quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef Silver_Shark het volgende:
denk dat we overmorgen zijn gefinishd
watquote:
Gefeliciteerd. Winterkampioen ben je ookquote:
Thanksquote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef -Raffie- het volgende:
Gefeliciteerd. Winterkampioen ben je ookdenk niet dat iemand je nog inhaalt of je moet niks invullen
Beste ronde Fer..quote:Op zondag 21 december 2008 14:29 schreef FJD het volgende:
Was weer lache gisterenAlle BoF! momenten nog even doorgesproken en Keltie op de hoogte gebracht van de mooie momenten. Het kotsen van Kevin, het nageltje kloppen in Little Creek, Frankie die een vuurtje wil pakken uit de keukenla bij JP
Mooi avond weer
Zeilen blijft kut
Voetbal loop ik met de wedstrijden van Ajax en NEC 4 punten uit op Raffie en 2 op Ursl
Zo en nu Feyenoord kijken
Eigen schuldquote:Op zondag 21 december 2008 17:35 schreef ursel het volgende:
Beste ronde Fer..
Feli man.
Gelukkig ben ik beter in zeilen..
Ik loop nog elke refresh x aantal in.. nu al 3800 ..quote:Op zondag 21 december 2008 19:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigen schuldAfgelopen twee rondes heb je 37 punten op me verloren
![]()
Zeilen gaat je een stuk beter afIk lig 99000e ongeveer
Eerst twee keer een halve dag stil gelegen omdat de wind draaide en daarna veels te ver naar boven door gevaren. Te kansloos gewoon
Ik elke keer een kleine 200 ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 19:06 schreef ursel het volgende:
Ik loop nog elke refresh x aantal in.. nu al 3800 ..
Sanne was ook een beetje te ver door geschoten met zeilen..
Yup, daarvoor had ik al een paar puntjes op je gesprokkeld maar niet voldoende voor t winterkampioenschap maar de laatste twee weken waren super.quote:Maar 37 punten in 2 rondes joh..
Ik zal niet happen, ik zal niet happen, ik zal niet happen.quote:Hopelijk doet die reminder ut nu weer wel.. dat waren in ieder geval 17 punten van de 37..
quote:Op zondag 21 december 2008 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik elke keer een kleine 200 ofzoMisschien dat ik zo een heleboel inhaal als ik voorbij het eiland kom.
[..]
Yup, daarvoor had ik al een paar puntjes op je gesprokkeld maar niet voldoende voor t winterkampioenschap maar de laatste twee weken waren super.
[..]
Ik zal niet happen, ik zal niet happen, ik zal niet happen.
quote:
Klopt, die zat in m'n andere jasquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef Sickert het volgende:
Benne weer thuis!
Was een leuke avond mannen
Keltie is trouwens niet kaal en heeft geen ketting bij als standaard uitrusting
eigenlijk een doodnormale gozer
Was heel gezellig zoals we gewend zijn van een avondje BoF niet bij iemand thuis
JP & Lies bedankt
Was een leuke pot.. Was ook net een thuiswedstrijdquote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer Feyenoord. Goed gestreden, net verloren helaas. Tiendalli speelde erg goed! Lazovic
quote:Op maandag 22 december 2008 09:05 schreef FJD het volgende:
Succes Urs
We gaan trouwens naar Feyenoord -Willem II op 24 januariNeem maar vrij Kev
Goed bezig man..quote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef FJD het volgende:
Ik heb 60k plaatsen gewonnen vandaag met de VORkomt omdat ik nu eindelijk de straat invaar
Wordt je straks net zo populair als mij..quote:Op maandag 22 december 2008 09:35 schreef FJD het volgende:
Dan zou ik wel een hoop vriendjes krijgen zeg
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt je straks net zo populair als mij..
* Keltie geeft static een pincet en vergrootglas..quote:Op maandag 22 december 2008 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja altijd..
Wacht ff, trek ik ff m'n broek naar beneden..
beetje naar die zeemansbeentjes kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja altijd..
Wacht ff, trek ik ff m'n broek naar beneden..
quote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje naar die zeemansbeentjes kijken
* Staticdata Vraagt een sterker vergrootglas...quote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
* Keltie geeft static een pincet en vergrootglas..
Je hebt een verrekijker nodig..quote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
* Staticdata Vraagt een sterker vergrootglas...
Tussen een grote bos haar vind ik nu een klein stipjequote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef Keltie het volgende:
Hier, de Hubble.. Lukt het hiermee?
[ afbeelding ]
Ik heb me heel toevallig gisteren geschoren..quote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tussen een grote bos haar vind ik nu een klein stipje
Ja, maar met de hubble zijn die stoppels nog meters hoogquote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb me heel toevallig gisteren geschoren..
Mja, wil je me nou nog aanraken, of hoe zit ut..quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja, maar met de hubble zijn die stoppels nog meters hoog
Waarschijnlijk wel, alleen is de vraag voor Static niet hoe "ut" zit maar waar "ut" zitquote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, wil je me nou nog aanraken, of hoe zit ut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |