Je moet ook wel kunnen rijdenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
2wd porsche voor bouwjaar 1996 zijn levensgevaarlijk.
Ga maar eens op de Ring kijken. Mag jij tellen hoeveel 4WD Porsches daar rondrijden. Ws. net zoveel als Ferrari's. (Vrijwel) geen.quote:
liever niet.. doe mij maar een Bugatti Veyronquote:
Maar geen blauwe !quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
liever niet.. doe mij maar een Bugatti Veyron
[ afbeelding ]
Lellik ding. Liever een Porsche of een snelle sedan.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die onderste is wel een leuke om te touren... (als het een DB9 is dan)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had al expres geen porsche gepost
DBSquote:Op woensdag 17 december 2008 10:31 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
die onderste is wel een leuke om te touren... (als het een DB9 is dan)
Daarom heb jij ook tietenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou het zo zonde vinden om zoveel geld aan een auto uit te geven
Ik had niet in de gaten dat dat onlosmakelijk met elkaar verbonden was!quote:
Een Bugatti moet blauw zijn net als een Ferrari rood moet zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar geen blauwe !
Denk na!!!
edit- laat maar, wat is dat een lelijke auto
Alweer?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef -moppie- het volgende:
Santa is net langs geweest!
Buggati Blauw, Ferrari Rood... ondanks dat zou ik een zwart/grijze nemen hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar geen blauwe !
Denk na!!!
edit- laat maar, wat is dat een lelijke auto
Die bugatti moet helemaal niks zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een Bugatti moet blauw zijn net als een Ferrari rood moet zijn.
Wat is er met die 100 240's gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Lellik ding. Liever een Porsche of een snelle sedan.
Een nieuw setje velgen kost maar 60.000 euro.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil best aannemen dat het zo hoort, maar blauw is ook nog eens een lelijke kleurquote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Buggati Blauw, Ferrari Rood... ondanks dat zou ik een zwart/grijze nemen hoor.en dat ie lelijk is... tsja.. daar heb je wel een beetje gelijk in. Ik geil bij deze auto meer op de techniek die in de auto zit dan op de vorm.
Duh. Mannen hebben met auto's wat vrouwen met kleding hebben...quote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had niet in de gaten dat dat onlosmakelijk met elkaar verbonden was!
Wat is jouw favo auto dan?
Ja, dan nogquote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef MrWilliams het volgende:
ik zei toch dat ik een zwart/grijze zou nemen?!
en dat het me om het innerlijk ging
Heel goed dat je geen vrouw bent, wat zou jij eruit zien zeg!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Duh. Mannen hebben met auto's wat vrouwen met kleding hebben...
Nummer eins:
[ afbeelding ]
Nummer zwei: zie Porsche eerder in topic
Nummer drei:
[ afbeelding ]
Samengevat.
Dat maakt niet uit, ik zou wel meer sex hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed dat je geen vrouw bent, wat zou jij eruit zien zeg!
Dat klopt, maar je zegt zo vaak dat ie lelijk is dat je m'n argumenten niet hoort.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, het gaat om een mening, diet om een feit
Jawel hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je zegt zo vaak dat ie lelijk is dat je m'n argumenten niet hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, had ik al gezegd dat ik hem lelijk vind?
ik kan het niet laten om een vergelijking te trekken met babies.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Het gaat je om wat de auto kan.
Snap ik.
Blijf ik hem lelijk vinden
Ook als ie ouder is dan 3 jaar?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:05 schreef -moppie- het volgende:
Toch zou ik ook al tevreden zijn met een Coopertje S cabrio
Die grote driehoek voorop vind ik lelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Dit is trouwens momenteel de mooiste auto kwa design:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, had ik al gezegd dat ik hem lelijk vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmhm... daarom houd ik elke keer als je het zegt in m'n achterhoofd dat jij die kubus-auto zo mooi vindt.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |