Heb je daar toevallig foto's van?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef 1DIOOT het volgende:
ik vind het een personelijke mening..
Wat je kan doen: ga naar de mediamarkt of andere computer winkel waar ze diverse hebben staan en ga eens een kwartiertje klooien, en kijk tegen wat voor problemen je aanloopt.
Zelf heb ik er een gekocht bij de Bartsmit voor nog geen 100 euro.
zat Windows CE op, en het werkte, maar niet lekker omdat de specificaties gewoon bagger zijn.
Het was voor mij wel de moeite om er een CarPC van te maken. Ik heb hem voledig ge-demonteerd,
en in mijn dashboard gebouwd inclusief toetsenbord wat in het dashboard kastje zit. Een gestripte versie van XP er op gegooit en toen CarPC software. Dat werkt perfect. USB DVD spelertje, USB hardeschijfje en rammelen maar
Ligt er aan welke eisen je stelt...quote:Op woensdag 17 december 2008 16:56 schreef Synthesist het volgende:
snel genoeg ja. Maar het werkt bagger. Als je zo nodig een laptop moet koop dan een gewone.
Precies, en het is natuurlijk echt niet zo dat een Word doc openen lang duurt, dan zou het echt onzinnig zijn zoiets...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
Ja, precies. Je moet dit echt niet als je hoofdpc zien, daar is ie te klein en te zwak voor. Maar als extraatje, voor onderweg enzo, prima spul (als je de juiste kiest).
kzou dan voor de duurdere one gaan met normale schijf 160gb en ook nog snellerquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Een acer one heeft een ssd van 8gb ipv 4gb op de Eee, dat is wel prettig als xp normaal wil installeren. Zelf heb ik Samsung Nc10 en die is helemaal top! Kost wel iets meer dan 300 euro
Op MP koop je ze voor 200 euro met een ssd en die ik tegen kom met hd hebben ook een 3 cell accu. ssd gaat zuiniger om met de accu als een HD.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef Ra-z het volgende:
[..]
kzou dan voor de duurdere one gaan met normale schijf 160gb en ook nog sneller6 cells accu erbij en je hebt 6/7 uur plezier
Ga dan voor een 10 inch dan heb je een volwaardig toetsenbord.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Ik overweeg zo'n ding te kopen en het te gebruiken als een soort draagbare schrijfmachine, maar dat is blijkbaar niet zo verstandig?
Dat + niet nemen als je worstenvingers hebt.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga dan voor een 10 inch dan heb je een volwaardig toetsenbord.
Daar heb ik mijn acer ook voor gekocht, gaat prima, heerlijk toetsenbordquote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Ik overweeg zo'n ding te kopen en het te gebruiken als een soort draagbare schrijfmachine, maar dat is blijkbaar niet zo verstandig?
Zit je niet met de resolutie dan? Ik heb speciaal gewacht tot er netbooks kwamen met 1024x600....quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, en het is natuurlijk echt niet zo dat een Word doc openen lang duurt, dan zou het echt onzinnig zijn zoiets...
Klein, licht en toch volledig functioneel. Ik heb trouwens bewust voor de 701 gekozen, mijn allergrootste "eis" was formaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |