Komt vooral ook doordat de aanval totaal niet meeverdedigt.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef S-Two het volgende:
Ach ja, de verdediging is weer bagger, maar het middenveld vind ik nog dramatischer.
Sno is niet onderdanig genoeg tegenover von Basten, daarom stelt hij hem niet op.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef Wooldoor het volgende:
De verdediging is niet eens het ergste je lijkt wel zonder middenveld te spelen Anita en De Jong zijn onzichtbaar en Emanuelson probeert het wel maar legt het fysiek gewoon af. Waarom geen Sno die kan tenminste een bal vasthouden.
Mwoah, dat vind ik ook wel meevallen. Moet trouwens zeggen dat Suljemani me smerig tegenvalt. Denk dat hij veel te vroeg weer gebracht is na zijn blessure. Je ziet aan alles dat hij nog lang niet de oude is. Alles mislukt bijna.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt vooral ook doordat de aanval totaal niet meeverdedigt.
Idd, zo'n Blind moet dit toch ook duidelijk zien?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
VERDEDIGERS!!!!
Nu ligt het gewoon aan het middenveld. Dat is veel te licht en aanvallend ingesteld.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
VERDEDIGERS!!!!
Dan nog ziet iedere debiel dat er een goede verdediger bij moet komen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu ligt het gewoon aan het middenveld. Dat is veel te licht en aanvallend ingesteld.
Liever derde dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:59 schreef KirkLazarus het volgende:
Willen we tweede of derde worden in de poule?
Ze zijn zo slecht als psv vanavond. Daar is niets om trots op te zijn.quote:
Je zag het aankomen. Het ging nergens meer om, en dat geforceerde 'wij gaan voor de eerste-plaats' was ook alleen maar voor de showquote:Op woensdag 17 december 2008 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb me kapotgelachen vanavond.
Wat een drama was het zeg... tenenkrommend.
Wat een kutclubs zeg.. op Fiorentina na.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Luco het volgende:
Een van de volgende 8 dus:
Bordeaux
Bremen
Shakhtar Donetsk
Marseille
Zenit
Dinamo Kiev
Fiorentina
Aalborg BK
Ik dacht dat ze die hadden vernieuwd laatst, met een nieuw systeem wat alles op zou moeten lossen. Wat een drama, ze kunnen beter overgaan op kunstgras, dit blijft een aanfluiting elke week weer.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Graag nog 6 goals tegen krijgen nu. Ik wil derde worden. Allemaal kutclubs uit de CL.
Jezus wat zijn we kut! Deze kan weer op het lijstje van allerslechtste wedstrijden erbij!
Oh en wat een grasmat weer
Doe Bordeaux of Aalborg maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Luco het volgende:
Bordeaux
Bremen
Shakhtar Donetsk
Marseille
Zenit
Dinamo Kiev
Fiorentina
Aalborg BK
Inderdaad... Dan kunnen we er in de 8e finale uitvliegen...quote:
En dan dat commentaar altijd, omdat Ajax al geplaatst is, er frivool, fris en leuk voetbal gespeeld kan worden. Nee, normaal gesproken willen ze geforceerd kutvoetbal spelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb me kapotgelachen vanavond.
Wat een drama was het zeg... tenenkrommend.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vermeulen slaat de spijker op zijn kop. Aan het massale gejuich kun je zien dat het publiek van Ajax al jaren niet meer verwend is. Dat er nog mensen juichen voor een pingel / goal ook. Jezus, wat een wanprestatie.
Marseille is zeker te pakken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef Luco het volgende:
Bordeaux
Bremen
Shakhtar Donetsk
Marseille
Zenit
Dinamo Kiev
Fiorentina
Aalborg BK
Zelfs Elia zou nog beter verdedigen dan Slomoleguerquote:Op woensdag 17 december 2008 22:40 schreef Scorpie het volgende:
De tering, als er nou nog mensen zijn die het halen van Elia belangrijker vinden dan een verdediger halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |