Hehehe, doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Ketchupfles het volgende:
Hoe dan ook, ik heb zin om rond deze kerst een CD'tje in de bus te gooien met een goede verzameling van de nummers die ook nog eens goed zijn maar ook variatie in de Nederlandse keuken brengen.![]()
Moge God genade hebben met uw zielquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Ketchupfles het volgende:
Sean Paul
Kevin Little
Riiihaaannaa
Probleem is dat hun leuke stereosysteempje tegen de muur staat die hun huis en dat van mij scheidt, dus je zal geheid toch wel wat horen. Het zijn namelijk echt flinterdunne muren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef error32 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon aan je buren vragen of het wat zachter mag.
haha terror had ik je gegevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Ketchupfles het volgende:
Edit: Buren zijn een koppel. Ene houdt van hiphop en de andere van terror/hardcore enzovoort.
Sorry QuyxzMaar toch bedankt.
Geilquote:
nicequote:
Ik heb hem helemaal geluisterd ook nog.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Seam het volgende:
Hier trouwens een van de gaafste metal nummers ooitDuurt iets meer dan 40 minuten eigenlijk
Ben vanaf volgende week toch bij mijn vriendin. Hulde aan jou.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef DeRuphelman het volgende:
zet keiharde metal op zowat 10 dagen lang zonder dat je op je kamer komt op volle sterkte. Als ze dan aankloppen moet je zeggen: Ja ik doe precies hetzelfde als jullie, het werd alleen eens tijd voor wat meer variatie qua smaak![]()
![]()
Puiqquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal geluisterd ook nog.
Nice, meteen de EP opzet!quote:
Luv, ik heb medelijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:02 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik hoor niet vaak muziek van mijn buurman, maar als ik hem hoor is het muziek van Luv of van BZN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |