Komt vooral ook doordat de aanval totaal niet meeverdedigt.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef S-Two het volgende:
Ach ja, de verdediging is weer bagger, maar het middenveld vind ik nog dramatischer.
Sno is niet onderdanig genoeg tegenover von Basten, daarom stelt hij hem niet op.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef Wooldoor het volgende:
De verdediging is niet eens het ergste je lijkt wel zonder middenveld te spelen Anita en De Jong zijn onzichtbaar en Emanuelson probeert het wel maar legt het fysiek gewoon af. Waarom geen Sno die kan tenminste een bal vasthouden.
Mwoah, dat vind ik ook wel meevallen. Moet trouwens zeggen dat Suljemani me smerig tegenvalt. Denk dat hij veel te vroeg weer gebracht is na zijn blessure. Je ziet aan alles dat hij nog lang niet de oude is. Alles mislukt bijna.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt vooral ook doordat de aanval totaal niet meeverdedigt.
Idd, zo'n Blind moet dit toch ook duidelijk zien?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
VERDEDIGERS!!!!
Nu ligt het gewoon aan het middenveld. Dat is veel te licht en aanvallend ingesteld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
VERDEDIGERS!!!!
Dan nog ziet iedere debiel dat er een goede verdediger bij moet komen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu ligt het gewoon aan het middenveld. Dat is veel te licht en aanvallend ingesteld.
Liever derde dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:59 schreef KirkLazarus het volgende:
Willen we tweede of derde worden in de poule?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |