...wat zouden jullie daarop zeggen?quote:Beste Peter Selie,
We hebben je sollicitatie goed ontvangen. Hartelijk dank hiervoor. We zullen eind deze week of begin volgende week contact met je opnemen.
Vriendelijke groetjes, Anne
'Ben je een man of een vrouw?'quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef JAM het volgende:
Dit soort e-mailtjes:
[..]
...wat zouden jullie daarop zeggen?
Friezen idem dito.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:43 schreef JAM het volgende:
Ja,- dat is altijd lastig bij die Belgen. 'Anne' zegt niets inderdaad.
Onbegrijpelijk inderdaad, zeker het onderstaande in ogenschouw genomen (cursivering van mij, F.):quote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef JAM het volgende:
Wat nog veel jammerlijker is is dat de jeugd Fred Astaire niet meer weet te waarderen.
quote:Astaire was born in Omaha, Nebraska, the son of Johanna "Ann" (née Geilus) and Frederic "Fritz" Austerlitz
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:48 schreef JAM het volgende:
Laten we er voor het gemak van uitgaan dat Anne een vrouw is. Een man zou niet zo snel 'vriendelijke groetjes' schrijven, tenzij hij een komediant of een moralist is (de combinatie van de twee noemen we een clown). Ik stel mijzelve zo voor dat Anne een geadopteerde Koreaanse is en altijd korte, zwarte rokjes draagt met daaronder oogstrelende netkousen. Dat doe ik omdat ik nogal een beperkte fantasie heb. Onbekenden worden in mijn gedachten al vlot dat soort typetjes.
Anne is aan het masturberen en zij denkt aan mij.
Wat een schattig poesje vandaag, Frollo!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:41 schreef Frollo het volgende:
Poesje van de dag!
[ afbeelding ]
Wie dit niet schattig vindt is een slecht mens en verdient de gift van het leven niet.
Nou, graag! Jottem! Hou je voor mij niet in hoor!quote:
Gift... or curse?quote:
Ah, een lezer van Better Never to Have Been: The Harm of Coming into Existence (zie hier voor meer prachtige boektitels).quote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Gift... or curse?
Ja ik denk laat ik eens een diepzinnige vraag poneren in de TTKLPT.
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, een lezer van Better Never to Have Been: The Harm of Coming into Existence (zie http://www.oddee.com/item_96479.aspx voor meer prachtige andere boeken).
quote:In the beginning, the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Ik ben wat honkvaster.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef zodiakk het volgende:
Jeff Buckley... tja, dat is denk ik toch een fase. Zoals punk of Kate Bush.
De kaart was veranderd, dus ik moest wel een hoofdgerecht nemen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:12 schreef Gellius het volgende:
Hoe was het eten in Frankendael, Claudia? Heeft Geert je nog tot een hoofdgerecht weten te verleiden?
Vooraf: vissoepje. Hoofdgerecht: iets met kalfsvlees. Na: iets met chocolade. Prima soep, prima vlees, prima chocolade, maar geen verrassende combinaties ofzo.quote:
Waar woon jij dan joh? Ik heb er niets van meegekregen, alleen twee stuks bereden politie gezien die stonden te pauzeren in het Kronenburgerpark.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Vuurwerk, toeterende auto's en zingende mensen hier op straat. Mij boeit die hele club niet, maar ik vind het wel leuk dat sommige van mijn vrienden nu zielsgelukkig zijn (en heel dronken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |