quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
met nightvisionbestaat dat tegenwoordig ja
Jammer, ik wilde net starten met 50.000 euroquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik trap dan maar af met een bod van 155.000 euro.
nijmegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:29 schreef DonPerignon het volgende:
Weet je wat A. is goed. Ik bied je vraagprijs. Waar te bezichtigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Waarom laat je dit topic nog open? Het ligt er wel zó dik bovenop dat dit fake is...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Zo, even de boel opgeschoond.
Alleen reageren als je serieuze interesse hebt aub
ikbeneenkiwi voor adminquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom laat je dit topic nog open? Het ligt er wel zó dik bovenop dat dit fake is...
Omdat je de kinders soms even moet laten uitrazenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom laat je dit topic nog open? Het ligt er wel zó dik bovenop dat dit fake is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |