abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65355256
Boulevard meldde dat Belinda nu vrij is van het huis, ze zat er namelijk in voor tegen de rond 300.000 euro qua hypotheek, logisch dat ze dat niet zomaar op wilde geven, dat is nu geregeld, ik vermoedde dat al eerder en heb dat ook gepost in een vorig topic, dat dit één van de redenen was waarom het zo lang duurde. Kennelijk mocht dat niet zo prominent naar buiten komen, daarom kon de Nijs ook voluit tekeer gaan, dat ze er niet uit wilde, imo wilde hij gewoon niet het restant van de hypotheek op zich nemen.

En verder wordt het huis in Spanje nog verkocht. De Nijs zei nog fijntjes dat Belinda wel inkomsten heeft, qua rechten van de liedjes, elke keer dat hij optredens heeft, en de Pipo-nalatenschap. Hij zelf heeft het niet zo breed meer, dure huurwoning en optredens worden minder, hij wordt tenslotte al 66jr. Hij wist verder kennelijk nog niet dat Belinda woonruimte heeft gevonden (zie hieronder) want nu straks de boel ontruimd wordt zei hij dat Joshi bezig is met Begeleid Wonen, mogelijk in Amersfoort en anders komt hij maar zolang bij ons wonen. (zal Jetje 'leuk' vinden die eerder vertelde dat ze bang is voor hem, omdat Joshi met servies zou gooien)

In Shouwnieuws werd verder gemeld dat Belinda inmiddels een oud boerderijtje heeft gekocht nu ze vrij is van die hypotheek. Al met al denk ik dat Belinda beter uit de strijd is gekomen, ze zei dat de Nijs meer aan advocaten had uitgegeven dan aan haar. Zou Jetje hem nog wel leuk blijven vinden....komt er nog wel een kindje nu paps niet zo ruim in z'n slappe vel was zit...
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 20:55:53 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_65356427
En dan zal Rob ook nog wel wat kosten krijgen om zijn stal huis na het vertrek van Belinda met haar veestapel bewoonbaar te maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_65356707
Het bedrijfje van die Thierry Duval is failliet verklaard. De inkomsten die hij nu heeft gaan naar de curator.

Er zijn in totaal 3 rechtzaken, die van het onslag en woning hebben we al gehad, maar dan dus nog eentje. Dat stond in de Party. Er stond alleen niet bij waar die dan om draait.
pi_65357006
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Mylene het volgende:
Het bedrijfje van die Thierry Duval is failliet verklaard. De inkomsten die hij nu heeft gaan naar de curator.

Er zijn in totaal 3 rechtzaken, die van het onslag en woning hebben we al gehad, maar dan dus nog eentje. Dat stond in de Party. Er stond alleen niet bij waar die dan om draait.
De boedelscheiding zo werd gemeld, maar dat schijnt nu niet echt meer een obstakel te zijn. Wat Thierry betreft, hij kan aan de slag met het bouwen van een badkamer in het oude boerderijtje, 'grapte' Santegoeds nog, hij schijnt handig te zijn.
pi_65357205
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
En dan zal Rob ook nog wel wat kosten krijgen om zijn stal huis na het vertrek van Belinda met haar veestapel bewoonbaar te maken.
Op de een of andere manier vind ik dat helemaal niet erg. Bovendien kan hij zijn verbouwverhaal nog verpatsen, voor en na het bewoonbaar maken, zijn eigen gemaakte fotos komen zo goed van pas. Woon/huis/verbouw-programma's genoeg...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 januari 2009 @ 21:18:37 #56
22592 crew  Ole
pi_65357317
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Suko het volgende:

[..]

Op de een of andere manier vind ik dat helemaal niet erg. Bovendien kan hij zijn verbouwverhaal nog verpatsen, voor en na het bewoonbaar maken, zijn eigen gemaakte fotos komen zo goed van pas. Woon/huis/verbouw-programma's genoeg...
Eigen Huis en Tuin met de sterren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 januari 2009 @ 21:19:53 #57
22592 crew  Ole
pi_65357363
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:01 schreef Elounda het volgende:

[..]

Echt waar??
Dus ze trouwen en een ander mag de rekening betalen in ruil voor wat plaatjes van De Grijsaard en 2 Wenkbrauwen...
zo gaat dat in SHO- land. Ze betalen ook je huwelijksreis, en als Jet straks zwanger is mag ze een babykamer uitzoeken
pi_65358003
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Suko het volgende:

[..]

De boedelscheiding zo werd gemeld, maar dat schijnt nu niet echt meer een obstakel te zijn. Wat Thierry betreft, hij kan aan de slag met het bouwen van een badkamer in het oude boerderijtje, 'grapte' Santegoeds nog, hij schijnt handig te zijn.
Oh jawel, dat stond wel in Party ja .

Beide hebben in 1984 in Cannes een akte getekend die zou inhouden dat ze getrouwd zijn onder huwelijkse voorwaarden. Rob schijnt van mening te zijn dat die akte inhoudt dat Belinda nergens recht op heeft. Wat een tamelijk onaangename verassing was voor Belinda die pas in de rechtszaal op de hoogte werd gebracht van het feit dat ze niet in gemeenschap van goederen is getrouwd. Vergeten of misschien niet goed begrepen omdat de tekst in het Frans is opgesteld. De zaak over de verdeling zou hierdoor zijn verjaard.

De akte, die dus in 1984 door een Franse notaris is opgesteld, is vertaald naar het Nederlands. Toen dat eenmaal is gebeurd, zou zijn gebleken dat er dus werd verwezen naar de Franse wet en hoe die in het Nederlands kan worden geïnterpreteerd. Door al die verwarring is de vlam in de pan geslagen. Rob zou de akte interpreteren dat Belinda met lege handen blijft staan. Terwijl Belinda op haar beurt de mening is toegedaan dat zij recht heeft op de helft van zijn vermogen.
pi_65359427
Nou ja, ze zat er wel in voor rond de 300.000 euro qua hypotheek, mogelijk dat door deze huwelijkse voorwaarden de Nijs deze wel op zich moet nemen en probeerde hij daar onderuit te komen als is geregeld dat Belinda nergens recht op heeft. Zo'n bedrag waar Belinda kennelijk aanprakelijk voor was moet toch ergens verrekend worden als ze het pand moet verlaten. Tja, de Nijs krijgt hiermee een tikkie terug.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:18 schreef Ole het volgende:

[..]

Eigen Huis en Tuin met de sterren
Heb je al patent aangevraagd? Dat levert geld op hoor!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:06:05 #60
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65367032
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Ole het volgende:

[..]

zo gaat dat in SHO- land. Ze betalen ook je huwelijksreis, en als Jet straks zwanger is mag ze een babykamer uitzoeken
Ik ga ook BN-ner worden...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator / Miss SHO zondag 25 januari 2009 @ 05:50:33 #61
22592 crew  Ole
pi_65377262
Ik durf het bijna niet te vertellen
maar ik doe het lekker toch!

Vriend van me had afgelopen zomer Rob aangesproken.
Binnen een week had hij een gesigneerde CD op de mat.

Eerlijk is eerlijk: dat vind ik dan wel tof van Rob!

en nu lekker verder met de gossip
  Moderator / Miss SHO zondag 25 januari 2009 @ 05:52:12 #62
22592 crew  Ole
pi_65377265
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ik ga ook BN-ner worden...

ja maar dan willen ze ook foto's van je bevalling hoor
pi_65379162
quote:
Liefdesnestje Rob en Belinda in Spanje

Te Koop!

„We doen het met smart in ons hart weg”

Dit is het huis waar Belinda Meuldijk en Rob de Nijs samen gelukkig waren. Het staat in de buurt van Alicante in Spanje en zou volgens Belinda nu iets minder dan zes ton moeten opleveren. „We doen het met smart in ons hart weg”, vertelt de net gescheiden Belinda. „Maar het moet. Dan kunnen we alle twee verder met ons leven.
Het is het huis waar Rob en ik met de kinderen onze vakanties doorbrachten, maar je zou er zo permanent kunnen wonen. Er is een levendig Moors dorp om de hoek.”
Het huis heeft twee badkamers, drie slaapkamers, een zitkamer een leefkeuken, een garage voor twee auto’s, een tuin vol volwassen vijgenbomen en een heerlijk terras met een groot zwembad en een jacuzzi. Belinda: „En het huis is tegen de berg aangebouwd. Binnen tien minuten ben je lopend op een heerlijk strand of op de boulevard, waar het vol zit met winkeltjes en restaurants.” Rob de Nijs wil het Spaanse liefdesnestje ook verkopen. „Het wachten is op een redelijk bod.”
bron
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2009 @ 12:29:07 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_65380714
Leuk huissie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 25 januari 2009 @ 13:26:21 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65382469
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk huissie.
Inderdaad
pi_65386657
Ik snap dan die huwekijke voorwaarden niet hoor: "Rob zou de akte interpreteren dat Belinda met lege handen blijft staan. Terwijl Belinda op haar beurt de mening is toegedaan dat zij recht heeft op de helft van zijn vermogen", ineens blijkft dat Belinda voor rond 300.000 mede aansprakelijk was voor Bosch en Duin, inmiddels is ze daarvan ontheven, mogelijk heeft de Nijs gedokt zodat ze nu een oud boerderijtje heeft kunnen kopen. Maar nu is dit 'pandje' ook van hun tweetjes. En de Nijs maar denken dat Belinda nergens recht op had....wat een giller! (jammer hé Jetje)
  Moderator / Miss SHO zondag 25 januari 2009 @ 18:45:30 #67
22592 crew  Ole
pi_65393771
Een groot deel van het vermogen zal zijn opgebouwd tijdens het huwelijk. Dat is dan toch van hun tweeen, en niet alleen van Rob.
Daar kan ie zich ook in vergist hebben.
pi_65496748
quote:
Belinda niet welkom bij 'Hoofdrol' Rob de Nijs

AMSTERDAM - Rob de Nijs is woensdag 11 februari te zien op Nederland 1. "Ik zit in In de hoofdrol. En nee, Belinda is niet uitgenodigd."
"Dat leek de mensen die het hebben georganiseerd niet echt een goed idee", aldus Rob in het weekblad Party.
"Mijn zoon Robert maakt wel zijn opwachting. Daar ben ik als een kind zo blij om."
bron
Keeping an eye on the world going by my window.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:28:34 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65496831
Ze zou ook een beetje uit de toon vallen in dat jubelprogramma.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 21:18:23 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_65507112
Iederéén zou uit de toon vallen in dat programma. Als je Rob zegt, zeg je Belinda en uitgerekend díe komt dan niet. Het programma is geen schim meer van wat het ooit was. Daar moet je niet in gezien willen worden.
pi_65507832
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef Ole het volgende:
Een groot deel van het vermogen zal zijn opgebouwd tijdens het huwelijk. Dat is dan toch van hun tweeen, en niet alleen van Rob.
Daar kan ie zich ook in vergist hebben.
Ja ik denk 't ook. Wat zal hij daar een spijt van hebben gehad.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Iederéén zou uit de toon vallen in dat programma. Als je Rob zegt, zeg je Belinda en uitgerekend díe komt dan niet. Het programma is geen schim meer van wat het ooit was. Daar moet je niet in gezien willen worden.
100% eensch. En z'n eerste vrouw zal ook wel niet komen, alhoewel begrijpelijk. Zoon Yoshi ook niet denk ik, daar heeft meneer de Nijs al helemaal niet echt iets mee, stond alleen maar z'n carrière in de weg en ging daarom apart wonen. En Jetjekadetje is bang voor hem, ook de Nijs eigenlijk. Neu, dit zal een heel 'gezellige (en laten we het nergens over hebben) uitzending zijn, vast. " "
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:27:27 #72
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65519973
Als hij in de hoofdrol komt, zullen er niet veel mensen kijken Komt mooi uit voor mij ik heb mijn kaartavondje elke woensdagavond. Dus ik neem het ook niet op..Word geen gezellige uitzending.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:29:24 #73
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65520058
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal eens met jou...Het programma met Mies was veel beter en leuker en spontaner
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 februari 2009 @ 18:44:57 #74
22592 crew  Ole
pi_65775508
Ah nu heeft Martijn weer eens voor de rechter gestaan
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 februari 2009 @ 18:46:32 #75
22592 crew  Ole
pi_65775572
Zijn arme meisje moet eens met rust gelaten worden ..
a gossie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')