Zelf in elkaar geflanst en af laten drukken bij kruidvat. Ze zien er geweldig leuk uit al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 18 december 2008 15:16 schreef Guuzewuus het volgende:
Maneki, heb jij je kerstkaart gewoon zelf in elkaar geflanst of deed je dat via een site waar je vervolgens ook moest bestellen? Als u begrijpt wat ik bedoel
Welk programma? welk programma?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zelf in elkaar geflanst en af laten drukken bij kruidvat. Ze zien er geweldig leuk uit al zeg ik het zelf
Agos! Wel fijn dat hij uiteindelijk gewoon gaat slapenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
[..]
neh, hij is anderhalve week strontchagrijnig geweest, nu is hij weer relaxed totdat hij moe wordt. Naar bed brengen is krijsen alsof ik zijn nageltjes er één voor één uittrek, maar voor de rest gaat het prima![]()
En met naar bed brengen aai ik mijn krijsende hummeltje dan gewoon 5 à 10 minuten over zijn wangetje en dan geeft hij op en gaat hij pitten
De helft van de tijd gaat hij trouwens wél gewoon meteen relaxed liggen en ik weet nog niet wat ik dan anders doe?
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Met paintshoppro 7. Erg oldskool verantwoord. Die witte achtergrond heb ik gemaakt door ze voor een witte achtergrond te zettenmaar dat zou je ook nog zelf aan kunnen passen.
Heb je een foto die je bewerkt wil hebben? Ik wil anders ook wel ff kijken voor je, vanavond?
Doe maar via pm anders, of via postduif
Ow zit dat zoquote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
'die kleintjes groeien van de liefde en van de lucht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |