Goeie vraag, als Gristen behoor je dat te beluisteren, het verhaal te kennen, ook als niet-Gristen trouwens.quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Heeft de Nijs wat met Jezus ?
Waarom zei ie dan in DWDD als muzikant dat ie de Matheus passion nooit had beluisterd voordat ie er zelf in ging zingen ?
quote:BELINDA WEIGERT WEER TE VERTREKKEN! ROB DE NIJS WÉÉR NAAR DE RECHTER
(6-5-2009) Rob de Nijs gaat wéér naar rechter om te proberen om zijn ex-vrouw Belinda Meuldijk uit zijn woning in Bosch en Duin te laten zetten.
Volgens Frank Jansen, de manager van de zanger, houdt Belinda zich niet aan het vonnis van de rechter. Om Belinda te kunnen vrijwaarden van de hypotheek op Bosch en Duin, moet Rob een geldbedrag aan haar betalen van 250.000 euro. Daarvoor moet hij een extra lening afsluiten op zijn helft van hun Spaanse vakantievilla.
Belinda moet meetekenen omdat die woning ook op haar naam staat, maar 'Belinda laat weten dat ze dit niet wil,' zegt Jansen tegen Story.nl. 'Ik wil niets kwaads over haar zeggen, maar ze gaat tegen de afspraken in.
Rob moet ergens een grens trekken en ze laat hem geen andere keus dan opnieuw naar de rechter te stappen om Belinda uit huis te krijgen.' Thierry Duval, de vriend van Belinda zegt: 'Belinda is bang dat zij na een eventuele verkoop van de Spaanse woning met een schuld achterblijft. Het zal weer op een rechtszaak uitdraaien. En dat kost beide partijen weer heel veel geld.'
Die babykamer komt er toch wel, tenslotte hebben ze alles (huwelijk+reis) tot nu toe laten sponsoren, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Ole het volgende:
Belinda is anders wel behoorlijk aan het tijdrekken...
Zo kunnen Rob en Jetteketet toch niet aan de babykamer beginnen
Neu, daar hebben wij (nog) niets van vernomen...ze zijn nog bezig denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Leeuwinneke het volgende:
Is die Jet in verwachting dan?
Ja dat denk ik ook wel dat ze bezig zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Suko het volgende:
[..]
Neu, daar hebben wij (nog) niets van vernomen...ze zijn nog bezig denk ik.
Is een patstelling denk ik, je houdt de eer toch niet voor je zelf met verlies van 250.000 euro? De rechter zal gerust wel hebben bepaald dat als dit aan haar is betaald (haar deel van de hypotheek) zij het huis uit moet en toch echt niet eerder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef JaneDoe het volgende:
effe seriues, belinda hou de eer aan je zelf en ga dat huis uit
tis allang 1 mei geweest!
Heb wel ergens gelezen dat ze dat willen. Mag Rob wel beter voor dat kind zorgen dan voor zijn andere 2 zoons (zie eerder dit topic)quote:
En dan houden ze wel "gezellig samen" dat huis in Spanje??quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Suko het volgende:
[..]
Is een patstelling denk ik, je houdt de eer toch niet voor je zelf met verlies van 250.000 euro? De rechter zal gerust wel hebben bepaald dat als dit aan haar is betaald (haar deel van de hypotheek) zij het huis uit moet en toch echt niet eerder.
Lijkt me logisch. Je gaat niet mede verantwoordlijk zijn voor een lening om jezelf uit kopen, een sigaar uit eigen doos-idee. Kennelijk is dat Spaanse pand, waarvan ze samen eigenaar zijn, niet te verkopen, levert geen drol op.quote:Om Belinda te kunnen vrijwaarden van de hypotheek op Bosch en Duin, moet Rob een geldbedrag aan haar betalen van 250.000 euro. Daarvoor moet hij een extra lening afsluiten op zijn helft van hun Spaanse vakantievilla. Belinda moet meetekenen omdat die woning ook op haar naam staat, maar 'Belinda laat weten dat ze dit niet wil,' zegt Jansen tegen Story.nl
Zo te lezen willen ze geen van beiden dat het huis in Spanje verkocht wordt, Rob wil een extra lening afsluiten op zijn helft van die woning in Spanje, en gezien Belinda mede-eigenaar is, is het niet meer dan logisch dat zij daarvoor moet meetekenen. En het is net zo logisch dat ze dat niet wil: meetekenen is mede-verantwoordelijk zijn, dus als hij zijn verplichtingen dan niet nakomt moet zij alsnog de lening aflossen die hij genomen heeft om haar uit te kopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Cynix ® het volgende:
Als Belinda niet wil tekenen voor de verkoop van hun Spaanse huisje ontstaat er een lastige pat-stelling: Rob heeft dan (kennelijk) geen geld om haar uit te kopen en dan komen ze dus beiden hun deel van de deal niet na.
Wat me tegenvalt is dat Rob, toch ooit zo'n beetje neerlands chansonnier nummer 1, zo krap bij kas lijkt te zitten. Toch wat beleggingsfoutjes gemaakt of Hans Kazan achtige constructies aangegaan?
quote:ZUCHT....Belinda Meuldijk daagt Rob de Nijs voor de rechter om woning
(7-5-2009) Belinda Meuldijk is of dol op advocate of op rechtszaken en misschien wel op beiden, wat Meuldijk heeft haar ex-man Rob de Nijs maar weer eens voor de rechter gesleept omdat ze zijn woning in Bosch en Duin niet wil verlaten en volgende week donderdag via een kort geding bewerkstelligen dat zij kan blijven. Dat lijkt een kansloze onderneming, want in januari oordeelde de rechter in Utrecht al dat Meuldijk de woning voor afgelopen vrijdag moest verlaten.
De grote verzoening op komst...?In het januari-vonnis werd als voorwaarde voor het vertrek van Meuldijk gesteld dat De Nijs haar vrijwaart van haar hypothecaire verplichtingen op een huis in Spanje dat zij in betere tijden samen kochtten. Dat wilDe Nijs best doen een hypotheek te nemen op het Spaan onroerend goed, maar Belinda staat echter alleen toe dat hij een hypotheek op zijn eigen deel neemt. Anders is ze bang anders met een schuld te blijven zitten. De Nijs krijgt de hypotheek alleen op het hele pand... De manager van De Nijs, Frank Jansen, zegt overigens dat het huis in Spanje 'helemaal los staat van deze zaak'.
Eerder maakten de exen Meuldijk en De Nijs de afspraak dat Meuldijk per 1 november 2008 de woning Bosch en Duin moest verlaten. Ook toen weigerde ze dat omdat ze geen nieuwe woning zou kunnen vinden. Ook toen moest de rechter er weer aan te pas komen. Die bepaalde in januari dat nu 1 mei de deadline voor Meuldijk was....
Nee vind het ook heel raar...kan erg lang duren op zo'n manier..En het duurt al zolang de vete tussen de Nijs en Meuldijk over de huis.quote:
Hij heeft er al die jaren riant genoeg van kunnen wonen op de Veluwe, dus ik snap niet waarom dat nu met een partner niet meer zou kunnen...... Ik snap sowieso niet waarom Jet er zo op gebrand is dat huis in Bosch & Duin te betrekken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef Suko het volgende:
Ik heb gewoon een vermoeden dat de Nijs geen cent te makken heeft (althans niet voldoende) om zijn deel van het verhaal te betalen, als hij al zou willen dokken... En Belinda weet dat hij klem zit, zolang hij haar niet uitkoopt zit ze best veilig denk ik. Zielige Jetteke, opgescheept met een arme oude man met een huis wat ze (voorlopig) niet kan krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |