Iemand?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondersteund de Xbox / wireless network adapter WPA-PSK beveiliging van je router?
Thanx mate!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef Geqxon het volgende:
http://www.xboxlivethegui(...)20Wireless%20Network
Welk voltage staat op de achterkant van je xbox? 14volt of iets van 12,5? Productiedatum schijnt niet alles te zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
september 2008 is de mijne.
Yes ik heb een jasper......
Budgetgaming is niet echt up-to-date. Bij Play.com is Halo 3 op dit moment ¤18,49 inc. verzenden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet welke winkel ik halo 3 goedkoopst kan halen?
Tijdje terug zag ik hier een link naar een ombouw site die halo 3 voor 15 eutjes weg geeft weet iemand die site nog?
quote:The Lost and Damned voor 1600 MS Points
Grand Theft Auto IV is al miljoenen keren over de toonbank gevlogen maar nog steeds niet helemaal compleet. De complete ervaring is exclusief voor Xbox 360 bezitters die volgend jaar twee extra episodes kunnen downloaden.
De eerste episode heet The Lost and Damend, hierin speel je een biker uit de bikergang "Lost". 17 Februari is deze episode te downloaden voor een prijs van 1600 MS Points, aardig wat geld, maar dan heb je ook echt wat. Een nieuwe verhaallijn, radiostation en meer, GTA IV fans kunnen straks weer naar hartelust rondrijden in Liberty City.
super weinig juist.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja.
Had toch gehoopt op 15 euro. Dat vind ik ook wel het maximum.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
super weinig juist.
je bent echt arm als je dit niet kan betalen cyberia![]()
misschien eens werk zoeken ?
quote:
suck it bitch !quote:
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de garantie dat ik maandelijks meer dan verdienstelijk krijg uitbetaald. Dat is bij jouw pizzabaas verre van.
Voor diegene die nog verlangen naar verrukkelijke leesvoer, vooral dit topic doorlezen.
kom nu online in fifaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voor
gast , sterf alsjeblieft aan een hersentumor ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voor
Oh jij weet meer? Vertel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
1600 punten voor een hele grote update is gewoon erg weinig
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf dag 1 dat ik mijn xbox terug kreeg van de reparatie, al problemen
[ afbeelding ]
Dit ziet er kut uit in het echt, rood en groen overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |