wij wonen in gelderland! dat is keihard voor winnaarsquote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WTF is er mis met gelderland???![]()
na 11 jaar ...quote:
whahahaquote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de heer wil niet dat je na werktijd op mn schoot komt zitten maar dat doe je toch ook ?
Indeedquote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij wonen in gelderland! dat is keihard voor winnaars
over 4 uurtjes wel... en dan zit ik gelukkig alweer thuis... nou ja, moet weer schoonmaken vandaag..quote:
gelderlandquote:Op woensdag 17 december 2008 12:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee geen zin in
is in gelderland
en dan kan zelfs die lease auto, 31 vakantiedagen, laptop & mobiel van de zaak mij niet overhalen
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan Hem vragenmaaruh niet zo spotten dame...
Is soms toch ook wel lekkerquote:
tsss... keep that to yourself... please... don't want to know...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de heer wil niet dat je na werktijd op mn schoot komt zitten maar dat doe je toch ook ?
beter laat dan nooit!quote:
kan vast nog wel sneller hoor...quote:
over 5,5 uur wel en dan heb ik mn prakkie al opquote:
goedquote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent laat jonge
Hoe was voetbal?
je kunt toch wel tegen een grapjequote:Op woensdag 17 december 2008 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... keep that to yourself... please... don't want to know...
Show itquote:Op woensdag 17 december 2008 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan vast nog wel sneller hoor...
pff gelukkig bijna lunch..
gelukkig...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef DTC_danny het volgende:
ja behoorlijk snel !!!! daar heb je een punt.. maar debbie help me eens dan.... ik weet echt niet hoe je een fototje derop zet...
tja dat kan ik niet alleen... en mooz jou snelheid zal ik nooit halen denk ik...quote:
Wat speel je?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
goed
maar komt omdat ik goed ben
toen ze nog een klein debbietje was, heeft ze dat gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]weet je hoe lang geleden het is dat ik me fobo het gemaakt ik zal ff kijken
G ? wat dan ?quote:
Das hoog man... ik voetbal nie...quote:
neej ik heb geen ideequote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]weet je hoe lang geleden het is dat ik me fobo het gemaakt ik zal ff kijken
Vast welquote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja dat kan ik niet alleen... en mooz jou snelheid zal ik nooit halen denk ik...
Somsquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen ze nog een klein debbietje was, heeft ze dat gedaan
[..]
ik heb voel mijn hamstring nu welquote:
Ik zit al sinds 2002 op fok! vraag maar ff aan moozzie die weet het welquote:Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
neej ik heb geen idee.. ghehe.. hoe lang doe je dit al???
Dude das ook niet aardigquote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen ze nog een klein debbieltje was, heeft ze dat gedaan
Niet echtquote:Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das hoog man... ik voetbal nie...
Hoofdklasse Cquote:
Soms maar?quote:
Lekker of niet zo'n reetveter door je aars?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb voel mijn string nu wel
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |