Heb je je huisarts al gebeld met de vraag of hier iets aan gedaan kan worden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:26 schreef charel1 het volgende:
Oke ik zal wel zien hoe het allemaal loopt nu. Ben bang dat het al weer voorbij is........meneer in kwestie heeft tot nu toe niks meer van zich laten horen........helaas
Misschien wat bot laten weghalen??quote:Wat een pijn heb ik gehad, alsof de botten die je aan het begin van de vagina hebt niet wijd genoeg waren
Seks is wel degelijk een zeer belangrijk onderdeel in een gezonde relatie imo. Daarbij, voor mannen is seks over het algemeen belangrijker dan voor vrouwen, dus ik denk dat het in dit geval eerder de man is die af haakt dan de vrouw...quote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef diginoob het volgende:
je wilt niet weten hoeveel vrouwen er gelukkig getrouwd zijn maar jarenlang zonder orgasmes whatsoever hebben geleefd, bv omdat die hele clitoris toen nog niet 'bestond'.
Dan lijkt me dat nog altijd erger maar er zijn genoeg mensen gelukkig mee geworden.
Of gaat het allemaal om de seks?
Jij belt je huisarts als een meisje niets van zich laat horen na een date?quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je je huisarts al gebeld met de vraag of hier iets aan gedaan kan worden?
Histeria.quote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef diginoob het volgende:
je wilt niet weten hoeveel vrouwen er gelukkig getrouwd zijn maar jarenlang zonder orgasmes whatsoever hebben geleefd, bv omdat die hele clitoris toen nog niet 'bestond'.
Dan lijkt me dat nog altijd erger maar er zijn genoeg mensen gelukkig mee geworden.
Of gaat het allemaal om de seks?
Want??quote:
Wel lieve schatquote:Op woensdag 24 december 2008 08:51 schreef Divel het volgende:
[..]
Naar de huisarts is dus ook geen goed advies.![]()
Ben je alleen afhankelijk van Fok! dan...quote:Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef charel1 het volgende:
Jammer dat mensen je niet serieus nemen omdat je sommige dingen gewoon niet weet......
Die van jou laat je steeds zitten, zoveel interesse heeft hij blijkbaar niet, maar toch wil jij dit voortzetten?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef charel1 het volgende:
Kijk toch nog iemand die hier serieus is. Volgens mij kan ik nu niks meer posten, alles wat ik zeg wordt toch weer weggehaald.
Tnx voor je antwoord Harajuku. Vind m alleen wel erg leuk. Mijn vraag was ook eigenlijk of het uiteindelijk beter wordt. Seks is niet het belangrijkste maar t is wel fijn als het erbij zit.........Iemand dumpen alleen hierom vind ik niet de juiste reden maar goed.
Nee maar FOK is normaal gesproken wel het forum waar je normaal kunt posten met meer kijkers dan andere sites en waar je ook fatsoenlijk antwoord krijgt. Maar blijkbaar heb ik iets in mijn eerste post zo verkeerd gezegd dat niemand mij meer serieus neemt. Is jammer voor mij en voor vrouwen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:05 schreef Divel het volgende:
[..]
Ben je alleen afhankelijk van Fok! dan...
Wat dacht je van Google? Da's mijn betrouwbare vraagbaak....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:10 schreef charel1 het volgende:
[..]
Nee maar FOK is normaal gesproken wel het forum waar je normaal kunt posten met meer kijkers dan andere sites en waar je ook fatsoenlijk antwoord krijgt. Maar blijkbaar heb ik iets in mijn eerste post zo verkeerd gezegd dat niemand mij meer serieus neemt. Is jammer voor mij en voor vrouwen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben
Dat begreep ik ook niet helemaal. Als ie relationeel al niet mee wil werken en dan sexueel gezien gezien ook nog 'een ramp' is, wat moet je er dan mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
Die van jou laat je steeds zitten, zoveel interesse heeft hij blijkbaar niet, maar toch wil jij dit voortzetten?
Tief nou es op. Fok is prima geschikt voor dit soort vraagstukken.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:16 schreef Divel het volgende:
Wat dacht je van Google? Da's mijn betrouwbare vraagbaak....
Ja, ik had hem er al niet eens in meer in gelatenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal. Als ie relationeel al niet mee wil werken en dan sexueel gezien gezien ook nog 'een ramp' is, wat moet je er dan mee.
Kennelijk vindt TS het stiekem toch wel erg geil.
Volgens mij zijn er een boel vrouwen met mij die hetzelfde erover denken. Toch maar hopen en wachten......Je zou toch denken dat ik inmiddels dat stadium voorbij ben. Was ik ook, tot gister. Ik had al een poosje niks meer van me laten horen en ineens was hij er. Heb m gister ook gevraagd wat nu de bedoeling is en hoe hij dit verder ziet gaan. Toen was hij heel anders, en ja ik weet hij heeft het ook echt druk met werk en hij heeft net een huisje gekocht die hij aan het verbouwen is maar toch vind ik het allemaal maar raar. Maar volgens mij is dit niet het originele topic meer en dwalen we af....quote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal. Als ie relationeel al niet mee wil werken en dan sexueel gezien gezien ook nog 'een ramp' is, wat moet je er dan mee.
Kennelijk vindt TS het stiekem toch wel erg geil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |