want die onthoud ik wel.
Oeps, overheen gelezen.quote:
Ik heb nu dit in kleine letters onderaan de OP gezet (waar normaal alleen 'Welke OP? Deze! Deze!' staat):quote:Op woensdag 17 december 2008 20:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Puike OP. Misschien is 't nog handig om de link naar de OP er wat duidelijker in te zetten,
in combinatie met "lapo=nieuw topic openen"?
Baarmaan! Baarmaan! Baarmaan! Baarmaan!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:09 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Naja je hebt twee onzettend irritante reclames op 't moment. eentje is van zekur (of hoe je het schrijft), die is met dat OUWE OUWE OUWE gezeur.. En dan eentje van een of andere aktie door barmannen.. daar snap ik gewoon niks van
Nu wil ik nog liever komenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mooi! Dan staat er ook vrouwlijk schoon op de bühne!
Volgens mij heb ik mijn kansen in het vorige topic verspeeldquote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Oeh, Stereo, die wil ik wel heel graag live zien!
* Broekie hoopt nu nog meer dat ie mag komen.
Kan gebeuren. Er staat ook wel heel veel info in, maar veel korter lijkt me ook niet echt mogelijk.quote:
Als je weet hoe laat 't is kan je 't gewoon op http://giel.vara.nl/ terugluisteren. Volgens mij was 't rond 9.40 uur.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef LostFormat het volgende:
gisteren was bij giel dat radiomoment stukje met die vrouw die prijzen won. Heeft iemand daar toevallig een linkje van?
Je vergeet de STER GOUDEN LOEKIE 'wat?' DE STER GOUDEN LOEKIEEEEEEEE!!!!1111`~`~~~``...quote:Op woensdag 17 december 2008 20:09 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Naja je hebt twee onzettend irritante reclames op 't moment. eentje is van zekur (of hoe je het schrijft), die is met dat OUWE OUWE OUWE gezeur.. En dan eentje van een of andere aktie door barmannen.. daar snap ik gewoon niks van
Ach, als je net als vorig jaar één introducé per uitnodiging mee mag nemen en er FOK!kers uitgenodigd worden is er vast wel iemand wie jou mee naar binnen wil nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn kansen in het vorige topic verspeeld
maaaar hoe irri die reclame ook is, als je tijdens de uitzending daarvan per sms stemt, krijgt SR weer 1 euriquote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet de STER GOUDEN LOEKIE 'wat?' DE STER GOUDEN LOEKIEEEEEEEE!!!!1111`~`~~~``...
Ik snap niet eens wat het nut ervan is.. ik ga echt niet stemmen als er zo'n irritante reclame is.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet de STER GOUDEN LOEKIE 'wat?' DE STER GOUDEN LOEKIEEEEEEEE!!!!1111`~`~~~``...
Mooi, en duidelijk genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nu dit in kleine letters onderaan de OP gezet (waar normaal alleen 'Welke OP? Deze! Deze!' staat):
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
Dan moet ik mn broertje dit keer thuis laten. Maar die wist toch al niet of hij kon.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, als je net als vorig jaar één introducé per uitnodiging mee mag nemen en er FOK!kers uitgenodigd worden is er vast wel iemand wie jou mee naar binnen wil nemen.
Aan zo'n systeem zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, als je net als vorig jaar één introducé per uitnodiging mee mag nemen en er FOK!kers uitgenodigd worden is er vast wel iemand wie jou mee naar binnen wil nemen.
Ahja, zo kan dat natuurlijk ook gewoon. Gevonden inmiddels. Thanks!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je weet hoe laat 't is kan je 't gewoon op http://giel.vara.nl/ terugluisteren. Volgens mij was 't rond 9.40 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |