Ik doelde op het bijna omver rijden van mensen en Caparis dat uit moest kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de rover heb ik niks vreemds uitgehaald? Alleen wat plakband er op geplakt,maar de lada valt zonder al genoeg op....
Scherp gezien, prachtig om al die oude bussen(en oude busreclame'squote:
zag um ook vandaag nogquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wie dacht dat het met de Alliances op de streeklijnen in Fryslân afgelopen was, heeft het mis. Kwam vandaag de 8004 nog op dienst tegen.
Hebben ze daar nou gewoon het voorraam geschilderd?quote:
En iemand heeft z'n ansichtje in de verkeerde 'bus' gepost.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Hebben ze daar nou gewoon het voorraam geschilderd?
wel als er eerst al een bus niet op komt dagen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo koud was het toch niet. Ik liep net van huis naar gemeentehuis om te werken, maar echt koud, mwah, nee vond het wel meevallen eigenlijk.. Het is hier ook maar -8 in Leeuwarden.
wees blij dat die bus nog reed, ik had hem aan de kant gezet. vrieskou + geen verwarmingquote:en de volgende doorrijd omdat die barstens vol zit.. en je dus al een half uur staat te kleumen?
en dan een bus waar t net zo koud in is als buiten :/ nee daar wordt je blij van
En in welk gat komen er drie bussen per half uur?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Heb t al vaker gezegd, maar waarom woon je dan ook in zo'n kut gat en niet in een grotere kern... Mensen kiezen daar zelf voor, dus dan moeten ze ook maar de gevolgen ondervinden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Stiens en Joure zitten er niet ver naast in de spits. Maar als je zo gefocused bent op het OV en er tevens ook zo van afhankelijk bent, snap ik niet waarom iemand niet naar een grotere plaats moved.
Jij bent duidelijk het aanstormend talent waar we in het OV zo dringend op zitten te wachten.quote:Maar misschien ben ik wel gek hoor![]()
quote:
Gister stond er ook een zwikje Israëliërsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
Busfoto.nl
Rond de jaarwisseling stonden er drie van deze bussen bij Cosmo in Bolsward met als enig verschil
dat de gele dak kleur nu doorgetrokken was in het frontje. Opvallend zijn de forse ongespoten airco's.
ach dies toch van karton! deuk je zo uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister stond er ook een zwikje Israëliërs
Aan de XX chauffeur die met zijn MAN vandaag zo rond 17:09 de rotonde midden op Het Vliet in Leeuwarden passeerde:
VERKEER OP DE ROTONDE HEEFT VOORRANG VUIGE BOKKENLUL!!!! ALS IK NIET ZO GOED OP HAD GELET HAD ER EEN DIKKE DEUK IN MIJN PRACHTGE LADA GEZETEN!![]()
![]()
![]()
nee, niet, hij is vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach dies toch van karton! deuk je zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |