Ze had wel geld in dat huis zitten, dat is nu kwijt geschollden, maar dat is waar, het stond op zijn naam, misschien te naief geweest, ze had zich veel eerder moeten laten uitkopen, maar ja als je alles van tevoren weet? Qua huis in Spanje, dan hebben ze allebei een schuld, beide beziiten de helft.quote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Cynix ® het volgende:
En toch is Belinda op de een of andere manier ook niet de allerslimste. Ze heeft iig een aantal dingen verkeerd aangepakt. Ze had nooit die hele beestenboel in een huis moeten slepen wat niet op haar naam stond. En nu lees ik weer dat ze na de verkoop van hun tweede huis in Spanje misschien ook nog eens met een grote hypotheekschuld blijft zitten.
Hoe kun je nu op kosten van een ander zijn huis uitwonen en dan ook nog met een schuld blijven zitten?
Bron lijkt me duidelijkquote:'BELINDA MEULDIJK SCHREEF RATTENGATE-BOEK!'
(8-4-2009) Er komt een boek over 'rattengate', de rel rondom foto's die waren gemaakt in het huis van Belinda Meuldijk. Een van de hoofdrolspelers, Martijn van den Bergh, zei deze week dat alle feiten op tafel moeten komen en dat hij daarom een boekgeschreven heeft dat waarschijnlijk eind mei te koop is. Maar het boek zou helemaal niet door Van den Bergh geschreven zijn, maar door Belinda Meuldijk!.
Van den Bergh was de persoon die twee jaar geleden foto's van het vieze huis van Meuldijk naar de Privé stuurde. De foto's zorgden voor een enorme rel, die 'rattengate' werd genoemd. Van den Bergh zegt zelf dat hij ten onrechte wordt gezien als kwade genius, en uit zijn boek moet blijken dat dat niet het geval is.
Maar vaandag meldde Evert Santegoeds in het programma van Edwin Evers op Radio 538 dat het niet Van den Bergh is geweest die het boek heeft geschreven, maar hoofdrolspeelster Belinda Meuldijk!
Dan geloof ik de rest ook niet, maar als 'Belin' wel het boek heeft geschreven zou ze dat gewoon verteld hebben...quote:AMSTERDAM - De foto's die Privé publiceerde bij een verhaal over de vervuilde villa van Belinda Meuldijk zijn gemaakt door haar voormalige levenspartner Rob de Nijs. De zanger erkende dit maandag in een vraaggesprek met het tv-programma RTL Boulevard.
De Nijs ontkende ten stelligste dat hij de beelden heeft verschaft aan het weekblad. "Toen ik vorig jaar augustus foto's maakte, was dat om voor mezelf helder te krijgen in welke staat het huis verkeerde. Ik betreur het ten zeerste dat de foto's zijn gebruikt ter illustratie van het artikel in Privé. Dat is nooit de bedoeling geweest." nu.nl
Zo, dat belooft wat.quote:Verder vertelt Rob onder meer over zijn bewondering voor Jezus en over de band met zijn zoons. Want hoewel hij de opvoeding grotendeels aan hun moeder overliet, is zijn gevoel voor hen heel sterk. In het portret zal ook zoon Robbert vertellen hoe hij de band met zijn vader ervaart.
Yep, hij was voorbestemd voor het vak. Opvoeden van kinderen paste daar niet echt bij. Dat is logisch.quote:Op maandag 13 april 2009 20:07 schreef Ole het volgende:
"dat moest ook wel"
Mijn vak slorpte mij op..
"Misschien een idee om een weekend met zijn tweeen weg te gaan"quote:Op maandag 13 april 2009 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Yoshi is-ie eigenlijk kwijt geraakt, maar voor een gezonde zoon wilde hij wel vechten...
Zet jij een kaars voor je raam vannacht?quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Ole het volgende:
SCH vandaag is ook een soort zondag
Nee ik neem nog een pilsje bij de Pieperquote:Op maandag 13 april 2009 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zet jij een kaars voor je raam vannacht?
Oh, dan doe ik wat sterkers op het Plein.quote:Op maandag 13 april 2009 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee ik neem nog een pilsje bij de Pieper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |