Behangquote:Op woensdag 17 december 2008 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had vroeger alles van coca-cola in mijn kamer, incl behang
Aluminium!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat! Of was het een 4pack, twijfel ik nu.
Anyhood, die serious request flesjes: glas of Pet?
Als ik het ook zo las, dat dat goedkoper is dan op visite te gaan in Nederland, dan ben je ook gek als je er geen gebruik van zou maken, gaaf man...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
Oh yeah baby
Volgende trip naar Manchester weer geboekt en nu ook in een normaal hotel![]()
![]()
Ja, lief vrouwtje. Maar erg onduidelijk, later nog maar een keer informeren.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ze al gebeld?
Lijkt me raar dat je niet van dat voordeel als klant kan profiteren.
Met hotel erbij wordt het wel ietwat duurder, maar ga daar ook heen om alvast bij wat bedrijven langs te gaan voor werkquote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik het ook zo las, dat dat goedkoper is dan op visite te gaan in Nederland, dan ben je ook gek als je er geen gebruik van zou maken, gaaf man...
Ik heb alles bij UPC. En als ik dan bel, dan zijn ze altijd heel behulpzaam.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, lief vrouwtje. Maar erg onduidelijk, later nog maar een keer informeren.
Maak je ook gebruik van die hotelbonnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Met hotel erbij wordt het wel ietwat duurder, maar ga daar ook heen om alvast bij wat bedrijven langs te gaan voor werk![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maak je ook gebruik van die hotelbonnen?
Waarbij overnachting gratis is, maar je wel ontbijt en lunch moet nemen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Soury het volgende:Hier word ik nou vrolijk van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is elfen?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben mijn gezin aan het elfen.![]()
Briljant...
Agossie muis, in welke dierentuin is dat?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:01 schreef Soury het volgende:
Hier word ik nou vrolijk van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zurich !! Zo te zien twee jonge dieren. (geen tanden) Cool he?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie muis, in welke dierentuin is dat?
Google maar eens op ElfYourself.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is elfen?
edit:
ff gegoogeld....
Omschrijving
Dit Arkanoid spel bevat verschillende bonussen en te gekke extra's! Bekijk de speluitleg in het hoofdmenu voor uitleg over alle bonussen.
Heel cool, zo zullen die beessies zich ook wel voelen. Toch gek, ze zijn warmte gewend maar dit deert ze niks. Indische olifanten kunnen blijkbaar tegen een stootje.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
Zurich !! Zo te zien twee jonge dieren. (geen tanden) Cool he?
Nou volgens mij leven ze ook wel in kou.. Maar zo te zien hebben ze er echt lol inquote:Op woensdag 17 december 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel cool, zo zullen die beessies zich ook wel voelen. Toch gek, ze zijn warmte gewend maar dit deert ze niks. Indische olifanten kunnen blijkbaar tegen een stootje.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LOOP MAAR WEER WEGGGGGG !!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |