Tankink is stoerquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De ouders van mijn vriend wonen lang het parcours van de profronde van Stiphoutdus ik heb ook Thomas Dekker, Michael Boogerd, Bram Tankink etc. 'ontmoet'.
Tankink is echt lelijk! En mijn schoonmoeder is ieder jaar voor Tankink en ieder jaar wint ie niet
Hoho! Niet mij, voor ik DAT weer naar mijn hoofd krijg . Ik heb het alleen gevraagd.quote:
Oh nou dan bedank ik hem wel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoho! Niet mij, voor ik DAT weer naar mijn hoofd krijg . Ik heb het alleen gevraagd.
De FA ' Mike ' is degene die deze heldendaad heeft uitgevoerd. Laf him
Ik krijg net overigens een pre-attack, want ik hoor de nieuwslezers zeggen
' Kent u het woord ' swaffelen '
Waarop ik aan Ollie vraag of hij iets in mijn wodka heeft gedaan
Blijkt dat swaffelen opgenomen is in het woordenboek.
Met alle respect, maar dat vind ik echt niet kunnen
Ja toch??quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:43 schreef Esse_est het volgende:
Vanmorgen om half acht had giel een gesprek met zijn 'uitzendbureau'leden over swaffelen. In het nieuws werd verteld dat het woord was bekend geworden door 'een toerist die zijn lul uit zijn broek haalde en tegen de Taj mahal sloeg'. Jongens, mijn kindjes zijn dan ook wakker! Ik vind het echt te belachelijk voor woorden!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
Muis! Whoehoe! Het staat je gewelllllllldig!
En DML, ik ben net te laat want je bent al naar bed, maar nogmaals succes morgen!
Wat ben je zoet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: Bakje gemengd fruit
T: Bakje milde yoghurt
T: 2 boterhammen met pindakaas
D: Sla met gebakken ui/champignons en twee kipfilets
Jezus hey, en daarnet zat ie nog in het asiel?!quote:
Kim, mozes kriebel, wat een goed lijstje! Hulde! Bewondering! Adoratie!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef k_i_m het volgende:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: Bakje gemengd fruit
T: Bakje milde yoghurt
T: 2 boterhammen met pindakaas
D: Sla met gebakken ui/champignons en twee kipfilets
Hee doe eens lief tegen hem!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jezus hey, en daarnet zat ie nog in het asiel?!
de wodka zit nu tegen mijn pas gefurfde muur. Thnx hon!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jezus hey, en daarnet zat ie nog in het asiel?!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef P.F het volgende:
Ik gebruikte swaffelen altijd in hele normale gesprekken met broertje aan tafel. Dan zei m'n broertje ha ik ga je zo swaffelen!
En m'n vader: Wat is dat? Is het leuk? Ik wil ook!
Je was dat kleurtje toch alweer zat. Admit itquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
[..]
de wodka zit nu tegen mijn pas gefurfde muur. Thnx hon!
Hahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef P.F het volgende:
Ik gebruikte swaffelen altijd in hele normale gesprekken met broertje aan tafel. Dan zei m'n broertje ha ik ga je zo swaffelen!
En m'n vader: Wat is dat? Is het leuk? Ik wil ook!
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef Esse_est het volgende:
Ik vind het op zich okay dat zo'n woord in het woordenboek komt, ik bedoel, als het een woord is dan moet het erin, net als rimmen erin schijnt te staan maar jemig zeg om het dan als 'woord van het jaar' te kiezen en dan op een straattaalachtige manier op het nieuws (het NIEUWS godbetere) te gaan vertellen wat het precies betekent, nee hoor, dat gaat me te ver.
Ja he? Het klinkt echt puppelig!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Ik hoor hier nu voor het eerst dat hele woord en verdomd het klinkt ook simultaan op het nieuws. Selective recognizing op z'n sterkst![]()
Swaffelen, het klinkt wel soort van gezellig
Weet je wat plompzakken is? Nee? Moet je ook niet opzoeken: is ook geen verrijking van jezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Het klinkt echt puppelig!
Ik heb nooit de moeite genomen om er achter te komen wat het betekende.
Now I know. Ik kan niet zeggen dat ik het een verrijking van mezelf is
Speciaal voor jou he? Alles om je blij te maken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat ben je zoet.
Zal ik in je wangetjes knijpen?
Oh slimquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Muis --> PM --> aan: 'Mike'
Mike, I lab joe!
Oh Kim...wat ben je cheekyquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Speciaal voor jou he? Alles om je blij te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |