abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64237625
je wilt niet weten hoeveel vrouwen er gelukkig getrouwd zijn maar jarenlang zonder orgasmes whatsoever hebben geleefd, bv omdat die hele clitoris toen nog niet 'bestond'.

Dan lijkt me dat nog altijd erger maar er zijn genoeg mensen gelukkig mee geworden.

Of gaat het allemaal om de seks?
  Official ESF Kreviewer maandag 22 december 2008 @ 10:35:51 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_64237680
Beetje jammer dat je mijn privéleven zo op fok gooit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 december 2008 @ 10:37:03 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64237720
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:26 schreef charel1 het volgende:
Oke ik zal wel zien hoe het allemaal loopt nu. Ben bang dat het al weer voorbij is........meneer in kwestie heeft tot nu toe niks meer van zich laten horen........helaas
Heb je je huisarts al gebeld met de vraag of hier iets aan gedaan kan worden?
quote:
Wat een pijn heb ik gehad, alsof de botten die je aan het begin van de vagina hebt niet wijd genoeg waren
Misschien wat bot laten weghalen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64243802
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef diginoob het volgende:
je wilt niet weten hoeveel vrouwen er gelukkig getrouwd zijn maar jarenlang zonder orgasmes whatsoever hebben geleefd, bv omdat die hele clitoris toen nog niet 'bestond'.

Dan lijkt me dat nog altijd erger maar er zijn genoeg mensen gelukkig mee geworden.

Seks is wel degelijk een zeer belangrijk onderdeel in een gezonde relatie imo. Daarbij, voor mannen is seks over het algemeen belangrijker dan voor vrouwen, dus ik denk dat het in dit geval eerder de man is die af haakt dan de vrouw...
pi_64244513
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef Netsplitter het volgende:

Heb je je huisarts al gebeld met de vraag of hier iets aan gedaan kan worden?
Jij belt je huisarts als een meisje niets van zich laat horen na een date?
Ik heb vreemde patiënten gehad, maar dit is wel heel origineel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64244687
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef diginoob het volgende:

Histeria.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64244976
Als je gespannen bent om met een bepaald persoon naar bed te gaan, wordt je vagina ook automatisch gespannen. En ontstaat er dus moeite om een grotere penis naar binnen te krijgen.
Ik zou het in eerste instatie op spanning houden en de volgende keer het heel rustig aan doen.
glijmiddel lijkt me inderdaad ook een goede optie.
pi_64315036
Tja ach ik weet het nu allemaal niet meer. Gister is ie hier geweest. Lekker liggen vozen zo hier en daar. Zou hij vannochtend komen om het "af te maken" belt ie weer met een 1 of andere kutsmoes af. Krijg zo langzaam maar zeker het gebrek van die vent.......
Ik hou jullie op de hoogte
pi_64315364
Reacties maar even verwijderd
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 december 2008 @ 08:47:12 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_64315381
Dus ook mannen met een grote penis zijn soms best een klootzak. Verrassend dit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 08:50:01 #61
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64315418
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:45 schreef Tally het volgende:
Want??
Ik onderbouw al m'n commentaar op wat die prutser zit te verkondigen.
Jullie pretenderen hier een normaal topic van te willen maken maar jullie verneuken het zelf door hem wel "serieus" te nemen terwijl allang "bewezen" is dat dat dus niet het geval is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64315426
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:45 schreef Tally het volgende:
Naar de huisarts is dus ook geen goed advies.
pi_64315488
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:51 schreef Divel het volgende:

[..]

Naar de huisarts is dus ook geen goed advies.
Wel lieve schat Een ontzettend goed advies.. Ik heb hem in de snelle edit gewoon meegenomen omdat de quote die je deed ook verwijderd werd

En netsplitter [Feedback] SEX
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:02:39 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315603
Eén keer geprobeerd, toen gedumpt. Ga echt niet maanden pijn lijden voor seks, kom zeg
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64315644
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef charel1 het volgende:
Jammer dat mensen je niet serieus nemen omdat je sommige dingen gewoon niet weet......
Ben je alleen afhankelijk van Fok! dan...
pi_64315688
Kijk toch nog iemand die hier serieus is. Volgens mij kan ik nu niks meer posten, alles wat ik zeg wordt toch weer weggehaald.

Tnx voor je antwoord Harajuku. Vind m alleen wel erg leuk. Mijn vraag was ook eigenlijk of het uiteindelijk beter wordt. Seks is niet het belangrijkste maar t is wel fijn als het erbij zit.........Iemand dumpen alleen hierom vind ik niet de juiste reden maar goed.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:09:25 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315719
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef charel1 het volgende:
Kijk toch nog iemand die hier serieus is. Volgens mij kan ik nu niks meer posten, alles wat ik zeg wordt toch weer weggehaald.

Tnx voor je antwoord Harajuku. Vind m alleen wel erg leuk. Mijn vraag was ook eigenlijk of het uiteindelijk beter wordt. Seks is niet het belangrijkste maar t is wel fijn als het erbij zit.........Iemand dumpen alleen hierom vind ik niet de juiste reden maar goed.
Die van jou laat je steeds zitten, zoveel interesse heeft hij blijkbaar niet, maar toch wil jij dit voortzetten?

Nu ja, to each their own.
pi_64315733
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Divel het volgende:

[..]

Ben je alleen afhankelijk van Fok! dan...
Nee maar FOK is normaal gesproken wel het forum waar je normaal kunt posten met meer kijkers dan andere sites en waar je ook fatsoenlijk antwoord krijgt. Maar blijkbaar heb ik iets in mijn eerste post zo verkeerd gezegd dat niemand mij meer serieus neemt. Is jammer voor mij en voor vrouwen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben
pi_64315831
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:10 schreef charel1 het volgende:

[..]

Nee maar FOK is normaal gesproken wel het forum waar je normaal kunt posten met meer kijkers dan andere sites en waar je ook fatsoenlijk antwoord krijgt. Maar blijkbaar heb ik iets in mijn eerste post zo verkeerd gezegd dat niemand mij meer serieus neemt. Is jammer voor mij en voor vrouwen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben
Wat dacht je van Google? Da's mijn betrouwbare vraagbaak....
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 december 2008 @ 09:17:48 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_64315854
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
Die van jou laat je steeds zitten, zoveel interesse heeft hij blijkbaar niet, maar toch wil jij dit voortzetten?
Dat begreep ik ook niet helemaal. Als ie relationeel al niet mee wil werken en dan sexueel gezien gezien ook nog 'een ramp' is, wat moet je er dan mee.
Kennelijk vindt TS het stiekem toch wel erg geil.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 december 2008 @ 09:18:17 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_64315860
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:16 schreef Divel het volgende:
Wat dacht je van Google? Da's mijn betrouwbare vraagbaak....
Tief nou es op. Fok is prima geschikt voor dit soort vraagstukken.
pi_64315862
Was al aan het googlen voordat ik het topic hier poste......Werd er alleen niet erg veel wijzer van helaas. Dat is juist de reden dat ik dit topic gemaakt heb. Dacht, ik zal vast niet de enige zijn.......
pi_64315885
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tief nou es op.
Jij ook gezellige dagen!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:19:50 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315886
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet helemaal. Als ie relationeel al niet mee wil werken en dan sexueel gezien gezien ook nog 'een ramp' is, wat moet je er dan mee.
Ja, ik had hem er al niet eens in meer in gelaten
pi_64315920
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er een boel vrouwen met mij die hetzelfde erover denken. Toch maar hopen en wachten......Je zou toch denken dat ik inmiddels dat stadium voorbij ben. Was ik ook, tot gister. Ik had al een poosje niks meer van me laten horen en ineens was hij er. Heb m gister ook gevraagd wat nu de bedoeling is en hoe hij dit verder ziet gaan. Toen was hij heel anders, en ja ik weet hij heeft het ook echt druk met werk en hij heeft net een huisje gekocht die hij aan het verbouwen is maar toch vind ik het allemaal maar raar. Maar volgens mij is dit niet het originele topic meer en dwalen we af....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')