als jij het lekker vindt, dan is er niks mis mee...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar nogmaals, wat was er mis met mijn diner?.
Zal wel, maar ze hebben ook allemaal 't lijf wat ik wil hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef SHE het volgende:
Ze hebben allemaal een kleine piemel Zwahiel. Allemaal.
Nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Was dat het enige?
Witte bonen in tomatensaus (van Heinz!!) zijn heerlijk.
Kan je dan geen zoete doen? Het klonk wel lekker verder, wij (wij!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef conleche het volgende:
o en viev: de zoute ketjap skippen bij de vissticks: ze zijn te zout
Komt iemand onder haar steen vandaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef P.F het volgende:
Oké dan heb ik officieel te lang geen tv meer gekeken. En veronica was ook opeens terug!
Ja ik had half zout en half zoet om de suikers te verminderen, maar dat was geen goed idee: alleen de zoete gebruiken dus!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je dan geen zoete doen? Het klonk wel lekker verder, wij (wij!![]()
) gaan het ook eens proberen denk ik.
Dan toch nog wel de suiker ook erbij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik had half zout en half zoet om de suikers te verminderen, maar dat was geen goed idee: alleen de zoete gebruiken dus!!
Ik had zoetstof, maar ze waren lang zo lekker niet als ik me herinner....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan toch nog wel de suiker ook erbij?
De voorstukjes waren ook echt héél slecht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef conleche het volgende:
Ik vind die film nog niet zo leuk. Het is met die vent van House......
Talpa?quote:
Zeg Snuit, waarom eet je zo weinig behoorlijks?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef DuTank het volgende:
Sorry van mijn gehaat de vorige keer, maar kan iemand even zeggen of ik vandaag veel heb gevroten?
Ontbijt:
- 2 boterhammen met boter en hagelslag
- glas melk
Op school, van 9.00-15.45:
- 2 boterhammen
- Cup a soupje
- Roze koek
- 2 broodjes gezond
- Cola'tje
- Snicker
Avondeten:
- Spaghetti
- Spaghetti saus
- Kaas
- 2 glazen cola
En nu heb ik weer honger
Ik eet mijn avondeten vrij laat zo rond achten dat scheelt al. En dan neem ik meestal nog wel iets, maar niet veel nee, maar ja ik heb nu net 10 min. geleden mijn laatste hap op en dan moet ik zo nog een toetje, dus dan heb ik eigenlijk meestal geen trek meer voor ik ga slapen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Laureline het volgende:
Wat ik me nog afvroeg conleche, hoe beheers jij eigenlijk je trek 's avonds laat, of zorg je dat die is verdwenen? Jij blijft meestal tot vrij laat op, maar ik zie nooit na het avondeten nog veel voedsel op jouw lijstjes, en ik zelf ga altijd de mist met de extra snaaimaaltijd nog rond een uur of 10...
De paprika was rauw. Ik weiger gebakken, gegrilde of geweetikveelwatte paprika te eten. Dat hoort rauwquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee.
bloemkool: ieeeeuw
rode paprika (gebakken): ieeeuw
tuinkruiden jus: ieeeeuw
witte bonen in tomatensaus: ieeeeuw
de combinatie: ieeeeeuw
Je was toch vegaDat kan ook lekker hoor
Nee ik hou gewoon niet van koolsoorten en van bonen.. en jus uit zakjes..
Zeg Tijgerrrr, dat is toevallig vandaag. Normaal krijg ik wel wat fatsoenlijks van mijn mama. En die broodjes gezond zijn bij mij op school echt gezond. Dus geen mayo+ei enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg Snuit, waarom eet je zo weinig behoorlijks?
Het is niet echt veel, maar vooral heel zoet!
Straks komt Gordon Ramsay (helaas wel met de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares).quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef conleche het volgende:
Ik geef de film op. Iemand een suggestie?
Hij is niet echt specifiek; het zouden weleens meer kcals kunnen zijn dan je zou vermoeden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg Snuit, waarom eet je zo weinig behoorlijks?
Het is niet echt veel, maar vooral heel zoet!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes.
Ik voel me weer wat meer Zen. De appeltaart is over 50 mins klaar
Ohmmmm
O ja, daar heb ik al wat van gezien. Ga ik nu wel even iets actiefs doen.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Straks komt Gordon Ramsay (helaas wel met de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares).
Misschien moet je van de ranzige abrikozenvlaai in je avatar afblijven! Dan loop jij er binnen no time ook zo bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef zwahiel het volgende:
Ik wil een front vormen tegen te getrainde mensen op de sportschool. Echt, wordt er langzamerhand gestoord van. Deze sportschool heeft geen spiegels, althans niet zoveel. Maar d'r lopen echt allemaal van die twintigers rond die allemaal afgetraind zijn. Doe 's ff mee mensen!
Het rare is dus, dat dit voor mij normaal/minder dan normaal is en ik niet echt veel (wat is veel?) sport en nooit aan komquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij is niet echt specifiek; het zouden weleens meer kcals kunnen zijn dan je zou vermoeden.
Een 'broodje gezond' kan een pistolet zijn met boter, ham en kaas en dan zitten er 350 kcal in per stuk.
Een Snicker heeft ook wel 400 kcal, en een roze koek 250.
Alleen daarmee zit je dus al op 1350 kcal.
En hoeveel spaghetti, en wat zat er in de saus? Gehakt? Dat tikt aan.
Mijn gok is dat dit menu op zo'n 3000 kcals komt. Dat is wel wat veel, ook voor mannen, tenzij je flink sport; dan kun je dit wel hebben.
Ja je maakt me echt jaloers want ik voel me zoooooooooooo geweldig als ik een dag op snickers en roze koeken heb geleefdquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het rare is dus, dat dit voor mij normaal/minder dan normaal is en ik niet echt veel (wat is veel?) sport en nooit aan kom. Sorry dames, als ik jullie nu jaloers maak
HUH?? Ik zie een H en een M in zijn ava. Waarom ziet niet iedereen hetzelfde. Stomme instellingen!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien moet je van de ranzige abrikozenvlaai in je avatar afblijven! Dan loop jij er binnen no time ook zo bij
Heuj waar is die vlaai gebleven!? OOOO dit stond er eerst niet![]()
Dat hebben veel mensen een periode in hun leven hoor. Tot 2 jaar terug kon ik ook alles eten zonder aan te komen. Maar er komt hoogstwaarschijnlijk een tijd dat dat niet meer zo is, of dat nou volgend jaar wordt of na je 30e.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het rare is dus, dat dit voor mij normaal/minder dan normaal is en ik niet echt veel (wat is veel?) sport en nooit aan kom. Sorry dames, als ik jullie nu jaloers maak
Ja die is hier ook al voorbij gekomen, en ook een lid van de Jostiband met een Xmas-crackerhoedje op zn harses. Volgens mij verandert 'ie gewoon steedsquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
HUH?? Ik zie een H en een M in zijn ava. Waarom ziet niet iedereen hetzelfde. Stomme instellingen!!
Ik kan echt maar de helft eten van wat jij eet zonder aan te komen. Ik moet wel bekennen dat ik ook niet sport.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met kcal. Die mogen best aantikken. Waar ze vandaag komen is interessanter. Dit zijn louter loze kcal.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij is niet echt specifiek; het zouden weleens meer kcals kunnen zijn dan je zou vermoeden.
Een 'broodje gezond' kan een pistolet zijn met boter, ham en kaas en dan zitten er 350 kcal in per stuk.
Een Snicker heeft ook wel 400 kcal, en een roze koek 250.
Alleen daarmee zit je dus al op 1350 kcal.
En hoeveel spaghetti, en wat zat er in de saus? Gehakt? Dat tikt aan.
Mijn gok is dat dit menu op zo'n 3000 kcals komt. Dat is wel wat veel, ook voor mannen, tenzij je flink sport; dan kun je dit wel hebben.
Blijf eens refreshen, conlechequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
HUH?? Ik zie een H en een M in zijn ava. Waarom ziet niet iedereen hetzelfde. Stomme instellingen!!
Hammmmmm.... Kaaaaaaaaas..... salami salami salamiquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi schatjes.
Ik voel me weer wat meer Zen. De appeltaart is over 50 mins klaar
Ohmmmm
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hammmmmm.... Kaaaaaaaaas..... salami salami salami![]()
en appeltaaaaaaaart en zennnnnnnnnnn!!
En een hartje!
*laat de champagne ploppen en strooit confetti* We have a winnerrrrrrr!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het meest beroerde lijstje ever in de historie van deze reeks
Ja, JIJ! Treurwilg!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Co, ik heb een uitstekend alternatief voor je!
Dit topic!
Ik snap deze man niet,. Deeltje 18774
Kijk die haat gelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja je maakt me echt jaloers want ik voel me zoooooooooooo geweldig als ik een dag op snickers en roze koeken heb geleefd
Maak maar wat beters voor me dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met kcal. Die mogen best aantikken. Waar ze vandaag komen is interessanter. Dit zijn louter loze kcal.
Volgens mij was dit het meest beroerde lijstje ever in de historie van deze reeks
Ik blijf het hardnekkige geloof hebben dat een kcal een kcal is en dat als je er méér binnenkrijgt dan je verbruikt, je aankomt. Nu moet ik wel zeggen dat ik verder weinig weet van voedingsleer en biofysica etc., dus mijn logica is wellicht iets te simpel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met kcal. Die mogen best aantikken. Waar ze vandaag komen is interessanter. Dit zijn louter loze kcal.
Zullen we dan ook een liedje zingen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*laat de champagne ploppen en strooit confetti* We have a winnerrrrrrr!!!!
Oh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, JIJ! Treurwilg!
Waar zijn de mij beloofde McArmy plaatjes?
Je vergeet een woord! Een cruciaal klein woordje, het begint met een aaaa.quote:
Die eerste zin is sowieso waarheid als een koe! Maar helaas maakt je lichaam wel onderscheid in wat er precies aan kcal binnenkomt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik blijf het hardnekkige geloof hebben dat een kcal een kcal is en dat als je er méér binnenkrijgt dan je verbruikt, je aankomt. Nu moet ik wel zeggen dat ik verder weinig weet van voedingsleer en biofysica etc., dus mijn logica is wellicht iets te simpel!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoopte op een TT in de trant van 'Op zoek naar de clitoris'.
Vrouwen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je vergeet een woord! Een cruciaal klein woordje, het begint met een aaaa.
en eindigt op sjeblieft!
Ik kom niet aan, dat zei ik toch. Maar ik heb het best te doen met mensen die op hun eten moeten letten. Daarom ben ik blij dat ik 2x per week friet kan eten en lekker kan snoepen en zoquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
O, en ik ben wél jaloers op mensen die Snickers en roze koeken kunnen eten zonder aan te komen.
Ik voel me niet sléchter als ik troep eet.
Ik voel me wél beter als ik gezond eet; maar dat is meer psychologisch ('o, wat zorg ik goed voor mezelf', of vanuit cognitieve dissonantie, want gezond eten is veel duurder dan junkfood).
Oh hou op. PS I Love you is een van de mooiste films die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef HunnY het volgende:
Over films; ik heb een tijd terug 'P.S I love you' gezien (chickflick), dat is echt een aanrader! Met Hillary Swank.
En nu ga ik The Women kijken (pas uit, ook een chickflick)
Eet jij een bord broccoli dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Die eerste zin is sowieso waarheid als een koe! Maar helaas maakt je lichaam wel onderscheid in wat er precies aan kcal binnenkomt.
Anders was het snicker dieet allang uitgevonden. en was ik de eerste die 'm ging volgen
Maar het maakt natuurlijk wel uit waar je je kcal uit haalt. Je lichaam gaat anders om met eiwitten dan met kh's. Net als dat het anders reageert op snelle kh's dan op langzame.
Dat gezegd hebbende, ziet mijn bordje broccoli er ineens veel minder feestelijk uit
Beter doe jij mee met henquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef zwahiel het volgende:
Ik wil een front vormen tegen te getrainde mensen op de sportschool. Echt, wordt er langzamerhand gestoord van. Deze sportschool heeft geen spiegels, althans niet zoveel. Maar d'r lopen echt allemaal van die twintigers rond die allemaal afgetraind zijn. Doe 's ff mee mensen!
Random avatarquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien moet je van de ranzige abrikozenvlaai in je avatar afblijven! Dan loop jij er binnen no time ook zo bij
Heuj waar is die vlaai gebleven!?
Tanks....quote:
Omg, die heb ik gekeken. Toen ik bijna een relatie had met een meisje, keek ik deze met een 'ander'. Nu zit ik in een relatie met die 'ander'quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef HunnY het volgende:
Misschien vind je The Notebook trouwens ook leuk, heeft ook een hoog jank0rzgehalte
Dat blijft altijd even gevoelig. Maar koud en warm is sowieso gevoelig. Zoet weet ik niet echt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Is het normaal dat een kies met een net nieuwe vulling gevoelig is voor zoet eten e.d.?Er zat al een vulling in die kies maar die was versleten dus vandaag issie vervangen, maar nu doettie steeds zeer.
Klopt, zoals die gasten op mijn school die letterlijk elke dag friet gaan halen, maar er gewoon een goed lichaam hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tanks....![]()
En t gaat natuurlijk niet alleen om het krijgen van een topfiguur - je lichaam vindt het denk ik ook niet zo tof als je het vollaad met snoep, koekies en patat! Dan ben je misschien hawt en dun ofzo, maar zien je ingewanden eruit als snot *insert alien-plaatje*. Maar ja, om gezonder te gaan eten moet je wel écht willen en kweenie, het klinkt niet alsof het voor jou hoge prioriteit heeft zeg maar, maar daar kan ik me in vergissen!
Heeft dus een hoop indruk op je gemaaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omg, die heb ik gekeken. Toen ik bijna een relatie had met een meisje, keek ik deze met een 'ander'. Nu zit ik in een relatie met die 'ander'.
[..]
You crack me up!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tanks....![]()
En t gaat natuurlijk niet alleen om het krijgen van een topfiguur - je lichaam vindt het denk ik ook niet zo tof als je het vollaad met snoep, koekies en patat! Dan ben je misschien hawt en dun ofzo, maar zien je ingewanden eruit als snot *insert alien-plaatje*. Maar ja, om gezonder te gaan eten moet je wel écht willen en kweenie, het klinkt niet alsof het voor jou hoge prioriteit heeft zeg maar, maar daar kan ik me in vergissen!
Ik kan niks negatiefs over die film zeggen. Maar misschien is dat omdat ik er, heeeeel cliché, niks van heb gezien. (Zo stom om dat te zeggen, normaal kijk ik wel een hele film samen met haar.. Was een incident zou je kunnen zeggen.)quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef HunnY het volgende:
[..]
Heeft dus een hoop indruk op je gemaakt
Je herinnert me eraan dat er beneden een heerlijke Berliner Bol klaar ligt voor mequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef P.F het volgende:
Als zelfs bolletje normaal heeft leren eten
Als je niet gezond wil etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat er beneden een heerlijke Berliner Bol klaar ligt voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |