B12quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor wiskunde is dat dan? A?
broodje bapaoquote:
hmm, dat zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef Fems het volgende:
Hehehe.. Het is ehm, de afstand tussen twee objecten bepalen..
Bijvoorbeeld de afstand tussen een punt en een lijn is een parabool en die tussen een punt en een cirkel een hyperbool
Hmm, misschien is de stof verandert!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat zegt me helemaal niets
ik heb ook b12 gehad
boterhammen met hagelslag en 1 met schouderhamquote:
Hehehe, toch nog iets in m'n leven waar ik goed in benquote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee man, dat lijkt helemaal niet zo...
dat IS zo!!
dat is pas als je boven de 200 zitquote:
Soep!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
boterhammen met hagelslag en 1 met schouderham
Laatst had ik er bijna 400quote:Op woensdag 17 december 2008 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is pas als je boven de 200 zit
CULquote:
een lekker soepje is ook nooit verkeerd. ik eet tegenwoordig bijna nooit soep meerquote:
en ik wou net zeggen van dat iemand die dan over cup-a-soup begint, een trap moet hebbenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
CUL
Mijn moeder wil van die rolletjes maken met harricote vers en spek. Moet ze die spek eerst koken of bakken ofzo?
Danku! U bent een geniequote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Sperzieboontjes even voorkoken. Wel verse hč, niet die papdingen uit blik.Of als het echt niet anders kan diepvriesbonen. Dan een bosje van een stuk of 5 bonen omwikkelen met spek en dan even in de koekenpan bakken. Kan ze dus helemaal voorbereiden voor het kerstdiner (dat was de bedoeling toch?
) en dan op het laatst alleen nog even bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |