Daar heb ik geen last van. Ik wacht express steeds even, als ik snel post.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of; je kan niet zo snel 2 berichten achter elkaar posten.
Hoe lang wacht je ongeveer? Ik wacht soms ook even, maar dan ben ik blijkbaar nog te snel.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Ik wacht express steeds even, als ik snel post.
Neuh.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je was al bezet, ofniet?
Zo'n 10 seconden, minstens.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je ongeveer? Ik wacht soms ook even, maar dan ben ik blijkbaar nog te snel.
quote:
Dat ging even door m'n hoofd heen jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:
Voordat David de vraag stelt, nee ik ben geen gay. GTST is gewoon een verslaving.
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef Blawh het volgende:
Voordat David de vraag stelt, nee ik ben geen gay. GTST is gewoon een verslaving.
Ben ik dan ook gay?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ging even door m'n hoofd heen ja
I knew it.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ging even door m'n hoofd heen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |