Maar hij en Jet dronken nog geen wijntje meer vanwege de creatie van een Liefdesbaby!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Hmmz, Albert meldt net dat Rob tijdens Rattengate© toch een drankprobleem heeft ontwikkeld.
Rob en Jet drinken precies geen jaar meer zei ie gisteren bij het programma 'Groeten van Max'quote:Op donderdag 24 september 2009 19:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Hmmz, Albert meldt net dat Rob tijdens Rattengate© toch een drankprobleem heeft ontwikkeld.
Volgens mij trekt die al dr korte pittige haartjes uit dr mannelijke hoofdjequote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar hij en Jet dronken nog geen wijntje meer vanwege de creatie van een Liefdesbaby!![]()
Oh Jetteketet, wat valt het allemaal tegen hè, met die De Nijs.
En gelijk hebben ze! Geen jaar is niet te zuipen!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rob en Jet drinken precies geen jaar meer zei ie gisteren bij het programma 'Groeten van Max'
En dat op dit tijdstip.quote:Rattengate maakte alcoholist van Rob de Nijs
Tijdens Rattengate greep Rob de Nijs regelmatig naar de fles. Dat onthulde de zanger in Tijd voor Max. "Bij elke dreun dacht ik 'geef maar een borrel'", zei De Nijs.
De ruzie met ex Belinda Meuldijk trok zo veel media-aandacht dat De Nijs naar de fles greep. "Ik kon niets goed doen. Niet reageren was niet goed en als ik wel reageerde, was het nog niet goed. Op een gegeven moment wist ik niet meer hoe ik moest reageren." De Nijs kwam destijds in opspraak door uitgelekte foto's die in zijn huis waren genomen toen zijn ex er woonde met hun autistische zoon. In het huis waren viezigheid en ratten te zien. Door de foto's kwam het tot moddergooien tussen de zanger en zijn ex.
De Nijs kwam een jaar geleden tijdens zijn huwelijksreis met zijn nieuwe vrouw Henriëtte tot inkeer. "Ik had te veel gedronken en werd de dag daarop wakker met zo'n kater dat ik dacht: dit wil ik niet meer. Ik ben toen gestopt met drinken." Sindsdien is er geen druppel alcohol meer over de lippen van De Nijs gegaan. "Ik voel me fantastisch."
© [CopyRight 2009, Novum]
Laatst gewijzigd: donderdag 24 september 2009, 22:56
Je hebt voor je vrouw en jou ergens een kaartje gekocht?quote:
quote:HAAR VERHUURDERS ZIJN HAAR NU AL ZAT! Belinda Meuldijk binnenkort weer op straat!
(1-10-2009) Als het aan de Duitse eigenaren ligt van de woning die Belinda Meuldijk van hen huurt kan Belinda binnenkort weer de verhuiswagen laten voorrijden. Belinda’s Duitse huisbaas ziet haar liever nog vandaag dan morgen vertrekken met haar Thierry, zoon Yoshi en haar dieren!
ens de huisbaas houdt Belinda zich niet aan de afspraak dat zij de woning zou kopen! De Duitsers hebben nu een andere koper voor de boerderij vlak over de grens bij het Groningse dorpje Boertange, maar vrezen dat Meuldijk, net als zij deed in Bosch en Duin waar zij uit maandenlang weigerde te vertrekken uit het huis van ex Rob de Nijs, niet zonder slag of stoot de boerderij zal verlaten. En als dat wel gebeurt vreest de makelaar dat hij het huis in net zo desolate toestand zal aantreffen als Rob de Nijs zijn villa in Bosch en duin…
De Duitsers die de woning aan Belinda Meuldijk verhuurden dachten goed te zitten. Belinda was een Bekende Nederlandse en bovendien zou ze op korte termijn haar villa in Spanje verkopen en met dat geld de boerderij in Neurhede kopen. Althans dat was de afspraak die zij maakten met Belinda Meuldijk.
Maar, nu maanden nadat Belinda de boerderij betrok, is er volgens de verhuurder helemaal geen sprake meer van dat Belinda de woning zal kopen. De verkoop van de Spaanse villa, waar ook ex Rob de Nijs voor de helft eigenaar van is, is nog niet rond. En gezien het grote aanbod in Spaanse huizen sinds de economische crisis lijkt die verkoop dan ook verder weg dan ooit. Of Belinda en De Nijs moeten financieel heel water bij de wijn doen. En dat is niet aannemelijk gezien de hoogte van de hypotheek die op het Spaanse pand rust.
Belinda betrok haar Duitse boerderij nadat zij door de rechter uit de villa in Bosch en Duin was gezet. Maandenlang had zij middels verschillende rechtszaken haar verblijf in de villa van haar ex gerekt. Een villa die uitgebreid in het nieuws kwam in de Rattengate-affaire die begon toen het weekblad Privé pagina’s lang foto’s publiceerde van het strak vervuilde huis.
Maar ook die foto’s leken Belinda niet tot opruimen te hebben aangezet, want toen zij uiteindelijk door de rechter gedwongen werd te verhuizen zie de makelaar van De Nijs die het huis inspecteerde: 'Het stinkt enorm en de woning is compleet uitgewoond. Rob is heel emotioneel en erg geschrokken. Het is zo'n vieze puinbak, alsof je een hondenasiel binnen loopt.'
De Duitsers vrezen nu ook hun boerderij in een dergelijke staat te gaan aantreffen als zij Belinda daadwerkelijk uit huis zetten omdat zij zich niet aan de afspraken houdt! De makelaar van de verhuurders zou er inmiddels geen vertrouwen meer in dat Belinda de woning wil kopen en wordt geciteerd als hij zegt: “Ik kan met deze huurder geen afspraken maken. Als ik met een nieuwe koper een afspraak kan maken, dan heb ik bij die mensen meer zekerheid dan bij de huidige huurder, en zal ik er op aansturen dat de nieuwe partij het koopt.”
En dat is slecht nieuws voor Belinda en haar, jonge, vriend Thierry! Er is namelijk al een kaper op de kust. Een man die de boerderij graag wil kopen, zodra hij zijn eigen huis verkocht heeft. Volgens diezelfde makelaar is het dan echt exit voor Belinda! “De huurder hoopt nu dat ze er kunnen blijven zitten, maar dat hebben de eigenaren liever niet. Het doel is verkopen. Als iemand zegt: 'Ik koop het', en wel voor de juiste prijs, dan gaat de huurder eruit.”
De Duitse eigenaren vrezen, nu zij weten wat er zich allemaal rond het vertrek van Belinda uit Bosch en Duin heeft afgespeeld, dat Meuldijk ook nu er alles aan zal doen om zo lang mogelijk de boerderij te blijven huren! Belinda bevalt het namelijk uitstekend! “Hier gaan wonen was een goede zet. De ruimte en rust zijn weldadig. Het bevalt ons uitstekend. Als ik 's morgens de zon over de velden zie schijnen, ben ik een gelukkig mens. Yoshi is rustiger geworden en wij ook. Het was een behoorlijk stressvolle periode, maar hier kunnen we stoom afblazen. De natuur is hier heel mooi en inspirerend. Een formidabel heilzame plek,”vertelde ze in een interview.
Een mogelijke verhuizing nu zou voor Belinda Meuldijk slecht uitkomen. het geestekind van Belinda's vader Wim Meuldijk begint deze oktobermaand aan een nieuwe carrière. De clown gaat samen met Mammaloe de theaters in, iets waar dochter Belinda Meuldijk voor heeft gezorgd.
Dat is toch oud nieuws?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:54 schreef Suko het volgende:
Belinda Meuldijk: 'Het is schandaligBelinda Meuldijk vindt het verschrikkelijk dat de manager van Rob de Nijs met makelaar én filmploeg in de villa in Bosch en Duin opnames heeft gemaakt.
Belinda heeft inmiddels een advocaat op de zaak gezet. Zij zegt dat er geen toestemming was om de beelden te maken, en dat die daarom niet op rechtmatige wijze zijn verkregen.
"Frank, de manager van Rob de Nijs, wilde snel de sleutel van het huis hebben zodat de makelaar het huis zo spoedig mogelijk in de verkoop kan zetten. Rob heeft geld nodig", vertelt Belinda.
"Ik vind het schandalig dat er in de woning is gefilmd. Het huis wordt pas vrijdag opgeleverd, Thierry en ik gaan morgen en overmorgen uitgebreid schoonmaken. Ieder huis dat net leeg is gehaald ziet er niet uit. Ik vind het echt een hele flauwe actie."
Belinda is ook niet te spreken over de opmerkingen van de makelaar over de staat van het zwembad. "Rob wist dat ik er geen chloor meer in deed omdat dat te duur was", vertelt ze. "En ik wilde het niet leeg laten lopen omdat onze zoon Yoshi zich anders makkelijk zou kunnen verwonden in de betonnen Bron
quote:Rattengate-villa Rob de Nijs verkocht
AMSTERDAM - De Rattengate-villa van Rob de Nijs in Bosch en Duin is verkocht.
Belinda Meuldijk, de ex-vrouw van de zanger, woonde tot vorig jaar nog in de villa die een paar jaar geleden de hoofdrol speelde in 'Rattengate'. Rob en zijn vrouw Henriëtte besloten na haar vertrek om de woning te verkopen en dat is nu gelukt.
De woning is uiteindelijk verkocht voor ruim één miljoen euro, een bedrag dat iets onder de vraagprijs lag. Belinda is in ieder geval verrukt door de ontwikkelingen. "Ik ben blij dat ik van de aansprakelijkheid af ben en dat ik ook de energierekening niet meer hoef te betalen", laat ze weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |