Gast, Ajax wilde Elia vorig seizoen ook halen ...quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Is goed. Een lijntje is makkelijker te regelen dan verstand, dombo.
Uhm, hoe kom je daarbij? Dat er één wedstrijd een keertje voor de grap wat over zijn vriendin gezongen is, vond hij niet leuk op dat moment, maar een paar dagen later zag hij daar de humor wel van in.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:14 schreef horstjan het volgende:
[..]
Wij van de Vaart terughalen? Wij hebben hem toch weggejaagd?
Anita is een smurf (net als Vermeer) , daar kan je de oorlog niet mee winnen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk kan Anita vanavond wat laten zien.
Dat is ongeveer een seizoen of 2 te laat.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gast, Ajax wilde Elia vorig seizoen ook halen ...
Ja vanavond is het echt oorlogquote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Anita is een smurf (net als Vermeer) , daar kan je de oorlog niet mee winnen.
quote:
Die rode kaart heeft Barcelona het kampioenschap gekost.quote:
Iker Lengte 1.85mquote:Op woensdag 17 december 2008 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Anita is een smurf (net als Vermeer) , daar kan je de oorlog niet mee winnen.
Wieleart dan maar halen.quote:Elia mag niet met Ajax praten
Eljero Elia krijgt geen toestemming om nogmaals te praten met Ajax, dat meldt AD/Sportwereld woensdagavond. De 21-jarige buitenspeler heeft zijn zinnen op een overstap naar Amsterdam gezet, maar FC Twente ziet hem liever niet gaan.
Coach Steve McClaren verklaarde dat voorafgaand aan het UEFA Cup-duel met Paris Saint-Germain. De Engelsman wil in de periode rond de jaarwisseling, als de transfermarkt open is, wel spelers aan zijn selectie toevoegen, maar er geen kwijt.
Ajax-trainer Marco van Basten sprak eerder al oriënterend met de aanvaller die indruk maakte in de eerste seizoenshelft. McClaren verklaarde woensdagavond hier niet van op de hoogte te zijn, evenals Twente-voorzitter Joop Munsterman dat eerder deed.
Van Bastens opmerking dat Twente daarvoor ‘toestemming’ heeft gegeven, is slecht gevallen in Enschede. "Ik heb geen contact met Ajax gehad, dan kan ik moeilijk toestemming hebben gegeven", luidde de reactie van de voorzitter van Twente.
Real doet het inderdaad uitstekend dit seizoenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Iker Lengte 1.85m
Kenneth Lengte 1.81m
Zegt helemaal niets dus.
quote:juszil (3 months ago) +4 Reply
oleguer is a bag of shit!!!.....praise god he is an ajax player now!!
quote:Scofieldjuni (4 months ago) +1 Reply
I cannot understand how can be an asshole a professional playa like oleguer. He is da worst player ever seen. im really happy that he went to ajax
Die reacties ookquote:DNowitzki08 (4 months ago) +2 Reply
se lo lleva el ajax!! adios oleguer!! a tomar por culo malo de mierda
Sorry hoor, maar één smiley is hier toepasselijk:quote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Real doet het inderdaad uitstekend dit seizoen![]()
![]()
Casillas zit dan ook dit seizoen pas bij Real of nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
[..]
![]()
Muppetquote:
Zo'n filmpje kan je over elke verdediger maken natuurlijk, maar het is wel herkenbaar als ik hem ook bij Ajax zie spelen. Het grootste probleem is dat hij erg traag is en ook het inzicht lijkt te missen om het gebrek aan snelheid te compenseren.quote:
Bank is nou niet echt denderend...quote:Opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Vermaelen; Anita, De Jong, Emanuelson; Suarez, Cvitanich, Sulejmani.
Wissels: Vonk, Silva, Leonardo, Sarpong, Schilder, Blind.
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat Sarpong wat minuten kan maken.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopen dat Sarpong wat minuten kan maken.
Het is nu verdomde zonde dat Aissati weer een terug val heeft gehad.
In zo'n wedstrijd zou hij prima ritme op kunnen doen.
En natuurlijk een vraag over Elia. Zat in de lichting Babel, Owusu ed. Daarom mocht hij toendertijd weg.quote:Ajax speelt nog zeker niet op 100%, zeer wisselvallig gespeeld laatste tijd, wel veel punten gepakt
Ik ben niet degene die Iker er bij haalde en als jij dat denkt dan ben JIJ niet goed wijsquote:Op woensdag 17 december 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Borga, ga lekker ergens anders de troll uit hangen.
Als je de richting op wil gaan dat de prestaties van Real komen door het missen van lengte van Iker dan ben je niet goed wijs.
Kan niet laten te happenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die Iker er bij haalde en als jij dat denkt dan ben JIJ niet goed wijs
Owh wacht, Sno zit ook op de bankquote:
Nee, Real speelt de sterren van de hemel met iker. (Ik had nog nooit van Iker gehoord tot vanavond)quote:Op woensdag 17 december 2008 20:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan niet laten te happen
Jij bent wel de eerste die roept dat Real Madrid slecht speelt.
Snonaldo!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Owh wacht, Sno zit ook op de bank. Die waren ze vergeten te melden op Ajax.nl.
Mooi, ga nu maar ergens anders deze nutteloze discussie houden.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, Real speelt de sterren van de hemel met iker. (Ik had nog nooit van Iker gehoord tot vanavond)
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, Real speelt de sterren van de hemel met iker. (Ik had nog nooit van Iker gehoord tot vanavond)
Ik was er 1974 al bij. -niet op de man spelen-quote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En hoe bevalt het, je eerste weekjes voetbal?.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik veel meer wedstrijden van Ajax gezien dan jij en vooral heb ik een ajax gezien met veel betere spelers als er nu in rond lopen. Veel betere spelers als jij ooit gaat zien SSV
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk eigenlijk ook dat we makkelijk gaan winnen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |