Mja ik loop een half jaar studievertraging op, want ik kan onmogelijk 10-12 vakken in een half jaar doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Greys het volgende:
Jemig Muis. Wat een klotenieuws![]()
Ik ben al een tijdje uit dat hele schoolgebeuren, maar zou er wellicht de mogelijkheid zijn om je tentamens allemaal te mogen inhalen? Of zeg ik nu iets heel belachelijks?
En hoezo moet het dan langer bestraald worden? Omdat het dan een minder makkelijk oppervlak heeft om te pakken ofzo, vanwege de vorm?
Ja hij is ook wat gegroeid, want de oude CT scan was al een half jaar oud.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:06 schreef conleche het volgende:
Oh Muisie!! Wat ontzettend naar! Wat bedoelde hij dan met rare vorm? Dat het groter was dan gedacht?
Anosquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Anosmie het volgende:
Gofterredomme Muisje.. Wat een stom telefoontje.
*knuffelkroelknuf muis te pletter*
Ik ben er helemaal stil van...
Haha ik associeer Oprah liever niet met sex, maar toch dankjewel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Greys het volgende:
Muis, mocht je afleiding nodig hebben: Oprah gaat over sex vandaag
Of is dit ongepast?Want zo is het niet bedoeld namelijk.
Dan denk je <blank> er maar bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha ik associeer Oprah liever niet met sex, maar toch dankjewel!
Ik heb het even gemist denk ik, maar wat is de reden van je nieuwe naam?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Is altijd met de zware dingen van het leven.
Wie heeft er hier kanker?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
* SHE haakt in op muziek van " thriller "
' She's a mood killaaaaaaaaaaaaaaaah, mood killaaaaaaaaaah mouse '
" you know's she's got the cancer, and it is boring like your spouse '
' She's a mood killaaaaaaaahhh, moodkillah mouse '
' She'll fight it with some parsley and will burn your goddamn house '
[ afbeelding ]
Dan zou ik eruit zien alsof ik 8 t/m 13 was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Greys het volgende:
Met een goed sexleven zie je er 7 tot 12 jaar jonger uit.
Okeeee sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat moest voor de dramatieeeeeeeeeeeeeehiek!!
Naja, het was meer omdat ik niet wist hoe dat ding heettequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okeeee sorryje bent vereeuwigd in mijn signature!
Hendrik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, het was meer omdat ik niet wist hoe dat ding heette
Ik denk aan je, mighty mouse
Die rochel je lekker zelf maar!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef DarkElf het volgende:
thnx muis, nu nog de bloody mary eromheen
Ik wou net zeggen... dáár hebben we wat aan, aan bleekselderij!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef DarkElf het volgende:
thnx muis, nu nog de bloody mary eromheen
tsss lekker hulpvaardig zoquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die rochel je lekker zelf maar!
Ben je bitch niet
Ik was zo googlebaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist denk ik, maar wat is de reden van je nieuwe naam?
Of gewoon voor de leuk?
O: Snickersquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat eten jullie vandaag? en komen er nog lijstjes????
ik zal zelf vast beginnen:
o: geen (uitgeslapen)
l: brinta
t: stukje 20 + kaas
D: ovenschotel kip met brocolli
t: mandarijntjes (denk ik)
t: toetje
Oh ja! Goeie!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was zo googlebaarEn ik wou toch een soort van m'n oude houden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
* SHE haakt in op muziek van " thriller "
' She's a mood killaaaaaaaaaaaaaaaah, mood killaaaaaaaaaah mouse '
" you know's she's got the cancer, and it is boring like your spouse '
' She's a mood killaaaaaaaahhh, moodkillah mouse '
' She'll fight it with some parsley and will burn your goddamn house '
[ afbeelding ]
Oja ik moest nog mailen dat ik een andere naam wou....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was zo googlebaarEn ik wou toch een soort van m'n oude houden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Goeie!
Zou voor mij misschien ook wel eens wat zijn!
Hee ik dacht dat ik schandalig had lopen vreten. Maar dit was hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:36 schreef P.F het volgende:
O: brinta
L: 2 boterhammen conleche (geen crackers, geen yoghurt)
T: 1 mandarijn, 1 pakje hero sap, 2 blokjes melk chocolade van een heel oud chocolade telegram..
Jaaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh ja, wacht. Je bedoelt natuurlijk dat als je op Greys googlet dat je dan eerst zes miljoen pagina's van Grey's Anatomy krijgt?
Wat is dat?quote:
Ik zou je echt nooit, maar dan ook NOOIT meer herkennen als ik je nu zag!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
vond ook wat in mijn postgeschiedenis:
[ afbeelding ]
Ik moest meteen denken aan: Beessie-Jen loopt de park te checken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
vond ook wat in mijn postgeschiedenis:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Abbadon het volgende:
....en weer thuis na een lange dag amper werken!
nog maar eenen een
erbij, Muis?
Zoiets dacht ik al. Wat voor vis?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan: Beessie-Jen loopt de park te checken!
je hebt geen idee, lieverdquote:
Altijd leuk om terug te lezenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
donderdag 30 juni 2005:
knap hoor! miss Sly! een voorbeeld voor velen hier....
ik zie mijn streefgewicht ook nog als een heel ver doel. maar zal er ooit wel komen, nu eerst maar eens onder die 100 kg grens komen, dan ben ik al weer heel gelukkig!
maar het gaat nog steeds vrij goed... nu nog proberen wat meer te sporten
suc6 allemaal!
groetjes Jen * toch alweer meer dan 10 kg lichter*
hahaaaaaaleuk om terug te lezen
beat yáll
gebakken zeewolf op een prutje van tomaat/tijm/koriander en bosui met erbij wat rijst gekookt in bouillonquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef Isabeau het volgende:
DarkElf, zeeeeeewolffff!!! * Isabeau voelt het water in haar mond lopen
Wat ga je er mee doen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
maakt niet uit waar het overgaat. Ze vindt wel een bruggetje. Hebben we het over Obama, de nieuwe president dan gaat het als volgt: "O die vrouw van hem, zij ziet er leuk uit in dat pakje. Ik heb laatst zoiets gekocht bij........" en voila.
Gaat het over hongerend Afrika: "Wat hebben die kinderen een bol buikje hè? Toen ik zwanger was van Peter zag je níks aan me tot de laatste maand."
Nou ja en so weiter.
Kijk! dat sleept me de dag weer doorquote:
Ik denk dat ik daar heel hard om zou kunnen lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Nog even over schoonmoeders. (ze zijn nog niet gearriveerd en ik ben nu teut) Met al mijn vroegere schoonmoeders kon ik wel opschieten! Echt jammer dat dit zo'n sekreet is. Wel een interessante persoonlijkheid hoor. Dat wel. Ze is 75, maar in haar hart nog 14. Dus het enige wat voor haar telt zijn mannen en uiterlijk. Das wat jammer op haar leeftijd.
Ze is ook een type dat elk gesprek binnen 3 woorden op zichzelf brengt. Maakt niet uit waar het overgaat. Ze vindt wel een bruggetje. Hebben we het over Obama, de nieuwe president dan gaat het als volgt: "O die vrouw van hem, zij ziet er leuk uit in dat pakje. Ik heb laatst zoiets gekocht bij........" en voila.
Gaat het over hongerend Afrika: "Wat hebben die kinderen een bol buikje hè? Toen ik zwanger was van Peter zag je níks aan me tot de laatste maand."
Nou ja en so weiter.
Veel plezier.quote:
Ik heb verder nog wel iets geleerd maar had niet met sex te makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Vrouwen die niet weten waar hun clitoris zich bevindt.
...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
...om ook maar eens een onderwerp in de groep te gooienquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Ja en doe ook eens die sekseeeh naaktfoto er bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou je echt nooit, maar dan ook NOOIT meer herkennen als ik je nu zag!
Doe voor het effect gewoon weer even een na-foto er bij! Ik kan er geen genoeg van krijgen van het verschil!
Dat was net bij Oprah!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...om ook maar eens een onderwerp in de groep te gooien![]()
kan Oprah haar clitoris niet vinden? ...dat zou een hoop verklaren...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was net bij Oprah!
Ze zei nog wel even van te voren dat je de kinderen de kamer uit moest sturen
hahaaaaaa, volgende keer maar weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en doe ook eens die sekseeeh naaktfoto er bijhubba hubba!
O dus zo ben ik over 100 jaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
Nog even over schoonmoeders. (ze zijn nog niet gearriveerd en ik ben nu teut) Met al mijn vroegere schoonmoeders kon ik wel opschieten! Echt jammer dat dit zo'n sekreet is. Wel een interessante persoonlijkheid hoor. Dat wel. Ze is 75, maar in haar hart nog 14. Dus het enige wat voor haar telt zijn mannen en uiterlijk. Das wat jammer op haar leeftijd.
Ze is ook een type dat elk gesprek binnen 3 woorden op zichzelf brengt. Maakt niet uit waar het overgaat. Ze vindt wel een bruggetje. Hebben we het over Obama, de nieuwe president dan gaat het als volgt: "O die vrouw van hem, zij ziet er leuk uit in dat pakje. Ik heb laatst zoiets gekocht bij........" en voila.
Nou ja en so weiter.
Dan had jij hem na die dag gehoudenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!! AAGH wat ongelooflijk, megalomanisch, super enorm KUT! Orly? Yarly. Kut. Und davor: ein groBe Knuffel para ti, dat het je binnen nu en verdomme HEUL SNEL beter mag gaan! Zo. Ik heb gezegd. En nu ga ik mijn mentale mojo voor je inzetten ter verhoging van het positiviteitsgehalte. Als ik geld genoeg had om McArmy For A Day voor je te kopen had ik het gedaan!
Chico: veel succes! I have faith in youuuu! SuperChico!
Laatste post vorig topic...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er met Muis?Heb het even niet meekregen..
Ze zou morgen worden bestraald, maar het is gegroeid dus is het verplaatst en moet ze 25 dagen lang elke dag. Tijdens haar tentamenweek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er met Muis?Heb het even niet meekregen..
Ze willen plots iedereen aan de Pony hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ga ff looking good kijkenmisschien kan ik nog inspiratie opdoen
tossow
Neehoor want zo spannend vind ik hem nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan had jij hem na die dag gehouden?
Was dat niet bij de voorbips?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor! Ik kijk Grey's Anatomy sowieso nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef P.F het volgende:
O, ik dacht dat jij ook bij de clan hoorde?? Wie dig je dan wel?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen plots iedereen aan de Pony hebbenWant dat is nu in.
Ja, de risico's op zwelling en andere complicaties verminderen, doordat ze me 25 dagen met een lagere dosis bestralen. En mijn fysieke gesteldheid: over het algemeen ondervind je weinig bijwerkingen, misschien overgeven een paar uur na de behandeling maar dat is het wel. Maar verder zal ik wel moe zijn van het heen en weer reizen (ik woon in het Zuiden des lands en de behandeling is in Amsterdam) en mocht mijn tumor zwellen, dan moet ik aan de prednisonquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:35 schreef Claudia_x het volgende:
Muis, wat een tegenvaller.![]()
Wat betekent het verder dat je nu niet 5 maar 25 dagen bestraald wordt (dwz, los van het feit dat je je tentamens mist)? Verandert de slagingskans er bijvoorbeeld mee? Wat voor invloed heeft zoiets op jouw fysieke gesteldheid?
Klinkt prima!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:37 schreef Fruity het volgende:
Maarja, weet nu niet of ik wel SHE proof heb gegeten
Wat gruwelijk irritant lijkt me datquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 18:06 schreef conleche het volgende:
Nou ja en so weiter.
Het is ongelooflijk klote dat je gewone leven dan toch weer stopgezet wordt. Ik gun je van harte een saai en voorspelbaar leven! Drama is overrated.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de risico's op zwelling en andere complicaties verminderen, doordat ze me 25 dagen met een lagere dosis bestralen. En mijn fysieke gesteldheid: over het algemeen ondervind je weinig bijwerkingen, misschien overgeven een paar uur na de behandeling maar dat is het wel. Maar verder zal ik wel moe zijn van het heen en weer reizen (ik woon in het Zuiden des lands en de behandeling is in Amsterdam) en mocht mijn tumor zwellen, dan moet ik aan de prednison
Ik vond het gegeven dat 40 miljoen Amerikanen geen seks hadden in hun huwelijk wel shoquerendquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Isegrim het volgende:
Mijn opmerking was idd naar aanleiding van Oprah. En ook: vrouwen die denken dat de urine uit hun vagina komt.
Is dat nou een vrouwendingetje? Ik zie dat toch met enige regelmaat dat vrouwen het falen van een relatie dusdanig persoonlijk opvatten dat ze té lang blijven hangen in soms behoorlijk kansloze situatie....quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel een gruwelijk stel gehad echter. [verhaal] God, wat was ik blij dat ik van hun af was! (en zoonlief trouwens ook, maar das weer een heel ander verhaal)
Nou ja een week bij de een een week bij de anderquote:
het was ook een beetje vaag geformuleerd misschien, en ook niet noodzakelijk relevant, maar meer een gedachtekronkelquote:
Volgens mij heb je daar wel een punt Abbadude. Was bijv. ook bij mn zus en haar vriend: zij zag dat het niet goed zat maar wilde het nog blijven proberen en eraan werken maar heeft het uiteindelijk toch uitgemaakt, terwijl hij de problemen wel snapte maar deze niet zag als zodanig erg dat het hun relatie naar de knoppen hielp. Verschil in perceptie en hoe je dingen voelt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is dat nou een vrouwendingetje? Ik zie dat toch met enige regelmaat dat vrouwen het falen van een relatie dusdanig persoonlijk opvatten dat ze té lang blijven hangen in soms behoorlijk kansloze situatie....
zonder te willen generaliseren, maar wat ik om me heen zie is dat mannen vaak blijven hangen in zo'n relatie omdat ze gewoon de enige zijn die niet zien dat het niet werkt, en dat vrouwen er een handje van hebben om wel te zien dat het niet werkt, en toch te blijven hangen...
vroeg ik me ineens af
Een/beide van mijn ouders gaat steeds mee dus we gaan sowieso met de auto. En ik blijf niet graag ergens logeren, ik zal al moe genoeg zijn en dan wil ik echt 's avonds in mijn eigen bed liggen. Met roze dekbedovertrek en onderlaken. En op mijn kamer met roze muurquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja een week bij de een een week bij de anderAnders ben je vijf uur aan het reizen op een dag of zo
Gewoon nog een keer lezen!quote:
Ik denk dat mannen erin blijven hangen omdat een break-up teveel gedoe is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Is dat nou een vrouwendingetje? Ik zie dat toch met enige regelmaat dat vrouwen het falen van een relatie dusdanig persoonlijk opvatten dat ze té lang blijven hangen in soms behoorlijk kansloze situatie....
zonder te willen generaliseren, maar wat ik om me heen zie is dat mannen vaak blijven hangen in zo'n relatie omdat ze gewoon de enige zijn die niet zien dat het niet werkt, en dat vrouwen er een handje van hebben om wel te zien dat het niet werkt, en toch te blijven hangen...
vroeg ik me ineens af
O stom ik ging er al helemaal van uit dat je in je eentje met de trein moestquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een/beide van mijn ouders gaat steeds mee dus we gaan sowieso met de auto. En ik blijf niet graag ergens logeren, ik zal al moe genoeg zijn en dan wil ik echt 's avonds in mijn eigen bed liggen. Met roze dekbedovertrek en onderlaken. En op mijn kamer met roze muur
Kom ik ook zo vaag overquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer lezen!
Ik moest het ook twee keer lezen voordat ik door had wat er nou precies stond
En de Iquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een/beide van mijn ouders gaat steeds mee dus we gaan sowieso met de auto. En ik blijf niet graag ergens logeren, ik zal al moe genoeg zijn en dan wil ik echt 's avonds in mijn eigen bed liggen. Met roze dekbedovertrek en onderlaken. En op mijn kamer met roze muur
Ik zou het 'break-up is teveel gedoe' ook bovenaan mijn lijstje hebben staan denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen erin blijven hangen omdat een break-up teveel gedoe is.
Vrouwen blijven hangen omdat ze onzeker zijn en niet alleen durven zijn.
Pfoe! Nou vraag je me wat.. Ik wil er sowieso niet teveel op ingaan, want die relatie was idd een dikke vette FAIL van 5,5 jaar.. Had na hoogstens een half jaar al moeten stoppen. Maar goed, ik weet het niet, ik had ws zo'n: ja, maar ik hou toch van hem-gevoelquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 18:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vroeg ik me ineens af
ja, kan....ken ook wel gevallen waarin mannen al tijden weten dat ze het beter uit kunnen maken, maar het niet doen uit lafheid of geilheid of gemakzucht...maar ook genoeg gevallen waarin ze gewoon geen idee hadden dat het zo erg was...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreidde reactiequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pfoe! Nou vraag je me wat.. Ik wil er sowieso niet teveel op ingaan, want die relatie was idd een dikke vette FAIL van 5,5 jaar.. Had na hoogstens een half jaar al moeten stoppen. Maar goed, ik weet het niet, ik had ws zo'n: ja, maar ik hou toch van hem-gevoelOndanks alles wat er gebeurd is (en dat is best veel
) kwam het gewoon niet in me op het uit te maken.. Tot ik eens zat te klagen over hem tegen een vriendin van me en die zei: Nou dan maak je het toch gewoon uit??
Eureka! 2 dagen later was het uitDaarna nog wel zo'n 5 maanden last van hem gehad, maar daarna was het ook echt over en ik heb me voorgenomen dat soort dingen nooit meer te laten gebeuren en tot nu toe gaat dat goed
Niet echt een antwoord op je vraag, want dat heb ik niet.
Wat een scheetje!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Claudia, als je een niet al te groot hondje neemt (dus gewoon zoiets als de Bink, kruising York Malthezer of kruising Shi-Tzu) dan gaat het echt prrrrima op een appartement! Die hondjes hoeven niet elke dag door weer en wind lange wandelingen te maken - sterker nog, die van mij háát regen - en zijn erg tevreden als je in het weekend lekker naar het bos gaat ofzo of 's avonds lekker een uitgebreid blokje om.
Verder handig mee te nemen in de auto en veel mensen zijn geneigd om een keer een weekendje op te passen als je weg wilt en je kunt de hond niet meenemen. Ook fijn aan het formaat: als ie kwispelt vliegen niet alle glazen van de salontafel
En om je nog even verder over de streep te trekken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo ging het bij mij dus ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 19:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken het wel, MB. Hij is er, je houdt van hem, je kunt je geen voorstelling maken van een leven zonder hem, en je houdt jezelf onbewust voor dat het vast beter wordt. Bij mij was het ook echt van de ene op de andere dag afgelopen. Ik belde mijn vader, nam mijn belangrijkste spullen mee en ik ben nooit meer teruggegaan. Hij heeft het daar juist het half jaar daarna moeiljik mee gehad en bleef maar vragen naar het waarom (dat ik al zo vaak gegeven had).
Ik denk dat het een beetje zo is als Maria hierboven zegt Slank de winter in #382, nu echt voor Muis. en een soort gewenning inderdaad. Gewenning aan die kutsituatiequote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 19:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreidde reactie...ging niet specifiek over jouw situatie, maar toch
maar vreemd dat het dan zo lang niet eens in je opkomt het uit te maken...is dat dan gewoon een soort gewenning? acceptatie? het is nu eenmaal zo, ik weet niet beter, en voor je het weet is er weer een maand voor bij, en weer één, en een jaar...etc...etc...
Hahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 19:08 schreef P.F het volgende:
MB wat ben jij eigenlijk leuk!
kheb al een pony (en kort haarquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze willen plots iedereen aan de Pony hebbenWant dat is nu in.
Mijn lief zit tegenover me met zijn laptop. Hij wilde nooit een klein hondje. Ik heb hem de foto's laten zien en je tekst letterlijk voorgelezen (ik heb er nog een 'je ouders willen wel oppassen' en 'wat zou het leuk zijn om een weekeinde naar Texel te gaan met een hondje' en 'zie je me al hardlopen op de dijk met een hondje erbij?' tussendoor gegooid) en jawel, hij leek te smelten! Er is hoop!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Claudia, als je een niet al te groot hondje neemt (dus gewoon zoiets als de Bink, kruising York Malthezer of kruising Shi-Tzu) dan gaat het echt prrrrima op een appartement! Die hondjes hoeven niet elke dag door weer en wind lange wandelingen te maken - sterker nog, die van mij háát regen - en zijn erg tevreden als je in het weekend lekker naar het bos gaat ofzo of 's avonds lekker een uitgebreid blokje om.
Verder handig mee te nemen in de auto en veel mensen zijn geneigd om een keer een weekendje op te passen als je weg wilt en je kunt de hond niet meenemen. Ook fijn aan het formaat: als ie kwispelt vliegen niet alle glazen van de salontafel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezondheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Goodbye het volgende:
Hatsjie!
Ik loop al de hele dag te niezen![]()
elk einde is een nieuw beginquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef P.F het volgende:
Ja ik had nog nooit in je fotoboek gekeken
Ik krijg echt een naar gevoel van binnen als jullie het zo over beëindigen van relaties hebbenbrrr
Haha, nou ik had het op mijn werk ook. En daar kan ik niet op Fok!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezondheid!
Ben je allergisch voor ons?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vroeg ik me ineens af
Of omdat ze niet weten hoe ze het in vredesnaam moeten doen alleen! Ik heb ook veel veel te lang gewacht met uitmaken. Het is nu in alle opzichten beter, ik ga beter (al huil ik de ogen momenteel weer uit mijn hoofdje erom , maar dan op een andere manier), mijn kinderen gaan beter, alles gaat goed al is het dan ook hard werken. Maar een jaar terug had ik je niet geloofd als je had geszegd dat ik dit alléén kon, met één salaris, en één keer 168 uur per week... Kan je ook angst noemen natuurlijk, maar niet zozeer om het alleen zijn als wel om het alleen doen. Snap je het verschil?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef SHE het volgende:
[..]
168 uur per week is knap iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef Esse_est het volgende:
[..]
[..]
Of omdat ze niet weten hoe ze het in vredesnaam moeten doen alleen! Ik heb ook veel veel te lang gewacht met uitmaken. Het is nu in alle opzichten beter, ik ga beter (al huil ik de ogen momenteel weer uit mijn hoofdje erom , maar dan op een andere manier), mijn kinderen gaan beter, alles gaat goed al is het dan ook hard werken. Maar een jaar terug had ik je niet geloofd als je had geszegd dat ik dit alléén kon, met één salaris, en één keer 168 uur per week... Kan je ook angst noemen natuurlijk, maar niet zozeer om het alleen zijn als wel om het alleen doen. Snap je het verschil?
Ze kan heel lief zijn maar ze is ook Oost-Indisch doofquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
Muis! Wat een mooie lieverd!
Clau, dat komt goed hoor! Ik hoor het al! Mannen denken bij kleine hondjes al gauw aan een fifi met een strikje op het hoofd. Maar De Bink is gewoon heel stoer! En die regeltjes die je er bij verzonnen hebt, briljant! Heel manipulatief, ik ben trots op je!
maar van de ene op de andere dag? dat vind ik dan weer raar...of is dat dan een moment van eindelijk hardop toegeven aan jezelf wat je eigenlijk al lang wist?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken het wel, MB. Hij is er, je houdt van hem, je kunt je geen voorstelling maken van een leven zonder hem, en je houdt jezelf onbewust voor dat het vast beter wordt. Bij mij was het ook echt van de ene op de andere dag afgelopen. Ik belde mijn vader, nam mijn belangrijkste spullen mee en ik ben nooit meer teruggegaan. Hij heeft het daar juist het half jaar daarna moeiljik mee gehad en bleef maar vragen naar het waarom (dat ik al zo vaak gegeven had).
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik snap het wel denk ik....het is nog al wat wat er dan op je af komt aan praktische bezwaren...kan me wel voorstellen dat dat zo moeilijk wordt in je hoofd dat het gewoon makkelijker is te blijven waar je bent, zeker als je twijfelt of je uberhaupt wel in staat bent voor jezelf te zorgen, alleen...laat staan als er ook nog kinderen in het spel zijn....better the devil you know, zeg maar...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef Esse_est het volgende:
Of omdat ze niet weten hoe ze het in vredesnaam moeten doen alleen! Ik heb ook veel veel te lang gewacht met uitmaken. Het is nu in alle opzichten beter, ik ga beter (al huil ik de ogen momenteel weer uit mijn hoofdje erom , maar dan op een andere manier), mijn kinderen gaan beter, alles gaat goed al is het dan ook hard werken. Maar een jaar terug had ik je niet geloofd als je had geszegd dat ik dit alléén kon, met één salaris, en één keer 168 uur per week... Kan je ook angst noemen natuurlijk, maar niet zozeer om het alleen zijn als wel om het alleen doen. Snap je het verschil?
Ze heeft een beetje een BJ-pose he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Nog een paar om aan Heer Claudia te laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw dagen duren geen 24 uur?quote:
ROFLquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een BJ-pose he?
Heb je ook foto's met haar gezicht recht?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een BJ-pose he?
Heb je ook foto's met haar gezicht recht?
Hij vindt het niet zo'n heel stoer hondje! (Ja, ik begrijp ook niet waarom...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Nog een paar om aan Heer Claudia te laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adorable!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]Nu je het zegt!
En jawel, ik heb er ééntje gevonden!
En nu stop ik weer met spammen van mijn oldie hoor![]()
[ afbeelding ]
Ja ze kwamen alleen even borrelen, maar dat wist ik niet zeker van te voren. Ze wilde namelijk nog heel graag kerststukjes maken bij meneer thuis.quote:
Dat moet je niet zeggenquote:
quote:
O PF, meneer heeft nu allenig een boom gekocht, ik zal hem vanavond vragen hoe duur die was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggenIk moet snel een kerstboom hebben. Mijn kerst gevoel
!
[..]Mijne wel.
daar heb je zeker gelijk in....sommige beginnen ook trouwensquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:32 schreef Esse_est het volgende:
Trouwens Abba, sommige eindes mogen lang duren hoor.
Ahw wat liefquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef conleche het volgende:
[..]
O PF, meneer heeft nu allenig een boom gekocht, ik zal hem vanavond vragen hoe duur die was.
En Muis, als je af en toe wil overnachten bij mij: ik heb ook een roze slaapkamer! En soms ben ik in Belgie en dan heb je ook nog het rijk voor jezelf alleen.
*stil*quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Muis006 het volgende:
En nog iets voor Vikje omdat ze mijn eindeloze gekakel overMcArmy
aan moest horen:
[ afbeelding ]
Wauwie! Zij is mooiquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Muis006 het volgende:
aan moest horen:
[ afbeelding ]
Ja, Muis en dan kom ik logeren en gaan we de boel afbrekenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef conleche het volgende:
En Muis, als je af en toe wil overnachten bij mij: ik heb ook een roze slaapkamer! En soms ben ik in Belgie en dan heb je ook nog het rijk voor jezelf alleen.
Dat laatste vooral ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daar heb je zeker gelijk in....sommige beginnen ook trouwens
Ik wil die jurk!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:35 schreef Muis006 het volgende:
aan moest horen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, Muis en dan kom ik logeren en gaan we de boel afbreken.
Tsja, dan moet je maar niet willen winkelen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Eén dagje winkelen en je mist 3,5 delen..
doe mij de inhoud dan maarquote:
Ik wil haar figuur!quote:
Exactly!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]Niet leuk iemands gastvrijheid beschamen
Boo fucking hoo!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]Niet leuk iemands gastvrijheid beschamen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik wil d'r mond wel.
Het arme kind ligt helemaal aan stukken als wij er klaar mee zijn!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik wil d'r mond wel.
Whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik wil d'r mond wel.
Het is idd niet zo'n skinny hollywood bitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
En wat zo menselijk is: bij haar komt het ook niet vanzelfZe is net zo'n jojo als wij
Ja! En haar haar zit ook wel eens kutquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
En wat zo menselijk is: bij haar komt het ook niet vanzelfZe is net zo'n jojo als wij
Echt niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En haar haar zit ook wel eens kut
Ach joh, die heeft er gewoon een of andere bodyshaper onder zitten. Met zo'n ding zie ik er ook zo uit.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ach joh, die heeft er gewoon een of andere bodyshaper onder zitten. Met zo'n ding zie ik er ook zo uit.
Right.
ja, die openingszin heb ik ook wel eens gebruikt gehoord...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Iemand zei ooit dat ik op Kate Winslet lijk![]()
maar da's niet zo, helaasch![]()
En dat valt jou dan weer op hèquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef P.F het volgende:
Haar rechtertiet lijkt cup a en de linker cup c
Dat was een homo. Dus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, die openingszin heb ik ook wel eens gebruikt gehoord...
Iemand zei ooit dat ik op Angelina Jolie lijk. Yeah right. Waar is dan mijn Brad Pitt huh! Nou!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Iemand zei ooit dat ik op Kate Winslet lijk![]()
maar da's niet zo, helaasch![]()
zal wel zo lijken door die assymetrie van de mooooooie jurkquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef P.F het volgende:
Haar rechtertiet lijkt cup a en de linker cup c
Je was een stukje vergeten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whahaha.
Ik zie het helemaal voor me. Kate Winslet op een tafel en wij er grommend omheen, Viking die d'r eerst nog even grondig aflikt terwijl we haar ledematen eraf trekken.
Sick sick mind.
quote:
Nou ja ik wou eerst zeggen dat ik haar borsten wou maar toen zag ik dat ze maar 1 grote had!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat valt jou dan weer op hè.
Dat van die af te rukken (quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*mond valt open*
GREYS!! Dat zeg je toch niet!.
ja, die openingszin heb ik ook wel eens gebruikt gehoord...quote:
Jij begon hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die af te rukken () ledematen wèl zeker!!!!
Komt door de jurrrk!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik wou eerst zeggen dat ik haar borsten wou maar toen zag ik dat ze maar 1 grote had!
Oh ja! Ik heb een selectief geheugen!quote:
Hou op!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Na mijn bwc moest ik wekenlang een soort corset dragen. Ik zag er zooo goed uit! De verpleegster bleef maar tegen me zeggen dat ik zo'n smalle taille had. Helaas ben ik dat ding kwijtgeraakt in de ambulance.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
(ps: wat is het merk van je bodyshaper?)
beter dan niets PF.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik wou eerst zeggen dat ik haar borsten wou maar toen zag ik dat ze maar 1 grote had!
It's getting oldquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Haterquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ze heeft ook errrrrg mooie hollywoodtanden..
die wil jij zeker PF?
quote:
Ja ga je dáár nog eens druk om maken zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn tanden zijn overigens ook niet mooi recht en ook niet spierwit.....
Offtopic!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hoi, godver (sorry) hou op met praten!!
LIJST!
O: Weetabix met magere yoghurt
T; doortjes: appel, peer, mandarijn, tomaat, stukje kerststol
D: 3 sneetjes volkoren met hagelslag
T;doortjes: kiwi, peer, stukje pure choco, 2 tuc koekjes, sneetje kerststol
D: 400 gram spruitjes, 200 gram sla en 100 gram tartaar
Drinken: 1 glas halfvolle melk, rest zonder calorieen.
ja, die openingszin heb ik ook wel eens gebruikt gehoord...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of nee.
Wacht.
quote:
quote:hey, je hebt per ongeluk 2 x kerststol ingevuld in je lijstje!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of nee.
Wacht.
Oh, wauwwww!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb nieuwe sigaretjes!
Ik bedoel, als jullie heartbrakers mogen vreten de hele dag, dan mag ik heartfuckers roken.
[ afbeelding ]
Ze zijn zo gay dat het leuk is. En ze ruiken naar vanille als je ze rookt
Lekker opzichtig als je op straat looptquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tabakzaak.
Ik kon ze niet weerstaan![]()
Ze zijn alleen wel euh..echt heel felroze
Ik mag niet roken op straat van mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker opzichtig als je op straat loopt
Noh, wel gewoon buiten toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik mag niet roken op straat van mijn moeder.
Vroeger had je toch ook een merk met allerlei pastelkleurtjes sigaretten? Viva, Tivoli, zo'n 'hippe vlotte' naam?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb nieuwe sigaretjes!
Ik bedoel, als jullie heartbrakers mogen vreten de hele dag, dan mag ik heartfuckers roken.
[ afbeelding ]
Ze zijn zo gay dat het leuk is. En ze ruiken naar vanille als je ze rookt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Laureline het volgende:
Hee, ik kook precies zoals Claudia!
Zijn dat normale hoeveelheden voor jouw doen? Ik vind het zo weinig!quote:O: frambozen magere yoghurt, jus, mandarijn
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: middagtukje
T: appel
T: een gebakken courgette, in dunne plakjes
D: gerookte kipfilet en prutje van groene paprika, uitjes en kalkoenblokjes met köftekruiden. De man en mini hadden er nog een wrap omheen, ik uiteraardniet.
Dit klinkt niet echt apetijtelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
D: Bloemkoolstamppot met rode paprika, tuinkruidenjus en witte bonen in tomatensaus
Toen apen nog opera's zongen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vroeger had je toch ook een merk met allerlei pastelkleurtjes sigaretten? Viva, Tivoli, zo'n 'hippe vlotte' naam?
Toen ik jong was en film noir-filmsterren nadeed rookte ik trouwens Cartier Menthol, ook vanwege het uiterlijk
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
D: Bloemkoolstamppot met rode paprika, tuinkruidenjus en witte bonen in tomatensaus
Oh, dat is echt heerlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blaatschaap: ook succes met paper dan!
[..]
Dit klinkt niet echt apetijtelijkik ga er maar van uit dat dat het wel was
Gouwe tips, die van SHEquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef P.F het volgende:
Is er ergens in U een cheap tentje waar ze lekker vegetarisch hebben? Die ene Griekse die SHE aan had geraden was iig goed te doen
Nee, andere dagen zit ik altijd bov de 2000kcal. Maar mijn buik rommelt de hele dag en ik ben misselijk. PF heeft me aangestoken *jankt en wijst met vinger*quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zijn dat normale hoeveelheden voor jouw doen? Ik vind het zo weinig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |