Zou ik wel ok vinden, die draaien ook als een natte krant.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wedden dat het weer Bremen wordt
Iedereen, echt iedereen, was slecht. Zielig om Urby er weer uit te pikken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef dronkeykong het volgende:
Het veld![]()
Voor de rest weer eens drama, passen over 2 meter is echt moeilijk. Middenveld kut. Urby zat weer gras te dekken en vervalt weer in zijn normale niveau
Vertonghen was niet slecht. Vermeer ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Iedereen, echt iedereen, was slecht. Zielig om Urby er weer uit te pikken.
Ach, dat is wel makkelijk he. Daarbij speelden we voor rust (met Urby) toch nog vijf klassen beter dan na rust.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Enige die ik nog enigszins wil ontzien is Vermaelen. De rest was idd kut met peren.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bremen, Aalborg of Fiorentina svp.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Luco het volgende:
Een van de volgende 8 dus:
Bordeaux
Bremen
Shakhtar Donetsk
Marseille
Zenit
Dinamo Kiev
Fiorentina
Aalborg BK
Mwah, Vertonghen haalde ook totaal niet zijn normale niveau hoor. Vermeer valt niet veel aan te rekenen inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vertonghen was niet slecht. Vermeer ook niet.
Ja zo blinkt die Arshavin wel heel makkelijk uit.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef venomsnake het volgende:
Ajax - Zenit is voor de neutrale kijker wel een aardig wedstrijdje..
Mwah, bij de 1-2 ziet hij er ook niet echt lekker uit vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, Vertonghen haalde ook totaal niet zijn normale niveau hoor. Vermeer valt niet veel aan te rekenen inderdaad.
Die speelt dan al lang bij Barcelona.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja zo blinkt die Arshavin wel heel makkelijk uit.
die is dan al weg. Danny moeten ze meer voor oppassen in dat geval.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja zo blinkt die Arshavin wel heel makkelijk uit.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die speelt dan al lang bij Barcelona.
Twee wedstrijden, dat was 2 jaar geleden ieder geval zo tegen Bremen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Jnk18 het volgende:
Die wedstrijden tegen cl afvallers is dat in 2 wedstrijden? Of wordt er geloot voor thuis./uit?
Daley pwnd Danny.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
die is dan al weg. Danny moeten ze meer voor oppassen in dat geval.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond Cvitanich echt een lichtpuntje. Maakt veel ruimte vrij, probeert combinaties aan te gaan. Nog een beetje ongelukkig, maar ik heb er echt vertrouwen in.
Nou ja, iig overwinterdquote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Luco het volgende:
Een van de volgende 8 dus:
Bordeaux ---> Exit
Bremen ---> Exit
Shakhtar Donetsk --->.
Marseille ---> Exit
Zenit ---> Exit
Dinamo Kiev --->.
Fiorentina ---> Exit
Aalborg BK --->.
Hij was idd 1 van de beteren voorin.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond Cvitanich echt een lichtpuntje. Maakt veel ruimte vrij, probeert combinaties aan te gaan. Nog een beetje ongelukkig, maar ik heb er echt vertrouwen in.
Die vond ik ook zo slecht nog niet, maar ja dan wisselt Van Basten hem ipv Sulejmani...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Amen!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
Suarez moet eens ophoeren met die schwalbes, tuurlijk wil ik winnen, maar niet op zulke manieren!
Sulejmani moet wedstrijdfit worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo slecht nog niet, maar ja dan wisselt Van Basten hem ipv Sulejmani...
Sulejmani brengt wel kleur in het elftalquote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef Prosac het volgende:
Ik vond Cvitanich trouwens leuk spelen, veel actiever dan Huntelaar dat normaal gesproken was. Althans, zo leek het.![]()
Sulejmani heeft zijn 16 miljoen nog niet waar kunnen maken.
Eensquote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef Prosac het volgende:
Ik vond Cvitanich trouwens leuk spelen, veel actiever dan Huntelaar dat normaal gesproken was. Althans, zo leek het.![]()
Nou moet alleen Suarez zichzelf nog even iets vaker laten staan.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef dronkeykong het volgende:
Duidelijk dat je Suarez moet laten staan.
Je ziet als het allemaal niet lukt, de schwalbes weer uit de kast getrokken worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou moet alleen Suarez zichzelf nog even iets vaker laten staan.
Hij was in ieder geval de enige die nog wel eens probeerde te schieten, met twee keer een redelijk schot net voorlangs.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sulejmani brengt wel kleur in het elftal
Met zijn schoenen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |