Ook als je niet van het poetsen bent dan heeft een huis onderhoud nodig, en dat is de taak van de eigenaar van de woning.... ik kan me ook voorstellen dat als de eigenaar van de woning die jij bewoont het allemaal wel best vindt, dat je je dan zelf ook niet echt meer genoodzaakt voelt de boel perfect te onderhouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach de vraag is natuurlijk wat er van klopt. Dat Belinda niet zo van het poetsen is was al ffies bekend![]()
En dat verhaal over die Yoshi vind ik ook beetje sneu, Belinda haalt om de een of andere reden ook altijd hem erbij... Beetje laag eerlijk gezegd, alsof ze om extra medeleven zit verlegen
bronquote:’Rattengate’-huis vandaag opgeleverd
Belinda maakt schoon
Spic en span zal Belinda Meuldijk (54) vandaag het huis in Bosch in Duin opleveren aan ex-man Rob de Nijs. „Thierry en ik hebben twee dagen gesopt. En we kregen ook nog hulp van Martijn van den Bergh, met wie de Rattengate-affaire destijds begon.”
Belinda is verbolgen over een actie eerder deze week. „De makelaar van Rob moest heel snel over de sleutel van het huis beschikken, omdat Rob het huis wil verkopen. Hij heeft geld nodig, dus oké.”
„Nog voor de oplevering vandaag hebben wij alles dus overhandigd. Wat gebeurt? De makelaar is met een filmploeg door het hele huis gegaan om vast te leggen hoe vuil het was. ’s Avonds konden we daar op tv van genieten.”
Verschrikkelijk
Belinda briest: „Mijn klomp brak. Iedereen die wel eens is verhuisd weet dat een leeggehaald huis er verschrikkelijk uitziet. Natuurlijk zit er stof tussen de verwarming. Maar wij hadden ook niet schoongemaakt.
Dat is nu wel gebeurd.”
De tekstschrijfster vindt het vervelend steeds als smeerpoets te worden neergezet. „De beelden die het huis zijn gemaakt zijn illegaal, omdat ze zijn gemaakt vóór de oplevering.” Ze zucht: „Ik heb er mijn advocaat maar weer op gezet.”
Ze is de steun en toeverlaat voor allerlei kansarme dieren en dat zal ook wel wat kosten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Thierry is toch een handige Harrie. En Belinda doet zich armer voor dan ze is volgens mij, ze heeft de rechten op Pipo de Clown (waar oa een musical van komt), en ze is een niet geheel onverdienstelijk tekstschrijfster, dus ze moet niet net doen alsof ze zo armlastig is.
bronquote:Rob de Nijs krijgt belastingaanslag van kwart miljoen
AMSTERDAM - De ellende is nog niet voorbij voor Rob de Nijs. De zanger heeft een belastingaanslag van 244.000 euro gekregen.
De zanger moet nu een hypothecaire inschrijving op zijn villa nemen wegens de mega-aanslag. De blauwe envelop gaat over een achterstallige inkomstenbelasting over 2006, 2007 en 2008.
"Begin juni heeft Rob de hypothecaire inschrijving gedaan. Hij kan dat nu niet betalen omdat hij nog hypotheek betaalt over zijn villa in Bosch en Duin en zijn villa in Spanje", zo laat manager Frank Jansen aan RTL Boulevard weten. De aanslag is volgens hem nog niet definitief.
In 2000 had Rob ook al problemen met de fiscus. Toen werd beslag gelegd op de villa in Bosch en Duin.
ik vroeg me net af of ze al zwanger wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Duderella het volgende:
Zou Jet al spijt hebben?
Mjah, dat schiet niet op hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik vroeg me net af of ze al zwanger was
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Rob z'n gereedschap is stuk?
Dan zou ik weer gewoon als vanouds aan de drank gaan als ik Rob was..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef Ole het volgende:
Jeemig, straks gaan ze Belinda nog aanklagen omdat ze zoveel stress hebben gehad dat Jet nu niet zwanger kan worden![]()
dat kunnen ze niet meer betalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef Ole het volgende:
Jeemig, straks gaan ze Belinda nog aanklagen omdat ze zoveel stress hebben gehad dat Jet nu niet zwanger kan worden![]()
Ach, een rechtzaakje meer of minder doet er nu ook niet meer toe
Überhaupt beter, met zo'n Jet naast je in de sponde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan zou ik weer gewoon als vanouds aan de drank gaan als ik Rob was..
Tuurlijk, drank geeft de ellende een aangenaam waasje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:24 schreef Duderella het volgende:
Überhaupt beter, met zo'n Jet naast je in de sponde.
Ik denk dat Jet denkt: Goddammit: Eddem!! Eddem! Waarom heb ik daar nou nooit aan gedacht!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk, drank geeft de ellende een aangenaam waasje.
Hoe zou het celebrityleven Jet eigenlijk bevallen?
Ze is tenslotte wél mevrouw Rob de Nijs.
Al die glitter en glamour, hoe gaat ze daar mee om?
Is er al een diepte interview met Jet over haar sprookjesleven met Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |