* vamperotica vraagt zich af vanaf welke leeftijd je "een oudere vrouw" bentquote:
Vanaf een jaar op 45?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica vraagt zich af vanaf welke leeftijd je "een oudere vrouw" bent
quote:Of je ook een tatouage wilt. Oud: z'n geslachtsdeel er af snijden. Nieuw: Z'n geslachtsdeel in de fik steken. Wetenschappelijk onderzoek : arme kinderen vergelijkbaar met hersenbeschadiging-patienten. Nieuwe opnames voor "Full house" in de planning. Fap!
Dus toen heb je haar op der bek gepakt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen een
Ze zijn gewoon raar.. We hebben gewoon goed om dr zitten lachen![]()
Ze was oudER Ik heb nooit iemand oud genoemdquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica vraagt zich af vanaf welke leeftijd je "een oudere vrouw" bent
ow, lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Mijn oppaskindje had echt de meeste vieze poepluier die ik ooit heb meegemaakt in mijn oppas-periode
Tot aan de oksels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef automatic_ het volgende:
Mijn oppaskindje had echt de meeste vieze poepluier die ik ooit heb meegemaakt in mijn oppas-periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |