De boedelscheiding zo werd gemeld, maar dat schijnt nu niet echt meer een obstakel te zijn. Wat Thierry betreft, hij kan aan de slag met het bouwen van een badkamer in het oude boerderijtje, 'grapte' Santegoeds nog, hij schijnt handig te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef Mylene het volgende:
Het bedrijfje van die Thierry Duval is failliet verklaard. De inkomsten die hij nu heeft gaan naar de curator.
Er zijn in totaal 3 rechtzaken, die van het onslag en woning hebben we al gehad, maar dan dus nog eentje. Dat stond in de Party. Er stond alleen niet bij waar die dan om draait.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
En dan zal Rob ook nog wel wat kosten krijgen om zijn stal huis na het vertrek van Belinda met haar veestapel bewoonbaar te maken.
Eigen Huis en Tuin met de sterrenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef Suko het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat helemaal niet erg. Bovendien kan hij zijn verbouwverhaal nog verpatsen, voor en na het bewoonbaar maken, zijn eigen gemaakte fotos komen zo goed van pas. Woon/huis/verbouw-programma's genoeg...
zo gaat dat in SHO- land. Ze betalen ook je huwelijksreis, en als Jet straks zwanger is mag ze een babykamer uitzoekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Echt waar??
Dus ze trouwen en een ander mag de rekening betalen in ruil voor wat plaatjes van De Grijsaard en 2 Wenkbrauwen...
Oh jawel, dat stond wel in Party jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:10 schreef Suko het volgende:
[..]
De boedelscheiding zo werd gemeld, maar dat schijnt nu niet echt meer een obstakel te zijn. Wat Thierry betreft, hij kan aan de slag met het bouwen van een badkamer in het oude boerderijtje, 'grapte' Santegoeds nog, hij schijnt handig te zijn.
Heb je al patent aangevraagd?quote:
Ik ga ook BN-ner worden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
zo gaat dat in SHO- land. Ze betalen ook je huwelijksreis, en als Jet straks zwanger is mag ze een babykamer uitzoeken
quote:
bronquote:Liefdesnestje Rob en Belinda in Spanje
Te Koop!
„We doen het met smart in ons hart weg”
Dit is het huis waar Belinda Meuldijk en Rob de Nijs samen gelukkig waren. Het staat in de buurt van Alicante in Spanje en zou volgens Belinda nu iets minder dan zes ton moeten opleveren. „We doen het met smart in ons hart weg”, vertelt de net gescheiden Belinda. „Maar het moet. Dan kunnen we alle twee verder met ons leven.
Het is het huis waar Rob en ik met de kinderen onze vakanties doorbrachten, maar je zou er zo permanent kunnen wonen. Er is een levendig Moors dorp om de hoek.”
Het huis heeft twee badkamers, drie slaapkamers, een zitkamer een leefkeuken, een garage voor twee auto’s, een tuin vol volwassen vijgenbomen en een heerlijk terras met een groot zwembad en een jacuzzi. Belinda: „En het huis is tegen de berg aangebouwd. Binnen tien minuten ben je lopend op een heerlijk strand of op de boulevard, waar het vol zit met winkeltjes en restaurants.” Rob de Nijs wil het Spaanse liefdesnestje ook verkopen. „Het wachten is op een redelijk bod.”
bronquote:Belinda niet welkom bij 'Hoofdrol' Rob de Nijs
AMSTERDAM - Rob de Nijs is woensdag 11 februari te zien op Nederland 1. "Ik zit in In de hoofdrol. En nee, Belinda is niet uitgenodigd."
"Dat leek de mensen die het hebben georganiseerd niet echt een goed idee", aldus Rob in het weekblad Party.
"Mijn zoon Robert maakt wel zijn opwachting. Daar ben ik als een kind zo blij om."
Ja ik denk 't ook. Wat zal hij daar een spijt van hebben gehad.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:45 schreef Ole het volgende:
Een groot deel van het vermogen zal zijn opgebouwd tijdens het huwelijk. Dat is dan toch van hun tweeen, en niet alleen van Rob.
Daar kan ie zich ook in vergist hebben.
100% eensch. En z'n eerste vrouw zal ook wel niet komen, alhoewel begrijpelijk. Zoon Yoshi ook niet denk ik, daar heeft meneer de Nijs al helemaal niet echt iets mee, stond alleen maar z'n carrière in de weg en ging daarom apart wonen. En Jetjekadetje is bang voor hem, ook de Nijs eigenlijk. Neu, dit zal een heel 'gezellige (en laten we het nergens over hebben) uitzending zijn, vast. "quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Iederéén zou uit de toon vallen in dat programma. Als je Rob zegt, zeg je Belinda en uitgerekend díe komt dan niet. Het programma is geen schim meer van wat het ooit was. Daar moet je niet in gezien willen worden.
Helemaal eens met jou...Het programma met Mies was veel beter en leuker en spontanerquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
Iederéén zou uit de toon vallen in dat programma. Als je Rob zegt, zeg je Belinda en uitgerekend díe komt dan niet. Het programma is geen schim meer van wat het ooit was. Daar moet je niet in gezien willen worden.
Mja. Maar net wat iemand op de FP zegt: hoe kwam ie aan die foto's?quote:Ratten-gate rat verliest weer
Martijn van den Bergh, de calltv presentator die foto's van de chaos in Belinda Meuldijks huis aan weekblad Privé liet lekken, heeft de rechtszaak tegen Rob de Nijs verloren.
Anderhalf jaar geleden publiceerde Privé foto's van het huis waar Belinda Meuldijk, de ex van De Nijs, waar de ratten door de kamer kropen. Van den Bergh claimt dat De Nijs en zijn huidige vrouw de foto's aan hem gaven om te lekken. De Nijs stelt dat hij wel de foto's heeft gemaakt maar dat ze niet voor publicatie bedoeld waren. De rechter stelt nu dat De Nijs geen schuld heeft in het lekken aan Privé. Bovendien is de rechter klaar met alle aanklachten van Van den Bergh om zijn naam te zuiveren. 'Het is al erg genoeg dat u de foto's heeft aangeleverd', aldus de rechter.
De Nijs is blij. "Door die actie is Martijn zijn baan bij Liveshop kwijtgeraakt en komt hij lastig aan de bak. Terecht! Nu probeert hij allerlei wendingen te geven aan wat hij gedaan heeft, maar daar ging het gerecht niet in mee. Hij heeft alle ellende over zichzelf afgeroepen."
Walgelijk ouwe vent, zeker weten dat z'n vriendin van toen, Henriëtte Koetschruiter, nu z'n vrouw, samen met Astrid Collé, een vriendin van haar, volgens Van den Bergh vroeg de foto’s naar Privé door te spelen. Bronquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat een vuilak is Robbie!![]()
En totaal onder den plack bij Jetteketet.
Ik ben benieuwd wanneer de liefdesbaby komt. En dan maar hopen dat die niet autistisch is, want daar kan Rob niet mee omgaan.
En dan moet 'ie een nieuwe vriendin, terwijl Jetster thuis zit met de kleine en haar liefde zoekt bij een verwaarloosd ezeltje en een koppltje asielhonden. En een paar katten. En nog drie vuilnisbakkies. En een paardje dat ze redt van de slacht. En een nestje gedumpte puppies. En drie boerderijkatten. En een uitgehongerd Spaans teckeltje. En dan tenslotte ook ratten houdt in haar villa in Bosch en Duin.
Ultieme droomscenarioquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat een vuilak is Robbie!![]()
En totaal onder den plack bij Jetteketet.
Ik ben benieuwd wanneer de liefdesbaby komt. En dan maar hopen dat die niet autistisch is, want daar kan Rob niet mee omgaan.
En dan moet 'ie een nieuwe vriendin, terwijl Jetster thuis zit met de kleine en haar liefde zoekt bij een verwaarloosd ezeltje en een koppltje asielhonden. En een paar katten. En nog drie vuilnisbakkies. En een paardje dat ze redt van de slacht. En een nestje gedumpte puppies. En drie boerderijkatten. En een uitgehongerd Spaans teckeltje. En dan tenslotte ook ratten houdt in haar villa in Bosch en Duin.
Deze mag ook van mij!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:50 schreef Macka66 het volgende:
Of: Jet laat zich op allerlei fronten totaal gaan tijdens de zwangerschap. Rob trekt dat niet en neemt een vriendin. Jet vraagt echtscheiding aan, laat Rob financieel totaal uitkleden door haar advocaat en spuwt haar gal in verbitterde media optredens en interviews (Jackie: de seks was erbarmelijk!). Rob verliest behalve z'n geld en huis ook z'n vriendin en wat er nog over was van z'n charme en imago. De enige die zich nog om hem bekommert is Belinda die hem een slaapplekje in haar schuur aanbiedt, tussen de ratten en de oude roddelbladen met Jet op de voorkant. Wat een Drama!
quote:RATTENGATE: Rechter beslist dat Rob en Belinda huis in Spanje moeten delen
(13-2-2009) Er is eindelijk een eind gekomen aan het scheidingsdrama van Rob de Nijs en zijn ex-vrouw Belinda Meuldijk. De rechter heeft besloten dat ze hun huis in Spanje moeten delen.
Hun vakantiehuis was het laatste onderdeel dat moest worden afgerond. Bij verkoop krijgen Rob en Belinda allebei de helft.
Rob is tevreden, Belinda verkoopt het huis met gemengde gevoelens: "Het is een schitterend huis en ik verkoop het met pijn in het hart. Maar het geeft ons wel de middelen om sneller een huis te kopen in Nederland."
Of dat laatste gaat lukken lijkt nog maar de vraag. Belinda heeft namelijk nog een forse hypotheekschuld op het huis in spnaje. en ook daar is de markt voor (tweede) huizen ingestort...
bronquote:Rob de Nijs (66) hoopt nog een kind te verwekken. De fles laat hij daarom staan...
De zanger en zijn echtgenote Henriëtte (39) raken allebei sinds een half jaar geen druppel meer aan, om de kans op een zwangerschap te verhogen. "En dat bevalt prima", zegt Rob in weekblad Story.
Henriëtte: "Ik wil heel graag een kindje van Rob, maar ik besef wel dat het steeds moeilijker wordt (...) Als het niet lukt, zijn en blijven we ook heel gelukkig."
De kans is groot dat het kind geen vader meer heeft tegen de tijd dat het volwassen is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
Die vent lijkt me zo'n belabberde vader.
Ruim vorige eeuw ja, maar inmiddels een ouwe bok zijnde holt wel de kwalitieit van sperma hard achteruit, had daar in dit topic een linkje gegeven en de BBC meldde dit ook vorige week in een item op het nieuws, het nageslacht kan met allerlei ziektes/aandoeningen opgescheept worden.En nou ook nog een drooglegging invoeren in huize de Nijs, uigedroogd oud zaad...quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:58 schreef Ole het volgende:
aan pa kan het niet liggen, want die heeft al wat koters op de wereld gezet toch
Ik vermoed ook wel dat hij is misbruikt in deze zaak, vooral nu je weet wat voor leugenaar die Astrid Collé is qua ex van de onlangs overleden Martin Brozius. En die Henriette is ook verre van fris, men hoeft alleen maar te bedenken wie er alle belang bij had Belinda zo zwart mogelijk te maken. De Nijs zelf heeft die foto's gemaakt, dat heeft hij ook toegegeven en het zal hem vermoedelijk een rot zorg zijn geweest zijn wat en wie er mee aan de haal ging...quote:Martijn van den Bergh: boek over 'rattengate'
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Er verschijnt een boek over 'rattengate'. Eén van de hoofdrolspelers, Martijn van den Bergh, wil alle feiten op tafel. "En dan mogen mensen zelf oordelen."
Martijn is in onderhandeling met twee uitgevers, en hoopt dat het boek eind mei in de winkels ligt. Hij speelde twee jaar geleden foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk door naar weekblad Privé en raakte vervolgens zijn baan als presentator van LiveShop kwijt. Hij werd beschouwd als de 'kwade genius' in de zaak.
Martijn: "Ik heb moeten knokken tegen het vooroordeel dat over mij is ontstaan; dat ik de grote kwade rat ben in het hele spel. Als je mijn boek leest, kom je erachter dat degene die als hardst roepen dat ik dat ben, zelf stinken naar zwavel. Ik bedoel Rob en Henriëtte de Nijs en Astrid Collé."
Martijn zou de foto's hebben gekregen van Astrid, een vriendin van Henriëtte, die Martijn zou hebben gevraagd de beelden aan Privé door te spelen. Drie weken geleden diende nog een rechtszaak in de smerige showbizzaffaire. Martijn vroeg de rechter om de betrokkenen onder ede te verhoren. "Iedereen zegt onschuldig te zijn, laat ze dat dan onder ede verklaren. Ze hebben keihard gelogen in alle geschriften, maar de rechter vond dat ik er geen belang bij had en daarom is het afgewezen. "
Hij vervolgt: "In mijn boek publiceer ik de verweerschriftenvan alle partijen en de bewijzen erbij. Het begint echt op dag één, toen ik op Ibiza zat en de foto's werden gepubliceerd, ook omschrijf ik de vriendschap tussen Astrid, Henriëtte en ikzelf."
"Ik wil absoluut niks bewijzen met dit boek, het is een open boek en mensen mogen zelf oordelen. Ik doe het niet om te rellen, maar om te vertellen. Ik wil mensen stimuleren door te schrijven over alles wat ik heb meegemaakt. Hoe je komt van angst tot zelfvertrouwen en van plankenkoorts tot performance. Wat heel belangrijk is als je in een crisis zit is dat je van je zwakte je kracht maakt."
Hij heeft zijn boekidee eerst voorgelegd aan Belinda. "Zij zei: 'prima, dat moet je doen'. Ik heb een stukje zelfvertrouwen van Belinda gekregen de afgelopen twee jaar. Door te leren incasseren; zij is heel veel gewend. Zij is ook eigenlijk nooit kwaad op mij geweest."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |