quote:
Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef ShadyLane het volgende:Ik zie wel iets in het volgende scenario: TTK-ers die de foto's van SHE willen, bieden niet daar, maar maken geld over aan Pope. Die moet immers ook de winter door. I.R. (die bij SHE geboden heeft) heeft daar ongetwijfeld alle begrip voor en is dan vast zo vriendelijk de foto's door te sturen.
Je had wel de post moeten lezen, voordat ik opeens als een perverseling bekend sta (ik ben natuurlijk ook een perverseling, maar niet het type dat op internetfora zomaar gaat bieden op vrouwen). De foto's zijn voor Mike, die geilt op SHE, en aan wie ik al 2 jaar geen verjaardagscadeau gegeven heb.
Mijn moment van de dag was dat ik enige uren geleden mijn fiets parkeerde. Er kwam een marokkaan aanfietsen die met de bekende junkintonatie zei 'Hey, ken je iemand die een fiets wil kopen? Licht zit erop'. Enigszins onnadenkend zei ik 'bedankt, maar ik heb al een fiets', waarop hij boos wegreed en schreeuwde 'ik vroeg of iemand een fiets wilde, je moet wel luisteren, domme klootzak' en nog een hoop meer dat ik alweer vergeten ben.
Natuurlijk had hij gelijk, maar het lijkt me commercieel gezien toch geen geweldige insteek.