Beetje respect voor de ouderen, faaljeugd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kinderen die de grootouders met u aanspreken vind ik ook belachelijk...
Respect betekende vroeger ook nog iets, nu is het een hol begrip dat je niet meer krijgt, maar dat afgedwongen dient te worden.quote:Dat is ook meteen de kern van mijn klacht: Mensen die denken dat je alleen respect voor iemand hebt als je hem/haar met u aanspreekt
Oh dat vind mijn moeder ook altijd kut. Dus als ik iets vraag en ze reageert niet dan spreek ik haar bij haar naam aan en dan reageert ze welquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderen die ouders met de voornaam aanspreken vind ik nog veel erger.
Peter, mag ik de hagelslag (tegen vader)
Gerda, mag ik vanavond langer opblijven ? (tegen moeder)
Wanneer ik zoiets hoor dan moet ik gelijk denken aan een nazi-regime of iets dergelijks.
"Mam, achterlijke grafhoer, schiet eens op met die thee!!!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Seam het volgende:
Je ouders met de voornaam noemen is echt heel erg
Ik praat thuis gewoon lekker plat
bakkes houwe perdekut, zoiets?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Seam het volgende:
Je ouders met de voornaam noemen is echt heel erg
Ik praat thuis gewoon lekker plat
Als ik aan het werk ben (vakkenvullerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef DiRadical het volgende:
"U" is netjes, zeker tegen onbekenden.
Ik kan het helaas niet met u eens zijn.
Uw klacht is ongegrond verklaard
[..]
Respect betekende vroeger ook nog iets, nu is het een hol begrip dat je niet meer krijgt, maar dat afgedwongen dient te worden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Eensch met Bowa en TS. Gewoon mama en papa.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje respect voor de ouderen, faaljeugd.
Sowieso, Peterquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderen die ouders met de voornaam aanspreken vind ik nog veel erger.
Peter, mag ik de hagelslag (tegen vader)
Gerda, mag ik vanavond langer opblijven ? (tegen moeder)
Wanneer ik zoiets hoor dan moet ik gelijk denken aan een nazi-regime of iets dergelijks.
Theequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Mam, achterlijke grafhoer, schiet eens op met die thee!!!"
Zoiets!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |