Tussen een grote bos haar vind ik nu een klein stipjequote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef Keltie het volgende:
Hier, de Hubble.. Lukt het hiermee?
[ afbeelding ]
Ik heb me heel toevallig gisteren geschoren..quote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tussen een grote bos haar vind ik nu een klein stipje
Ja, maar met de hubble zijn die stoppels nog meters hoogquote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb me heel toevallig gisteren geschoren..
Mja, wil je me nou nog aanraken, of hoe zit ut..quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja, maar met de hubble zijn die stoppels nog meters hoog
Waarschijnlijk wel, alleen is de vraag voor Static niet hoe "ut" zit maar waar "ut" zitquote:Op maandag 22 december 2008 11:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, wil je me nou nog aanraken, of hoe zit ut..
quote:Op maandag 22 december 2008 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, alleen is de vraag voor Static niet hoe "ut" zit maar waar "ut" zit
ik wil "ut" helemaal niet aanraken. Ik vroeg "mag ik je aanraken" waarbij niet specifiek "ut" is genoemd.quote:Op maandag 22 december 2008 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, alleen is de vraag voor Static niet hoe "ut" zit maar waar "ut" zit
Wat een nephomo.. Tjezus..quote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef ursel het volgende:Waarom zeg je dat dan niet direct, in plaats van mij hier 2.5 uur afwachtend met mijn broek op mijn enkels te laten staan..
![]()
Dus je staat eigenlijk gewoon je ballen te flashen tegenover andere ronddobberende zeilers?quote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Je weet dat ik al lang dat punt gepasseerd ben he..
Tis hier bijna windstil..
Je moet het ergens over hebben, de kreditcrisis is ook wel saai.quote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom gaat het hier over de snikkel van Ursel?
Ja, nondeju, ga je nu weer over dit onderwerp zannikken..quote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom gaat het hier over de snikkel van Ursel?
Ja, zielig voor haarquote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet het ergens over hebben, de kreditcrisis is ook wel saai.
Dus hebben we het nu over de crisis van Mevrouw Ursel -> De, al dan niet kleine, snikkel van Meneer Ursel
quote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, nondeju, ga je nu weer over dit onderwerp zannikken..
Kom er net niet bij..quote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je Ferdi z'n boot al geswaffelt?
Als ik Frankie zijn vraag begrijp zou hij er niet raar van op staan te kijken..quote:Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
ook wel lastig als je 250km verder ligt
Vandaar dat gat in de rompquote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je Ferdi z'n boot al geswaffelt?
ik wel n.a.v. onze vorige discussiequote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik Frankie zijn vraag begrijp zou hij er niet raar van op staan te kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |